Skip to main content

Vocea României, dueluri cu audienţă. Loc foarte bun pentru TVR 1, cu Mondialul. Antena 1, pe patru

 
Vocea României, dueluri cu audienţă. Loc foarte bun pentru TVR 1, cu Mondialul. Antena 1, pe patru

AUDIENŢE. Chiar şi cu Campionatul Mondial la concurenţă, Vocea României a fost cel mai urmărit program. De la 20.30, când a început şi până la miezul nopţii, când s-a terminat showul.

Publicitate

Pro TV a fost pe primul loc, dar cum s-au împărţit celelalte poziţii? TVR 1 a stat foarte bine cu Mondialul din Qatar.

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, peste 1,1 milioane de români s-au uitat la Vocea României în fiecare minut, într-o seară cu meciul Anglia - SUA la Campionatul Mondial Qatar 2022.

De altfel, TVR 1 a fost pe locul trei în top, cu 580.000 de telespectatori, dar după Kanal D - serial turcesc Infidelul (până la 22.30), Jocul cuvintelor cu Dan Negru (de la 22.30).

Antena 1 nu s-a prea văzut, cu filmul "Now you see me - Jaful perfect" şi apoi cu Stand Up Revolutions de la 22.45. Postul Intact a fost tocmai pe poziţia a patra. 

URBAN. O medie de peste 600.000 de telespectatori la oraşe pentru show-ul prezentat de Pavel Bartoş.  Topul, identic cu cel naţional, cu Kanal D pe 2, postul public TVR 1 cu meciul pe 3 şi Antena 1 pe patru.

COMERCIAL. Au urmărit emisiunea cu Tudor Chirilă, Smiley, Theo Rose, Irina Rimes şi Denis de la The Motans peste 270.000 de telespectatori din segmentul 21-54 de ani de la oraşe. Locul doi pentru TVR 1 (o performanţă rară pentru postul public pe acest target).

Antena 1, pe patru şi aici.

Audienţa posturilor TV vineri, 25 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20:30-24:00), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.118.000 6,3 18
2 Kanal D 872.000 4,9 14
3 TVR 1 580.000 3,3 9,3
4 Antena 1 461.000 2,6 7,4
5 Romania TV 317.000 1,8 5,1
6 Film Cafe 208.000 1,2 3,4
7 Happy Channel 203.000 1,1 3,3
8 Antena 3 CNN 183.000 1 2,9
9 Pro Cinema 171.000 1 2,8
10 Antena Stars 160.000 0,9 2,6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 25 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20:30-24:00), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 608.000 6,4 18,2
2 Kanal D 472.000 5 14,1
3 TVR 1 374.000 3,9 11,2
4 Antena 1 234.000 2,5 7
5 Romania TV 190.000 2 5,7
6 Antena 3 CNN 105.000 1,1 3,1
7 Happy Channel 87.000 0,9 2,6
8 Antena Stars 81.000 0,8 2,4
9 Realitatea Plus 73.000 0,8 2,2
10 TVR 2 71.000 0,7 2,1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 25 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20:30-24:00), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 ani

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 273.000 5,8 20,5
2 TVR 1 203.000 4,3 15,3
3 Kanal D 131.000 2,8 9,9
4 Antena 1 131.000 2,8 9,9
5 Film Cafe 31.000 0,7 2,3
6 DigiSport 1 30.000 0,6 2,3
7 Romania TV 29.000 0,6 2,2
8 Pro Cinema 28.000 0,6 2,1
9 Antena Stars 27.000 0,6 2
10 Antena 3 CNN 25.000 0,5 1,9

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus