Skip to main content

Survivor, lider fără emoţii. Peste două milioane de persoane au ales reality-show-ul Pro TV

 
Foto: Pro TV
Foto: Pro TV

Duminică a fost seara Survivor. Reality-show-ul de pe Pro TV a fost urmărit de peste două milioane de telespectatori din întreaga ţară. Cifrele au fost duble faţă de Antena 1, cu iUmor pe interval, şi faţă de Kanal D, cu Roata norocului. 

Publicitate

Seară bună şi pentru Digi Sport, care a urcat peste Kanal D pe publicul comercial urban cu vârste între 21 şi 54 de ani. Postul a avut, printre altele, pe interval meciul Rapid - Dinamo. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa posturilor TV de duminică, 13 martie, pe intervalul Survivor: 

Naţional. Aseară, puţin peste două milioane de telespectatori din întreaga ţară au ţinut cu Survivor. Pro TV a fost liderul serii, cu cifre mai mult decât duble decât locurile doi şi trei, ocupate de Antena 1 şi Kanal D. 

Antena 1, cu iUmor pe interval, a fost urmărită de aproape 900.000 de persoane, în timp ce Kanal D, care a „învârtit” Roata norocului, a fost urmărit de 850.000 de persoane. 

Romania TV a fost aseră peste Antena 3, având o medie de 420.000 de telespectatori. 

Urban. Show-ul Pro TV a atras, la oraşe, peste un milion de persoane, având o cotă de piaţă de 25%. Locul secund i-a revenit Antenei 1, urmărită de aproape jumătate de milion de orăşeni. 

Kanal D a avut poziţia a treia, fiind urmărit de aproape 280.000 de persoane, la mică distanţă de Antena 3 şi Romania TV. 

Comercial Urban 21-54 de ani. Survivor a fost lider şi pe publicul comercial urban, cu vârste între 21 şi 54 de ani. Pro TV a avut cu emisiunea TV o medie de 500.000 de telespectatori, în timp ce pe Antena 1 erau 300.000.

Podiumul este completat, aproape ca în fiecare duminică, de Digi Sport 1, cu meciul dintre Rapid şi Dinamo (difuzat între 20.30 şi 22.20), urmat de Live Digi Sport Special. 

Audienţa posturilor TV de dumincă, 13 martie, pe intervalul Survivor (20:00-23:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.069.000 11.8 25.6
2 Antena 1 892.000 5.1 11.0
3 Kanal D 850.000 4.8 10.5
4 Romania TV 420.000 2.4 5.2
5 Antena 3 385.000 2.2 4.8
6 DigiSport 1 313.000 1.8 3.9
7 Happy Channel 256.000 1.5 3.2
8 Prima TV 229.000 1.3 2.8
9 Pro Cinema 218.000 1.2 2.7
10 Realitatea Plus 200.000 1.1 2.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de duminică, 13 martie, pe intervalul Survivor (20:00-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.037.000 10.9 25.0
2 Antena 1 495.000 5.2 11.9
3 Kanal D 276.000 2.9 6.7
4 Antena 3 236.000 2.5 5.7
5 Romania TV 234.000 2.5 5.7
6 DigiSport 1 214.000 2.3 5.2
7 Happy Channel 128.000 1.3 3.1
8 Prima TV 99.000 1.0 2.4
9 Realitatea Plus 97.000 1.0 2.3
10 Pro Cinema 94.000 1.0 2.3
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de duminică, 13 martie, pe intervalul Survivor (20:00-23:30), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ANI Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 505.000 10.6 27.6
2 Antena 1 300.000 6.3 16.4
3 DigiSport 1 109.000 2.3 6.0
4 Kanal D 90.000 1.9 4.9
5 Pro Cinema 68.000 1.4 3.7
6 Romania TV 61.000 1.3 3.3
7 Antena 3 60.000 1.3 3.3
8 Digi 24 51.000 1.1 2.8
9 Prima TV 32.000 1.0 2.7
10 National TV 34.000 0.7 1.8

