Skip to main content

AUDIENŢE Euro 2020. Pro TV, lider cu meciul Franţa-Germania. Cifrele serii

 
Foto: Digi Sport
Foto: Digi Sport

Audienţe. Pro TV a scos rating mai bun cu meciurile de marţi jucate la Campionatul European. Cele mai bune cifre le-a scos partida din Franţa şi Germania.

Publicitate

Partida jucată la Munchen şi câştigată de francezi cu scorul de 1-0 a fost urmărită de aproape 1,6 milioane de telespectatori, la nivelul întregii ţări. Pro TV a fost lider pe toate segmentele de public.

Aseară, meciul Franţa-Germania s-a intersectat doar cu ultima parte a show-ului Chefi la cuţite. Pe intervalul show-ului culinar (20:30-22:40), Antena 1 era pe primul loc. În ţară se uita peste 1,8 milioane de români.

Tot ieri a avut loc şi Ungaria-Portugalia, de la 19:00. Pro TV a fost lider pe cele trei segmente şi pe intervalul acelei partide. Audienţele le puteţi citi AICI

CITEŞTE ŞI: EURO 2020. Audienţele tuturor meciurilor de la Euro 2020 de pe Pro TV şi Pro X

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul meciului Franţa-Germania (22:00-23:55):

Naţional. Victoria Franţei împotiva Germania a fost urmărită de aproape 1,6 milioane de telespectatori. Pro TV era lider detaşat pe intervalul partidei.

Antena 1 se clasa pe locul secund, cu 1.214.000 de privitori pe minut. Postul Intact difuza finalul din Chefi la cuţite, Observatorul şi filmul „The Hitman's Bodyguard”.

Podiumul era completat de Kanal D - 1.098.000 de urmăritori.

Urban. Şi românii de la oraşe au urmărit în număr mare meciul Franţa-Germania. Aproximativ 958.000 de telespectatori se uitau pe Pro TV, aseară.

Şi de această dată se clasa pe locul secund Antena 1, cu 708.000 de privitori. Pe trei era Kanal D - 465.000 de urmăritori pe minut.

Comercial. Tinerii au ales şi ei fotbalul. Duelul Franţa-Germania punea Pro TV pe primul loc şi pe comercial, cu 391.000 de telespectatori.

Distanţa faţă de Antena 1 era mai mică pe acest segment de public. Pe postul Intact erau 340.000 de privitori, pe intervalul meciului. Kanal D era a treia staţie tv în clasament - 140.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV marţi, 15 iunie, pe intervalul meciului Franta-Germania (22:00-23:55), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 1.590.000 9,0 23,0
2 Antena 1 1.214.000 6,9 17,5
3 Kanal D 1.098.000 6,2 15,8
4 Romania TV 393.000 2,2 5,7
5 Antena 3 228.000 1,3 3,3
6 TVR 1 221.000 1,2 3,2
7 Prima TV 212.000 1,2 3,1
8 Antena Stars 160.000 0,9 2,3
9 Pro Cinema 144.000 0,8 2,1
10 Happy Channel 127.000 0,7 1,8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 15 iunie, pe intervalul meciului Franta-Germania (22:00-23:55), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 958.000 10,0 26,2
2 Antena 1 708.000 7,4 19,4
3 Kanal D 465.000 4,9 12,7
4 Romania TV 218.000 2,3 6,0
5 Antena 3 135.000 1,4 3,7
6 Prima TV 107.000 1,1 2,9
7 Antena Stars 92.000 1,0 2,5
8 Happy Channel 83.000 0,9 2,3
9 TVR 1 72.000 0,8 2,0
10 Digi 24 62.000 0,6 1,7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 15 iunie, pe intervalul meciului Franta-Germania (22:00-23:55), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 391.000 9,2 30,2
2 Antena 1 340.000 8,0 26,2
3 Kanal D 140.000 3,3 10,8
4 Romania TV 34.000 0,8 2,6
5 Antena Stars 34.000 0,8 2,6
6 Digi 24 32.000 0,8 2,5
7 Prima TV 28.000 0,7 2,2
8 Antena 3 18.000 0,4 1,4
9 Happy Channel 15.000 0,4 1,2
10 Pro Cinema 15.000 0,4 1,2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Sa nu uitam sa mentionam ca marti, Pro TV lider detasat pe toata ziua cu 24.2% share comercial. Antenuta locul 2 cu doar 23.1%.
  • Mic rating sub chefi la 11 când ating

    Si Sefii rating mic. Sub talente cu 13-14, fierbintii cu 12-13, si fotbalul Romaniei cu aproape 14 parca.
  • Slab chefi 11 rating postaci 7 aseara ha

    Slabi chefi 8 fotbalul 9. Ha ha !
  • Bomba Gica Popescu va avea de saptamana viitoare emisiune la antenuta Superprieteni cam asa ceva , sau terminat bani antenuta 3 spuneau la inceput despre el vrute si nevrute acum a semnat cu varanul , emisiunea va fi noaptea
  • Allex, tu fiind unul de-al lor, ca Sabina si alții câțiva, nu pot sa te contrazic...e mai bună decât Mironică !
  • Eu, Ora exactă se filmează în studioul Știrilor Pro tv! Acel studio este unul 360 de grade.
  • Cum am spus si ieri, cifre incredibile pentru antena stars. Capatos ii tine in viata.
  • Acum poate sa se laude si antenuta ca a castigat in fatalui Esca , primul meci a fost lider asa ca doar intre 21 00 si 22 00 a fost lider antenuta restul sunt minciuni gogonata cu 11,3
  • Mircea
    Din pacate una ceva mai mare o are Romania TV
    Audientele meci sunt mari din cauza numelor celor 2 echipe care au jucat,insa poate si din cauza concurentei ceva mai slabe(chefii doar prima repriza,si aia nu intreaga,s-a intrat cu observator dinainte de si :45)
    Diseara sa vedem,cand e Italia-Elvetia,meci bun,dar poate nu atat de atractiv ca cel de aseara,plus ultimul "act" din acest sezon de Chefi la cutite care va fi 100% "prelungit" pana in jurul orei 00.00,adica are toate sansele sa acopere complet meciul

Trimite un comentariu

sus