Skip to main content

AUDIENŢE. Pro TV, lider în ţară şi la oraşe cu Visuri la cheie. Asia Express, mai urmărită de tineri

 
AUDIENŢE. Pro TV, lider în ţară şi la oraşe cu Visuri la cheie. Asia Express, mai urmărită de tineri

AUDIENŢE. Pro TV a câştigat ţara şi oraşele, cu ediţia de miercuri seară a emisiunii Visuri la Cheie. A pierdut, însă, publicul comercial, al celor cu vârste între 18 şi 49 de ani. Acesta din urmă a fost adjudecat de Antena 1, care a avut Asia Express pe interval. 

Publicitate

Practic, aseară lucrurile s-au împărţit astfel:

- Pro TV a dominat prima parte. A fost lider detaşat cu ştirile, iar apoi a pierdut doar tinerii când difuza Visuri la Cheie. 

- Pe de altă parte, Antena 1 a preluat conducerea în a doua parte a serii, când pe Pro TV a început Pe Bune. Emisiunea prezentată de Andi Moisescu a pus postul din Pache pe locul secund.

- În acest fel, Asia Express a recuperat din audienţă şi a ridicat poziţia în clasament a Antenei 1, raportat la cele patru ore. De notat că Asia Express s-a terminat la miezul nopţii. Pe acest interval, 20:30-00:00, Antena 1 a fost lider în mediul urban şi pe segmentul comercial 18-49. 

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20:30-22:30):

Naţional. Pro TV s-a clasat pe primul loc în topul celor mai urmărite posturi, miercuri seara. Emisiunea Visuri la cheie a fost urmărită de aproximativ 1,5 milioane de telespectatori în medie. 

Locul doi a fost ocupat, pe interval, de Kanal D. A numărat o medie de 1,3 milioane de persoane pe minut. 

Podiumul a fost completat de Antena 1, pe intervalul Visuri la cheie. A adunat un milion de telespectatori din toată ţara în fiecare minut. 

Urban. Pro TV a fost lider şi la oraşe, unde aproximativ 693.000 de persoane s-au uitat la Visuri la cheie. 

Antena 1 a trecut peste Kanal D, iar de pe locul doi a adunat o medie de foarte apropiată de cea a Pro TV-ului - 690.000 de privitori. 

Nu la foarte mare distanţă de cele două s-a poziţionat şi Kanal D, post ce a numărat aprope 670.000 de oameni pe minut. 

Comercial. Tinerii au răsturnat clasamentul. Cei mai mulţi s-au uitat la Antena şi au pus Pro TV pe doi, raportat la intervalul Visuri la cheie. 

Emisiunea prezentată de Dragoş Bucur a strâns o medie de aproximativ 320.000 de persoane, în timp ce show-ul Asia Express număra, pe intervalul de intersecţie, peste 330.000 de tineri cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. 

În acelaşi timp, Kanal D ocupa locul trei cu o medie de 200.000 de persoane pe minut. 