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • abc+ abc+
    @Sabina, acea pagină nu este oficială! Este pagină creată de fanii Acasă TV

    Știu asta pentru că și eu am fost editor pe pagina respectivă.
  • Sabina Sabina
    Abc +,au și pagina de instagram se numește serialeledeacasa ,iar acolo sunt promovate mai mult serialele și emisiuniile postului.
  • Sabina Sabina
    Abc+, nu mi se pare stupid,este o idee bună să se revină la vechiul nume. Acasă e un brand de succes.
  • abc+ abc+
    @Sabina
    “ Vasile Alboiu, Creative Director” deci ăsta este persoana din ProTV SRL cu ideile astea stupide de logo? Au păstrat punctul de la PRO2, au pus un font ieftin și un slogan “Trăiește-ți povestea” cu fontul de la rebrandul din 2016.

    Acum s-au gândit și ei să producă emisiuni și să se concentreze pe canalele secundare… trebuiau să continue cu proiectele pe vremea când le aveau, pe termen lung rămânea ACASĂ în top, acum nu prea cred eu că vor resuscita acest post.
    Ar trebui să ia un exemplu de la Happy Channel, de la Euforia care era pe locurile 40, acum este în top10 cu schimbare de nume, aducerea serialelor și promovarea pe Antena1 și online.

    La Pro 2 nu am văzut așa ceva, din când în când doar o promovare pe fratele ProTV, iar în mediul online este praf! Pagina de Facebook numără aproape 1mil de likes, dar ultimul promo despre grilă a fost cu “Femeia decide”, poza de copertă a rămas aceeași din 2017, la fel și de profil. Instagram nu au deloc.

    Degeaba este ProTV liderul pieței, dar secundarele nu prind nici top20 (doar ProCinema)
  • sunt anonim sunt anonim
    @Expertul ce serial mai exact ca am auzit mai multe variante aici? Stii mai multe despre acest serial?
  • Sabina Sabina
    Odată cu venirea primăverii, PRO TV, cel mai urmărit post de televiziune din România, își propune continuarea dezvoltării portofoliului de programe al canalelor secundare.
    În curând, PRO 2 redevinde ACASĂ - brandul care a scris istorie în România, iar PRO X se transformă în PRO Arena. Importante modificări de conținut vor fi făcute pentru ambele canale, în funcție de profilul audienței acestora.

    ACASĂ le va aduce telespectatorilor emisiuni originale, produse special create pentru acest post, dar și o serie de seriale internaționale și filme romantice. Telespectatorii PRO ARENA se vor putea bucura de evenimente sportive și emisiuni de specialitate, filme de acțiune și documentare de interes pentru bărbați, dar și diverse reality-show-uri.

    „Din moment ce PRO TV este liderul incontestabil în rândul celor mai mari canale TV din România, este acum momentul să dezvoltăm canalele secundare. Viziunea noastră este clară: PRO TV e un post TV generalist, care targetează o audiență vastă, prin urmare ne dorim să dezvoltăm canale secundare puternice care pot targeta anumite profile – unul pentru femei (ACASĂ) și unul pentru bărbați (PRO ARENA). Nu doar că aducem înapoi brand-ul ACASĂ, ci îl și reinventăm și îl aducem în prezent. PRO ARENA nu este un canal de sport sau unul pentru seriale, este toate acestea și ceva în plus – este un post TV care combină toate tipurile de conținut de interes pentru audiența masculină din România”, declară Antonii Mangov, Programming Director.

    Bineînțeles, o astfel de schimbare nu ar putea veni fără o serie de modificări vizuale, iar ACASĂ și PRO ARENA vor îmbrăca haine noi și se vor schimba și din punct de vedere grafic.

