Skip to main content

AUDIENŢE. Bătălia reluărilor. O redifuzare Las Fierbinţi, peste reluarea iUmor cu roasturi de 1 Decembrie

 
AUDIENŢE. Bătălia reluărilor. O redifuzare Las Fierbinţi, peste reluarea iUmor cu roasturi de 1 Decembrie
AUDIENŢE. S-a dat bătălia reluărilor, miercuri seara. Rezultatul? Pro TV a adunat cei mai mulţi telespectatori în faţa televizoarelor. 
Publicitate
 
Un film din 2018 (O luptă persoanală 6) şi episod din Las Fierbinţi, dat în realure, au devansat iUmor-ul de la Antena 1. Postul Intact a difuzat, aseară, ediţia specială de roast-uri din 1 Decembrie. 

 
Kanal D, care pus la bătaie un nou episod din serialul Hercai, s-a clasat pe locul doi atât pe intervalul Las Fierbinţi, cât şi pe intervalul iUmor. 
 
De notat că cifrele au fost ceva mai mici decât în plin sezon. 

 

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25):

1. Las Fierbinţi adună şi în reluare 1,5 milioane de oameni

Naţional. Pro TV a fost cel mai urmărit post TV, aseară. Cu Las Fierbinţi, a numărat peste 1,5 milioane de telespectatori în fiecare minut. 
 
Locul doi, pe interval, a fost ocupat de Kanal D - 1,3 milioane de persoane. Podiumul a fost completat de Antena 1, cu puţin peste 900.000 de oameni. 
 
Urban. Clasamentul a fost aproximativ acelaşi şi la oraşe. Pro TV a fost pe primul loc, de unde a scos o medie de peste 800.000 de oameni pe minut. 
 
Kanal D, cu 680.000 de telespectatori, a fost pe doi, iar Antena 1 a numărat, de pe locul trei, peste 400.000 de persoane. 
 
Comercial. Pro TV a fost postul de pe primul loc şi la tineri, fiind urmărit de 272.000 de telespectatori. 
 
Pe intervalul Las Fierbinţi, Kanal D a adunat aproape 200.000 de tineri. De pe trei, Antena 1 a scos o audienţă medie de 145.000 de telespectatori pe minut. 

Audienta posturilor TV miercuri, 9 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.559.000 8.8 22.7
2 Kanal D 1.326.000 7.5 19.3
3 Antena 1 902.000 5.1 13.1
4 Happy Channel 359.000 2.0 5.2
5 Romania TV 285.000 1.6 4.2
6 Antena 3 271.000 1.5 3.9
7 National TV 183.000 1.0 2.7
8 Pro Cinema 120.000 0.7 1.8
9 Antena Stars 110.000 0.6 1.6
10 TVR 1 96.000 0.5 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 9 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 815.000 8.5 22.7
2 Kanal D 680.000 7.1 18.9
3 Antena 1 421.000 4.4 11.7
4 Happy Channel 191.000 2.0 5.3
5 Antena 3 172.000 1.8 4.8
6 Romania TV 134.000 1.4 3.7
7 National TV 81.000 0.8 2.2
8 Diva 56.000 0.6 1.6
9 Antena Stars 55.000 0.6 1.5
10 Prima TV 54.000 0.6 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 9 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 272.000 6.4 26.5
2 Kanal D 191.000 4.5 18.6
3 Antena 1 145.000 3.4 14.1
4 Antena 3 31.000 0.7 3.0
5 Prima TV 28.000 0.7 2.8
6 Happy Channel 27.000 0.6 2.6
7 National TV 23.000 0.5 2.2
8 Digi 24 21.000 0.5 2.1
9 AXN 19.000 0.5 1.9
10 Diva 17.000 0.4 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. iUmor, locul trei cu „roast-urile istorice”

Naţional. Cu o ediţie de iUmor dată în reluare, Antena 1 s-a clasat abia pe locul trei miercuri seară. Postul Intact a fost devansat de Pro TV (locul întâi) şi Kanal D (locul doi). 

Ediţia de roast-uri a adunat puţin peste un milion de telespectatori pe minut, în timp ce Pro TV şi Kanal D numărau aproximativ 1,4 milioane de persoane pe interval. 

Urban. Situaţia s-a menţinut şi la oraşe. Antena 1 s-a clasat pe locul trei, cu o audienţă medie de aproape jumătate de milion de oameni. 
 
Pro TV, de pe primul loc, a adunat aproape 720.000 de telespectatori, iar Kanal D, de pe locul doi, a numărat aproximativ 700.000 de persoane. 
 
Comercial. Tinerii au pus Antena 1 tot pe locul trei. Cu toate acestea, diferenţa faţă de primele două locuri a fost mai mică. De exemplu, Antena 1 şi Kanal D (postul de pe locul doi) au fost aproape la egalitate, cu 196.000, respectiv 197.000 de telespectatori pe minut. 
 
