Skip to main content

AUDIENŢE. Ziua Disney la Pro TV: peste două milioane de români s-au uitat la Cartea Junglei. Cifrele celor cinci filme date ieri

 
AUDIENŢE. Ziua Disney la Pro TV: peste două milioane de români s-au uitat la Cartea Junglei. Cifrele celor cinci filme date ieri

AUDIENŢE. Maratonul de filme Disney a fost „loz” câştigător pentru Pro TV. Postul din Pache şi-a adjudecat aproape în întregime ziua de duminică, animaţiile şi filmele pe care le-a difuzat strângând cifre bune. 

Publicitate

Cartea Junglei a fost programul zilei, cu peste două milioane de români care s-au uitat în fiecare minut. De asemenea, cifre bune, adică peste 1,4 milioane de telespectatori, a scos şi Cenuşăreasa (filmul, nu animaţia), dat de Pro TV înainte de cel mai important jurnal al zilei, cel de la 19:00. 

Pro TV a venit cu program special ieri, fiind ultima zi de vacanţă pentru elevii din ciclul primar. Astfel, a fost difuzat un maraton de filme Disney pentru cei mici, de la ora 10.00, până la 22.00: Prinţesa gheţii (de la 10.00), apoi În inima pădurii, Bona de la forţele speciale, urmată de Cenuşăreasa (până la 19.00) şi, de la 20.00, de filmul Cartea Junglei.

Notă: Pe publicul comercial, Paginademedia.ro a ţinut cont de segmentul 21-54 Urban. 

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele filmelor Disney difuzate de Pro TV, ieri: 

- Principalul film al zilei, dat de Pro TV la ora 20:00 după ştiri, s-a luptat cu nişte Roasturi reluate de Antena 1. Pelicula Disney s-a impus, cu o medie de peste două milioane de telespectatori care se uitau. În duel direct, diferenţa dintre Pro TV şi Antena 1 a fost considerabilă. Aproximativ 1,2 milioane de oameni se uitau la roasturi când la Pro TV era povestea micului Mowgli.

- Cenuşăreasa a adunat peste 1,4 milioane de telespectatori la nivel naţional, intersectându-se cu o parte din emisiunea Poftiţi pe la noi (în reluare). 

Pro  TV a fost pe primul loc, indiferent de target, cu toate filmele Disney de ieri. O singură excepţie a existat, mai precis segmentul comercial pentru filmul Prinţesa Gheţii, unde Pro TV s-a clasat pe doi. La ora respectivă, Antena 1 avea ultima parte a emisiunii Netza de weekend. 

Audienţele filmelor Disney difuzate de Pro TV duminică, 9 ianuarie:

Ziua Disney la Pro TV NATIONAL URBAN COMERCIAL
Printesa Ghetii 690.000 (3,9 rtg) 323.000 (3,4 rtg) 156.000 (3,3 rtg)
In Inima Padurii 641.000 (3,6 rtg) 329.000 (3,5 rtg) 170.000 (3,6 rtg)
Bona de la fortele speciale 811.000 (4,6 rtg) 402.000 (4,2 rtg) 215.000 (4,5 rtg)
Cenusareasa 1.408.000 (8 rtg) 684.000 (7,2 rtg) 363.000 (7,6 rtg)
Cartea Junglei 2.069.000 (11,8 rtg) 1.063.000 (11,2 rtg) 649.000 (13,6 rtg)

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Pro TV a început înscrierile pentru sezonul 10 Vocea României.
  • @ BAM,
    Cum nu cred ca am sanse sa te luminez, da-mi voie sa incerc sa te "iluminez" cum este cu "dublarea"
  • Din 21 ianuarie Pro2 va difuza in reluare Suviver de la ora 13, vineri, sambata, duminica.
  • E curios cum NU a obținut PRO TV variantele în română pentru Cenușarea și Cartea Junglei!!! (date de Antena 1)
    P.S.
    Exista dublare și pentru Prințesa Gheții (parcă chiar de pe vremea Jetix, postul ce avea să devină Disney Channel), dar pe asta nu am văzut-o ca să știu dacă a fost în engleză sau nu...
    Poate să mă ilumineze cineva?
  • Normal ar fi fost sa dați pe intervale orare, sa vedem și ce audiente au avut și celelalte televiziuni
  • Stefan, aici te înșeli. Pagină de media are un contract platit cu ARMADATA s.r.l. prin care plătește pentru audiențe. Am cerut și eu personal o ofertă și am primit prețul de 30 de euro per target (ori national, ori urban, ori comercial 18-49, ori comercial 21-54) in fiecare zi.

    Îmi imaginez că prețul plătit de pagina de media e mai mic, platit pentru 4 targeturi de obicei și făcând asta zilnic, dar în niciun caz nu e gratis.
  • Mă mir ce audiență a avut Cartea Junglei, că filmul a mai fost dat Antena 1 în trecut
  • ABC+, Răzvan și toți cei care cereți audiențe, înțelegeți că Pagina de Media doar preia (nu plătește) aceste audiențe. Doar televiziunile plătesc pentru aceste audiențe, pentru ca, în funcție de audiențe, să știe ce prețuri cer pentru publicitatea difuzată. Eventual tot televiziunile plătesc ca aceste audiențe să apară în presă.
  • Aseara, m-am uitat pe Netflix, dar ziua Disney la ProTV a adus audiente foarte bune statiei. Cand ProTV si-a recuperat seria Home Alone din mana *** a semnat cu Disney pentru un pachet mai mare de filme. Filmul Cartea Junglei are audiente pe comercial asemanatoare cu Home alone.
  • Foarte faina noua versiune din Cartea junglei,pana si pe un om matur l-a prins filmul acesta.
  • Era mai normal măcar un top 10/20 pe toată ziua, nu doar ProTV.

Trimite un comentariu

sus