Skip to main content

A fost nevoie de Te cunosc de undeva ca Antena 1 să redevină lider de audienţă în prime-time

 
A fost nevoie de Te cunosc de undeva ca Antena 1 să redevină lider de audienţă în prime-time

Noul sezon Te cunosc de undeva a readus Antena 1 în poziţia de lider de audienţă, după o lungă absenţă din această postură. Postul de televiziune a fost sâmbătă seara cel mai urmărit pe intervalul show-ului Te cunosc de undeva, pe toate targeturile de audienţă. 

Publicitate

Peste 1,3 milioane de telespectatori au urmărit show-ul transofrmărilor. 

Pro TV a avut poziţia a doua în audienţe, pe toate targeturile, cu două filme Taken 3: Teroare în LA şi Nemuritorii: Războiul zeilor. 

Kanal D a ocupat locurile trei, la nivel naţional şi pe publicul comercial, respectiv patru la oraşe, cu emisiunile Se strigă darul şi Ochii din umbră. 

Romania TV a fost a treia televiziune la oraşe. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele de sâmbătă seara, pe intervalul Te cunosc de undeva:

Naţional. Te cunosc de undeva a fost urmărit de peste 1,3 milioane de telespectatori în cele patru ore de difuzare. A fost peste pro TV, care a ocupat poziţia secundă cu o medie de 1,1 milioane de telespectatori. 

Kanal D s-a situat pe locul al treilea, la distanţă de primele două, cu 550.000 de telespectatori, la nivel naţional. 

Şi Romania TV a stat bine pe naţional, cu 440.000 de telespectatori media, sâmbătă seara. 

Urban. Show-ul transformărilor s-a apropiat, la oraşe, de 800.000 de telespectatori, în timp ce Pro TV, de pe locul secund, era urmărit de aproape 500.000 de persoane. 

Locul al treilea pe podiumul audienţelor a fost al Romania TV, cu o medie de 250.000 de telespectatori. 

Comercial. Pe publicul tânăr, cu vârste între 18 şi 49 de ani, tot Antena 1 a fost lider de audienţă, cu o medie de aproape 360.000 de telespectatori şi o cotă de piaţă de 26,2%. 

Pro TV a fost al doilea, cu aproape 290.000 de telespectatori media, în timp ce locul al treilea pe podium i-a revenit Kanal D, urmărit de 100.000 de persoane. 

Galerie FOTO. Cum au arătat transformările de la Te cunosc de undeva, în ediţia de sâmbătă seara

  • Foto: Mihai Stetcu
  • Foto: Mihai Stetcu
  • Foto: Mihai Stetcu
  • Foto: Mihai Stetcu
  • Foto: Mihai Stetcu
  • Foto: Mihai Stetcu
  • Foto: Mihai Stetcu
  • Foto: Mihai Stetcu
  • Foto: Mihai Stetcu
  • Foto: Mihai Stetcu
  • Foto: Mihai Stetcu
  • Foto: Mihai Stetcu
  • Foto: Mihai Stetcu
  • Foto: Mihai Stetcu
  • Foto: Mihai Stetcu

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 30 aprilie, pe intervalul Te cunosc de undeva (20:00-00:05), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 1.302.000 7.4 20.5
2 Pro TV 1.141.000 6.5 17.9
3 Kanal D 548.000 3.1 8.6
4 Romania TV 441.000 2.5 6.9
5 Antena 3 288.000 1.6 4.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 30 aprilie, pe intervalul Te cunosc de undeva (20:00-00:05), în mediul URBAN:

  URBAN Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 793.000 8.3 24.1
2 Pro TV 496.000 5.2 15.1
3 Romania TV 249.000 2.6 7.6
4 Kanal D 224.000 2.4 6.8
5 Antena 3 183.000 1.9 5.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 30 aprilie, pe intervalul Te cunosc de undeva (20:00-00:05), pe publicul COMERCIAL-URBAN 18-49 de ani:

  COMERCIAL 18-49 Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 357.000 7.1 26.2
2 Pro TV 286.000 5.7 21
3 Kanal D 101.000 2 7.4
4 Romania TV 56.000 1.1 4.1
5 Antena 3 36.000 0.7 2.6

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Postacii la pământ tcdu soc la rating ha

    Dar tot sub Survivor si Talentosi. Ha ha ha ! Si rating la pensionari, exact.
  • Iarăși a apărut sărăntocul de Bam să ne dea lecții de veatza și media.
    Eu sunt Sabrina, nu Sabina de la Pro! Vezi că am un R între SAB și INA.
    Nu îl mai băgați în seamă pe postacul ăsta obosit
  • Andrei, nu am scris eu acel mesaj .Nu mă exprim așa Nu îmi place Antena 1 ,iar de audiențe nu am nevoie că oricum le primesc zilnic. Domnule Petrișor ,ar trebui să renunțați la secțiunea de comentarii, această secțiune a ajuns rău de tot.
  • Despre ce audiențe la Dancing on Ice vorbiti? Finala a fost saptamana ttecuta si audientele sunt publicate
  • dati audientele Dancing on Ice
    daca nu il absorb pe Marian in mine
  • Sabina a scris acel mesaj preventiv, taman pentru trolii de serviciu, Mile sau R, nu cred ca trebuia sa explic asta. Nu zic ca n-ai si momente de luciditate, dar in mare parte chiar esti "ametit", ca sa ma exprim frumos si spun asta tocmai pentru ca nu citesti ce te rog de atata vreme sa citesti, inainte de a-ti expune parerlile, de multe ori aberante. Stiu ce spun, crede-ma! Ti-am mai zis, lucrez in domeniul asta (marketing media) si stiu despre ce vorbesc cand iti tot spun sa citesti manuale de jurnalism si marketing.
  • B.A.M ,am să îți răspund eu la această întrebare. Am ținut să infirm acel comentariu deoarece nu am vrut să se înțeleagă că eu aș susține într-un fel sau altul trustul Intact .Un trust despre care știe toată lumea că eu am o părere foarte proastă. Sper că te-am edificat. Mulțumesc.
  • Dragoș, am doar un lucru de spus de data asta:
    De ce a țiunt Sabina să INFIRME un comentariu al unui user cu numele SaBRIna (teoretic altă persoană)??? Că tot mă faci "amețit" într-un mod subtil...
  • Comercial 18-49 ? Pai normal, sa dea bine Antenuta Zero. Ha ha ha ! Oare pe target-ul dat de paginademedia de saptamana aceasta, de luni pana vineri, statea Antenuta Zero slab de tot ? Ha ha ha !
  • B.A.M, eu ti-am tot zis, te repezi cu capul inainte. Vezi ca una e SaBRIna, iar cealalta e SaBIna. Cat despre ce spune Sabina, o cred pe cuvant. Antena 1 a luat tot ce a putut de la Pro, incepand cu oameni, grafica, mod de prezentare (din ce in ce mai bune, de altfel) si degeaba. Tot Pro-ul aduna cei mai multi bani la final. Asadar, o clona nereusita.
  • B.A.M nu aș posta niciodată comunicate de presă de la Antena 1.Toată lumea știe părerea mea despre acest trust care este o clonă eșuată a Pro-ului.

Trimite un comentariu

sus