Skip to main content

Survivor, lider fără emoţii. Peste două milioane de persoane au ales reality-show-ul Pro TV

 
Foto: Pro TV
Foto: Pro TV

Duminică a fost seara Survivor. Reality-show-ul de pe Pro TV a fost urmărit de peste două milioane de telespectatori din întreaga ţară. Cifrele au fost duble faţă de Antena 1, cu iUmor pe interval, şi faţă de Kanal D, cu Roata norocului. 

Publicitate

Seară bună şi pentru Digi Sport, care a urcat peste Kanal D pe publicul comercial urban cu vârste între 21 şi 54 de ani. Postul a avut, printre altele, pe interval meciul Rapid - Dinamo. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa posturilor TV de duminică, 13 martie, pe intervalul Survivor: 

Naţional. Aseară, puţin peste două milioane de telespectatori din întreaga ţară au ţinut cu Survivor. Pro TV a fost liderul serii, cu cifre mai mult decât duble decât locurile doi şi trei, ocupate de Antena 1 şi Kanal D. 

Antena 1, cu iUmor pe interval, a fost urmărită de aproape 900.000 de persoane, în timp ce Kanal D, care a „învârtit” Roata norocului, a fost urmărit de 850.000 de persoane. 

Romania TV a fost aseră peste Antena 3, având o medie de 420.000 de telespectatori. 

Urban. Show-ul Pro TV a atras, la oraşe, peste un milion de persoane, având o cotă de piaţă de 25%. Locul secund i-a revenit Antenei 1, urmărită de aproape jumătate de milion de orăşeni. 

Kanal D a avut poziţia a treia, fiind urmărit de aproape 280.000 de persoane, la mică distanţă de Antena 3 şi Romania TV. 

Comercial Urban 21-54 de ani. Survivor a fost lider şi pe publicul comercial urban, cu vârste între 21 şi 54 de ani. Pro TV a avut cu emisiunea TV o medie de 500.000 de telespectatori, în timp ce pe Antena 1 erau 300.000.

Podiumul este completat, aproape ca în fiecare duminică, de Digi Sport 1, cu meciul dintre Rapid şi Dinamo (difuzat între 20.30 şi 22.20), urmat de Live Digi Sport Special. 

Audienţa posturilor TV de dumincă, 13 martie, pe intervalul Survivor (20:00-23:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.069.000 11.8 25.6
2 Antena 1 892.000 5.1 11.0
3 Kanal D 850.000 4.8 10.5
4 Romania TV 420.000 2.4 5.2
5 Antena 3 385.000 2.2 4.8
6 DigiSport 1 313.000 1.8 3.9
7 Happy Channel 256.000 1.5 3.2
8 Prima TV 229.000 1.3 2.8
9 Pro Cinema 218.000 1.2 2.7
10 Realitatea Plus 200.000 1.1 2.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de duminică, 13 martie, pe intervalul Survivor (20:00-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.037.000 10.9 25.0
2 Antena 1 495.000 5.2 11.9
3 Kanal D 276.000 2.9 6.7
4 Antena 3 236.000 2.5 5.7
5 Romania TV 234.000 2.5 5.7
6 DigiSport 1 214.000 2.3 5.2
7 Happy Channel 128.000 1.3 3.1
8 Prima TV 99.000 1.0 2.4
9 Realitatea Plus 97.000 1.0 2.3
10 Pro Cinema 94.000 1.0 2.3
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de duminică, 13 martie, pe intervalul Survivor (20:00-23:30), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ANI Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 505.000 10.6 27.6
2 Antena 1 300.000 6.3 16.4
3 DigiSport 1 109.000 2.3 6.0
4 Kanal D 90.000 1.9 4.9
5 Pro Cinema 68.000 1.4 3.7
6 Romania TV 61.000 1.3 3.3
7 Antena 3 60.000 1.3 3.3
8 Digi 24 51.000 1.1 2.8
9 Prima TV 32.000 1.0 2.7
10 National TV 34.000 0.7 1.8

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Milogic Milogic
    Pensionari la postaci iumor nu

    Ai aparut postacule ? De pensionarii de la Dansati nu zici nimic ? De pensionarii de la Adelinara Zero nu zici nimic ?
  • Sabina Sabina
    Howard , o să scriu și aici ce am scris și dincolo. Mâncare pe care și MasterChef: restul e plăcere sunt două emisiuni culinare care vor începe în curând pe Acasă TV.
  • Rareșș Rareșș
    Se aude că si Pro Tv ar avea in toamna o emisiune dde dans. Nu stiu mai multe detalii.
  • Mile Mile
    Iumor public tanar postaci pensionari
  • Mile Mile
    Pensionari la postaci iumor nu
  • abc+ abc+
    Am văzut și eu ediția de aseară, a fost una dintre cele mai bune! Un scor de 9-9 la final cu ștafetă cu emoții mari:) faimoșii au devenit mai buni după eliminarea unor “pițiponci”.
    @Nela, din 4 Aprilie.
    @Bam, de ce ar fi semnal de alarmă? ProTV și Antena1 investesc masiv în grilele lor și aduc conținut peste toată piața media, este meritul lor că au cifre de N ori peste concurenți. Sau tu ai vrea ca PrimaTV să fie pe 3 având in vedere că redifuzează edițiile Schimb de mame?

    Chiar dacă mulți dau cu Hate pentru PRO TV și ANTENA 1, felicitări ambelor stații pentru că aduc pe tv emisiuni la care ai ce vedea (acum că sunt mai slabe sau regizate prost, e partea a2a), atâta timp cât există concurență, există și conținut.
  • Sabina Sabina
    Howard ,o să scriu aici ce am scris și dincolo. Mâncare pe care și MasterChef: restul e plăcere sunt două emisiuni culinare care vor începe în curând pe Acasă TV.
  • Howard Howard
    Wow! Ce creștere mare! A spulberat audienta! Sper să mai bage noutăți.
    Cred ca s-a obișnuit lumea cu războiul.
  • B.A.M B.A.M
    Foarte polarizat publicul comercial! În afară de PRO (500.000) și Antena (300.000) nu există aproape nimic...
    P.S.
    Ăsta e un semnal de alarmă, NU de încurajare/felicitare/etc a unei părți!!!!
  • Nela Nela
    Știe cineva când Pro2 își va schimba numele în Acasă TV?
  • Sabina Sabina
    Reportajul Ucraina, te iubesc! a condus duminică seară topul preferințelor telespectatorilor și a înregistrat 7.3 puncte de rating și 21.8% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce poziția secundă a obținut 2.8 puncte de rating și 8.5% share. La nivel național, peste 1.1 milioane de români au urmărit România, te iubesc!, iar în minutul de maximă audiență, peste 1.9 milioane de români au urmărit ancheta semnată de Rareș Năstase.
  • Sabina Sabina
    Ediția Survivor România a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 19:58 – 23:33. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 11.2 puncte de rating și 28.0% cotă de piață, față de locul 2 care avea 6.7 puncte de audiență și 16.8% share. De-a lungul difuzării, peste 2 milioane de români au urmărit aventurile concurenților, iar în minutul de aur, la ora 22:27, peste 2.5 milioane de telespectatori au ales să-și încheie seara cu ochii pe Survivor România.

Trimite un comentariu

sus