Lider, pe interval, a fost Pro TV: cu aproape 300.000 de telespectatori în faţa televizoarelor. 

Audienta posturilor TV miercuri, 9 iunie, pe intervalul iUmor (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.446.000 8.2 19.6
2 Kanal D 1.434.000 8.1 19.4
3 Antena 1 1.026.000 5.8 13.9
4 Romania TV 350.000 2.0 4.7
5 Antena 3 340.000 1.9 4.6
6 Happy Channel 316.000 1.8 4.3
7 National TV 170.000 1.0 2.3
8 Realitatea Plus 151.000 0.9 2.0
9 Prima TV 111.000 0.6 1.5
10 Antena Stars 111.000 0.6 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 9 iunie, pe intervalul iUmor (20:30-22:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 718.000 7.5 19.0
2 Kanal D 701.000 7.3 18.6
3 Antena 1 478.000 5.0 12.7
4 Antena 3 210.000 2.2 5.6
5 Romania TV 174.000 1.8 4.6
6 Happy Channel 172.000 1.8 4.6
7 Realitatea Plus 85.000 0.9 2.3
8 National TV 73.000 0.8 1.9
9 Prima TV 72.000 0.8 1.9
10 Digi 24 52.000 0.5 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV  miercuri, 9 iunie, pe intervalul iUmor (20:30-22:30), pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 282.000 6.7 24.4
2 Kanal D 197.000 4.7 17.1
3 Antena 1 196.000 4.6 17.0
4 Prima TV 34.000 0.8 2.9
5 Antena 3 31.000 0.7 2.7
6 Happy Channel 25.000 0.6 2.2
7 National TV 23.000 0.5 2.0
8 Romania TV 21.000 0.5 1.8
9 Digi 24 17.000 0.4 1.5
10 Antena Stars 17.000 0.4 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Italianul Italianul
    Nu intereseaza pe nimeni postacule de neata postacilor. Nu ne zici ca Pro lider detasat pe toata ziua miercuri ?

    Mile mile unde sunt bagati ? In barlog de frica ?
  • R R
    Paginademedia asteptam sa publicati si audientele Super Neatza cu Razvan si Dani de ieri care au avut audiente record 2,5 puncte de rating si 30,5 cota de piata, înca ceva emisiunea a fost lider de piata din ianuarie si pana acum
  • R R
    @Catalin,am vazut un promo pe post despre emisiune si am crezut ca e sezon nou,asa reiesea din promo ,este greseala mea,scuze.
  • B.A.M B.A.M
    Cum de v-ați gândit să dați audiențele?! V-au scăzut "vizualizările"? :^))
  • alina alina
    Cu tot respectul, dar audientele de aseara sunt prezentate gresit.
    Nu stiu cui foloseste chestia asta, dar nu ar strica o erata.
  • Neamtul Neamtul
    Locul 3 pentru Antenuta Zero ? E clar.
    Se termina Bucatarii, Antenuta are asigurat locul 3, 7 zile din 7. Ca Pro TV are meciuri de fotbal, iar Kanal D turcisme si Survivor.
  • Italianul Italianul
    Sa nu uitam sa mentionam ca ieri, pe toata ziua, Pro TV lider detasat si absolut pe comercial cu 21.2% share. Antenuta locul 2 cu doar 18.9%.
  • Italianul Italianul
    Postacii Mile mile in genunchi ! Antenuta umilita ! Locul 3 comercial ! Dezastru !
    Nu apar pe aici postacii sa comenteze ?
  • Ursache Ursache
    @R, nu mai polua site-ul cu toate prostiile tale, aboneaza-te la Kantar daca vrei audiente, ***
  • Catalin Catalin
    @Razvan Putina, nu mai răspândi informații false pe aici. Nu începe niciun sezon nou de Poftiți la circ. Va fi o redifuzare a episoadelor date in iarna.

    Noul sezon al emisiunii lui Nea Marin începe din August. Au filmat prin toată țara pe la diferite pensiuni și filmările s-au terminat in mai.
  • R R
    @Dragos,vezi audientele pe site-ul a1.ro ,date prelucrate de la Kantar Media
  • Dragos Dragos
    R, poate dai si sursa audientelor tale colosale.
  • R R
    Dati audientele de ieri a emisiunii Super Neatza cu Razvan si Dani care a avut un record de audienta pe publicul comercial,2,5 puncte de rating si 30,5 cota de piata
  • R R
    Editia de ieri a emisiunii Super Neatza cu Razvan si Dani a înregistrat un nou record de audienta pentru acest sezon,pe publicul comercial a înregistrat 2,5 puncte de rating si 30,5 cota de piata!Paginademedia voi nu dati audientele emisiunii?
  • R R
    @Geo ,începe un nou sezon din Poftiti la circ ,cel mai probabil va fi 3 zile pe sapt ,luni -miercuri

Trimite un comentariu

sus