Audienta posturilor TV miercuri, 13 octombrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.533.000 8.7 18.9
2 Kanal D 1.341.000 7.6 16.5
3 Antena 1 1.049.000 5.9 12.9
4 Romania TV 610.000 3.5 7.5
5 National TV 431.000 2.4 5.3
6 Antena 3 419.000 2.4 5.2
7 Happy Channel 241.000 1.4 3.0
8 Realitatea Plus 153.000 0.9 1.9
9 Antena Stars 149.000 0.8 1.8
10 TVR 1 130.000 0.7 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 13 octombrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20:30-22:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 693.000 7.2 16.2
2 Antena 1 690.000 7.2 16.1
3 Kanal D 668.000 7.0 15.6
4 Antena 3 275.000 2.9 6.4
5 Romania TV 271.000 2.8 6.3
6 National TV 164.000 1.7 3.8
7 Happy Channel 138.000 1.4 3.2
8 Realitatea Plus 87.000 0.9 2.0
9 Antena Stars 84.000 0.9 2.0
10 Digi 24 75.000 0.8 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 13 octombrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20:30-22:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 333.000 8.0 23.5
2 Pro TV 318.000 7.7 22.4
3 Kanal D 202.000 4.9 14.2
4 National TV 61.000 1.5 4.3
5 Romania TV 31.000 0.7 2.2
6 Comedy Central 30.000 0.7 2.1
7 Antena 3 29.000 0.7 2.0
8 Digi 24 28.000 0.7 2.0
9 Film Cafe 27.000 0.6 1.9
10 Prima TV 25.000 0.6 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • @ddd, emisiunea de forță a Prima TV era Schimb de mame, care în fiecare duminică intra în top6
  • Vad ca acest individ persista cu ipocrizia ,polueaza aerul pe aici si uite asa ne amendeaza UE din cauza acestor indivizi
  • Masterchef este produs de o companiei de productie turcească, numita Ozkan Production.
  • Tvr tot sub nivelul marii. Doar dl. CHIOTEA poate sa îl mai salveze. Cine se uita la emisiunile noastre are dreptul la o consultație cu reducere de 50 % la clinicile Sanador.
  • Astăzi a fost eliminat de pe site-ul survivorromania.ro toate însemnele Kanal D, a fost de asemenea schimbată interfața. Ieri când m-am uitat, încă apăreau informații legate de Kanal D și sigla postului, azi au dispărut.
  • Visuri la cheie a fost lider de audiență aseară, în intervalul 20:27 – 22:33, în rândul publicului național, cu vârstă cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD. Emisiunea a înregistrat 8.9 puncte de rating și 23.4% share, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 6.8 puncte de rating și 18.1% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, emisiunea a avut 7.7 puncte de audiență și 22.4% share. La nivel național, peste 1.5 milioane de românii se uitau la Visuri la cheie.
  • Atat de buni sunt asiaticii ca au doar 0.3 rating peste Pro TV. Ha ha ha ! Si ieri egalitate pe comercial. Dezastru...
    Unde sunt audientele de peste 10-11-12-13-14 rating de anul trecut ?
  • bravo antena pana la miezul nopții rating foarte mare , nu smiorcaieli

    Foarte mare are Pro TV postacule. 12 rating cu fotbal. Si 10-11 cu Fierbinti. Asiaticii cand ? Nici 9 rating nu face...


    Ce va mirați, votanți psd domina la postaci

    Ca Antenuta cu accesati marinic factorati adelinari miresici nextstarat cunoscuti anonimi.
    Ca Adelinara saptamana trecuta. 7.5 national si 5.5 comercial. Votanti psd domina, nu postac ?
    https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/las-fierbinti-nou-record-20422372
  • De ce nu ați prezentat și pe intervalul "Asia Express" sau "Pe bune" apropo aceasta poza ați mai folosito la un articol,nu ați găsit să puneți alta?
  • Cât despre pe bune?! E clar că acest format și-a terminat energia Probabil că era mai bine dacă îi puneau lui nea Florică o emisiune pe mână la ora aia Probabil și de asta a fost supărat pe lângă alte motive clauze bani etc

    chiar și emisiunea lui Bucur sa epuizat puțin Probabil și de asta vor un Supraviețuitorul sau Sunt celebru scoate mă de aici pentru a mai da pauză anumitor formate sau să fie mutate unele pentru primăvară altele pentru toamnă
  • Ce va mirați, votanți psd domina la postaci , bravo antena pana la miezul nopții rating foarte mare , nu smiorcaieli
  • Domne a doua zi consecutivă cu audiențe cu Prima tv în top 10 Sper să nu greșesc Uite că merg bine filmele vechi de pe Pro TV și Antena pe prima să nu cumva aceste filme să fie mai bune decât emisiunea și proiectul lui nea Florică

    Cronica cârcotașilor fiind Teoretic emisiunea de forță a postului până la venirea emisiunii lui Călinescu nu intră nici în top 10 așa De bună strategie au făcut mai ciupeau și ei din când în când cu cronicuța audiențe prin top 10 Top 8 acum nici pe alea nu le mai văd

Trimite un comentariu

sus