Skip to main content

AUDIENŢE. Vocea României, "neatinsă" de Stand Up Revolution, pus acum mai devreme. Cifrele serii

 
AUDIENŢE. Vocea României, "neatinsă" de Stand Up Revolution, pus acum mai devreme. Cifrele serii

AUDIENŢE. Schimbare în "câmpul de luptă" de vineri seară. Vocea României s-a bătut, acum, cu Stand Up Revolution, pus de Antena 1 mai devreme decât până acum.

Publicitate

S-a simţit?

Datele de audienţă arată foarte mici fluctuaţii în cifre. Vocea României s-a menţinut la nivelul de săptămâna trecută, adică undeva la 1,4 milioane de români pe minut. Şi Antena 1 a fost la fel ca săptămâna trecută: locul trei la nivel naţional şi la oraşe şi doi pe comercial.

Săptămâna trecută, Antena 1 avea de la 20.30 iRoast şi de la 21.30 Stand Up Revolution. Acum, show-ul de stand-up a fost pus mai devreme.

Serialul turcesc de pe Kanal D (Infidelul) a ţinut postul la peste un milion de români pe naţional.

Şi pe publicul comercial, top 3 a fost identic cu săptămâna trecută, cu mici fluctuaţii: Pro TV şi Vocea pe primul loc (cu un minus de 60.000 de telespectatori) şi Antena 1 pe locul al doilea (cu un uşor plus de 20.000 de telespectatori din zona 21-54 de ani de la oraşe). 

Programele serii:

  • Pro TV: Vocea României (20.30-23.00)
  • Kanal D: serial turcesc Infidelul (până la 22.30), Jocul cuvintelor cu Dan Negru (de la 22.30)
  • Antena 1: Stand Up Revolution (20.30-23.30)
  • DigiSport 1: meci Hermannstadt - Rapid

Audienţa posturilor TV vineri, 14 octombrie, pe intervalul Vocea României (20:30-23:00), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.397.000 7,9 20,9
2 Kanal D 1.054.000 5,9 15,7
3 Antena 1 581.000 3,3 8,7
4 Romania TV 395.000 2,2 5,9
5 DigiSport 1 252.000 1,4 3,8
6 Antena 3 CNN 230.000 1,3 3,4
7 Happy Channel 214.000 1,2 3,2
8 Antena Stars 155.000 0,9 2,3
9 TVR 1 122.000 0,7 1,8
10 Realitatea Plus 122.000 0,7 1,8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 14 octombrie, pe intervalul Vocea României (20:30-23:00), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 716.000 7,5 20,9
2 Kanal D 531.000 5,6 15,5
3 Antena 1 288.000 3 8,4
4 Romania TV 198.000 2,1 5,8
5 Antena 3 CNN 155.000 1,6 4,5
6 DigiSport 1 120.000 1,3 3,5
7 Happy Channel 91.000 1 2,6
8 Antena Stars 84.000 0,9 2,4
9 Realitatea Plus 67.000 0,7 2
10 Nickelodeon 62.000 0,7 1,8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 14 octombrie, pe intervalul Vocea României (20:30-23:00), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 ani

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 328.000 6,9 24,8
2 Antena 1 172.000 3,6 13
3 Kanal D 151.000 3,2 11,4
4 Romania TV 49.000 1 3,7
5 DigiSport 1 43.000 0,9 3,3
6 Antena 3 CNN 27.000 0,6 2
7 Digi 24 26.000 0,5 2
8 Cinemaraton 25.000 0,5 1,9
9 Antena Stars 24.000 0,5 1,8
10 National TV 24.000 0,5 1,8

Citeşte şi: AUDIENŢE. Vocea României s-a făcut "auzită" de aproape un milion şi jumătate de români. Câţi s-au uitat şi la Kanal D şi Antena 1

Citeşte şi: AUDIENŢE. Vocea României, prima, ca de obicei. Câţi români s-au uitat?

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus