Skip to main content

X-Factor de luni, lăsat în urmă de Las Fierbinţi şi de Vlad. Şi de serialul turcesc

 
X-Factor de luni, lăsat în urmă de Las Fierbinţi şi de Vlad. Şi de serialul turcesc

AUDIENŢE. Show-ul X-Factor, de pe Antena 1, a fost marele învins al serii de luni. A fost bătut clar de Las Fierbinţi şi de Vlad, de pe Pro TV, dar şi de serialul turcesc Doctorul minune de pe Kanal D.

Publicitate

La ce diferenţă?

Prăpastia a fost mai mare pe serialul Las Fierbinţi, unde pe Pro TV erau aproape două milioane de români, iar pe Antena 1 în jur de 720.000. O distanţă considerabilă între X-Factor şi Antena 1 a fost şi pe intervalul de intersecţie cu Vlad.

Şi serialul Doctorul Minune, de pe Kanal D, a fost peste Antena 1.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul X-Factor (20.30-23.30):

NAŢIONAL. X-Factor s-a întins între 20.30 şi 23.00, adică exact peste Las Fierbinţi şi Vlad. Pe tot intervalul, Pro TV a fost primul loc, cu 1,4 milioane de români, urmat de Kanal D, la 400.000 de telespectatori distanţă.

Show-ul de pe Antena 1 a fost pe poziţia a treia, cu 680.000 de români.

Cum a evoluat audienţa?

  • Pe intervalul Las Fierbinţi, Pro TV avea peste 1,9 milioane de români pe post, în timp ce la Antena 1 erau 720.000 (între ele era Kanal D, cu peste 1,1 milioane).

 

  • Pe intervalul Vlad, audienţa Pro TV a scăzut, dar tot au rămas la serial aproape 1,2 milioane de români, faţă de un milion la Kanal D şi 680.00 la X-Factor.

URBAN. La oraşe, pe intervalul X-Factor, Pro TV număra peste 700.000 de telespectatori. Pe Kanal D erau peste jumătate de milion de telespectatori, iar la Antena 1 se uitau până în 400.000.

Şi aici, au fost diferenţe între intervalul Las Fierbinţi şi intervalul Vlad:

  • Las Fierbinţi mai avea puţin şi ajungea la un milion de telespectatori la oraşe, în timp ce Kanal D avea 560.000, iar Antena 1 - 380.000.

 

  • Vlad a ţinut 600.000 de telespectatori, pe serialul turcesc erau jumătate de milion, iar la X Factor - 400.000.

COMERCIAL. Pe publicul între 18 şi 49 de ani, audienţa Pro TV a fost dublă pe intervalul X-Factor: 330.000, faţă de 140.000 la Antena 1 (aproape egalitate cu Kanal D).

Doar pe "noul comercial" al Pro TV, adică 21-54 de ani naţional ABCD, Antena 1 a fost pe locul al doilea: 610.000 de telespectatori la Pro TV şi 310.000 la X-Factor.

Audienta posturilor TV luni, 13 septembrie, pe intervalul X-Factor (20:30-23:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.427.000 8,1 21,2
2 Kanal D 1.029.000 5,8 15,3
3 Antena 1 682.000 3,9 10,1
4 Antena 3 383.000 2,2 5,7
5 Romania TV 366.000 2,1 5,4
6 DigiSport 1 288.000 1,6 4,3
7 Happy Channel 182.000 1,0 2,7
8 Pro Cinema 171.000 1,0 2,5
9 Realitatea Plus 164.000 0,9 2,4
10 Antena Stars 134.000 0,8 2,0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 13 septembrie, pe intervalul X-Factor (20:30-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 709.000 7,4 19,9
2 Kanal D 517.000 5,4 14,5
3 Antena 1 392.000 4,1 11,0
4 Antena 3 244.000 2,5 6,8
5 Romania TV 187.000 2,0 5,2
6 DigiSport 1 156.000 1,6 4,4
7 Happy Channel 111.000 1,2 3,1
8 Realitatea Plus 86.000 0,9 2,4
9 National TV 74.000 0,8 2,1
10 Pro Cinema 66.000 0,7 1,8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 13 septembrie, pe intervalul X-Factor (20:30-23:30), la nivel COMERCIAL (18-49 ani Urban):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 331.000 7,9 28,2
2 Kanal D 147.000 3,5 12,5
3 Antena 1 143.000 3,4 12,2
4 DigiSport 1 42.000 1,0 3,6
5 National TV 39.000 0,9 3,3
6 Pro Cinema 34.000 0,8 2,9
7 Digi 24 32.000 0,8 2,7
8 Antena 3 31.000 0,7 2,6
9 Antena Stars 24.000 0,6 2,1
10 Romania TV 23.000 0,5 2,0

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienta posturilor TV luni, 13 septembrie, pe intervalul X-Factor (20:30-23:30), la nivel COMERCIAL (21-54 de ani ABCD naţional):

  COMERCIAL 21-54 national ABCD Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 610.000 8,7 27,2
2 Antena 1 312.000 4,5 13,9
3 Kanal D 280.000 4,0 12,5
4 DigiSport 1 94.000 1,3 4,2
5 Antena 3 80 1,1 3,6
6 Pro Cinema 70 1,0 3,1
7 Romania TV 59 0,8 2,6
8 National TV 47 0,7 2,1
9 Digi 24 42 0,6 1,9
10 Antena Stars 35 0,5 1,6

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Postacii antenisti in genunchi. Antenuta devastata. Umilita maxim.
  • Vedeți dosarul GIGA TV! E o nebuloasă totală după atâția ani...
  • Cred că sunt cele mai slabe audiențe din istoria Show-ului.
    Cel mai slab produs al Antenei 1 din această toamnă, cred că și Adela scoate cifre mai bune
  • De saptamana viitoare va ramane doar vinerea , de sambata incepe Asia lui varanul imparatul sa vedem cum va merge , pacat de Vocea Romaniei putea sa faca , nu zic ca SuperStar nu este bun dar avea alta intensitate , pe parcurs poate si SuperStar va avea

Trimite un comentariu

sus