    „ACASĂ a fost foarte aproape de publicul român și ne-am dorit ca odată cu revenirea la numele inițial să păstrăm o parte din identitatea grafică a vechiului post. În ceea ce privește noua față a canalului PRO X, când am pus pe hârtie primele idei ne-am gândit la un loc imens, virtual, unde tot publicul masculin se poate strânge și unde poate lua parte la spectacole sportive, concerte, show-uri de acțiune și comedie – toate în același loc ca într-o mare, mare ARENĂ. Grafic o să vedem schimbări destul de importante”, a declarat Vasile Alboiu, Creative Director.
  • Milogic Milogic
    Sega, pai deja au luat teapa cu Chefi fara limite. Crezi ca Chefi la cutite o sa spulbere tot ? Nu prea cred...
  • Expertul Expertul
    @Sega Cred ca emisiunea Chefi la cutite va incepe la sfarsit de aprilie dupa ce Chefi fara limite ajunge la final, iar la antena 1 va incepe si Te cunosc de undeva dupa cele 8 saptamani de Dancing on Ice. ProTV va avea in toamna Sunt celebru, Vocea, Las Fierbinti, Visuri la Cheie si serial romanesc nou. Cred ca cel putin 4 zile din grila ProTV de toamna vor fi rezervate pentru Sunt celebru.
  • Sega Sega
    Am vazut ca se lauda ca grila de primavara de la pro este buna , cea ce este foarte bine si ma bucur , dar sa vedem la toamna ce va fi deoarece daca antenuta pregateste pentru toamna Chefi la cutite Asia Expres plus meciurile nationalei de fotbal nu-i vad bine pe cei de la pro , acum sa vedem cum va fi cu razboiul ca poate nu mai trebuie nici-o grila la toamna
  • Expertul Expertul
    ProTV a dovedit ca poate face audiente uriase cu Survivor chiar si fara manelisti! @Rareș E vorba de Dansez pentru tine, dar dupa ce cifre obtine Dancing on Ice, nu cred ca se pune problema sa vedem emisiuni de dans la ProTV prea curand. Au apus vremurile cand emisiunile de dans obtineau audiente uriase, dar Mona n-a inteles asta fiind nostalgica dupa Dansez pentru tine. Sunt sanse foarte mari ca in toamna, ProTV sa continue colaborarea de succes cu Acun Medya si sa produca Sunt Celebru. In aceasta perioada Acun medya pregateste varianta mexicana Sunt Celebru pentru perioada aprilie iunie. ProTV a avut in plan sa difuzeze Sunt celebru in aceasta primavara, dar cum CME a cumparat Survivor pentru mai multe piete, n-a mai avut loc in grila, dar se aude ca va fi difuzat in toamna lui 2022 fiind produs de Acun Medya.
  • Mircea Mircea
    @B.A.M., nu te dor ochii de la atata CAPS LOCK, postacule?
  • B.A.M B.A.M
    @Sabina, DE DATA ASTA, ÎI DAU DREPTATE lui Howard!!!!!
    Ești VAGĂ (dar rău de tot) în exprimare!!!
    CE ÎNSEAMNĂ comentariul tău??? Ce mesaj vrei să (ne) transmiți???
    Sau DIN NOU joci rolul "troll-ului de serviciu", dând copy-paste de pe unul din site-urile trustului PRO???
    P.S
    Doar pentru că repeți un mesaj, asta nu-l face (neapărat) mai clar!!!
  • Milak Milak
    Mile postac, Pro Cinema pe comercial peste Antenuta 3 si Happy Zero. Nu zici asta postac ?
    Zilele trecute laudai Antenuta 3. Uite ca teapa, sub Pro Cinema. Dezastru !
  • Milagi Milagi
    Uice aici Pro TV cu public tanar, Antenuta Zero cu postaci pensionari

    https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/audiente-las-fierbinti-master-chef-20634169

    Nu comentezi aici postac ?
  • Milgic Milgic
    Iumor public tanar postaci pensionari

    Si factorati miresici bucatari adelinari dansati public postaci pensionari. Nu zici asta postac ?

Trimite un comentariu

sus