Skip to main content

AUDIENŢE. Belgia - Italia, "sfertul" cu cel mai mare rating. Câţi români s-au uitat?

 
AUDIENŢE. Belgia - Italia, "sfertul" cu cel mai mare rating. Câţi români s-au uitat?

AUDIENŢE. Belgia - Italia a fost meciul cu cea mai mare audienţă din sferturi, până acum. Dat aseară pe Pro TV, până aproape de miezul nopţii, s-a apropiat de două milioane de români pe minut.

Publicitate

Cifrele au fost mult peste locurile următoare, mai ales faţă de locul al treilea, ocupat e Antena 1. Kanal D a avut aseară Survivor, iar Antena 1 animaţia Ferdinand, apoi filmul O noapte la muzeu.

De notat poziţia foarte bună a canalului de nişă TV 1000, un post de filme, care a ocupat pe publicul comercial poziţia a patra! Cu ce, în continuare!

Înainte de Belgia - Italia (scor 1-2), Pro TV a mai difuzat o partidă din sferturi, Elveţia - Spania (2-4 după 11 metri).

În acest articol, audienţele detaliate ale meciului Belgia - Italia. Datele partidei Elveţia - Spania, dar şi audienţele tuturor meciurilor de la Euro, aici.

CITEŞTE ŞI: EURO 2020. Audienţele tuturor meciurilor de la Euro 2020 de pe Pro TV şi Pro X

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul meciului Belgia-Italia (22:00-00:00):

Naţional. La meciul Belgia - Italia s-au uitat peste 1,4 milioane de români în fiecare minut. Pro TV a fost pe primul loc, la distanţă de 400.000 de telespectatori de Survivor (Kanal D).

Antena 1 a fost mult în urmă (cu audienţe de aproape patru ori mai mici decât meciul). Antena 1 a contracarat, ca şi la alte meciuri, cu o "alternativă": producţii pentru copii şi familie. Animaţia Ferdinand şi, de la 22.30, filmul O noapte la muzeu.

Urban. Cei mai mulţi telespectatori ai meciului au fost de la oraşe: peste jumătate, adică aproape 1,1 milioane de persoane din totalul de 1,8 milioane.

La oraşe, Kanal D, cu Survivor, a fost tot cam la 400.000 de telespectatori distanţă. Antena 1 s-a apropiat de 300.000 de persoane, adică de aproape patru ori sub meciul de pe Pro TV.

Comercial. Pe publicul între 18 şi 49 de ani, audienţa meciului Belgia - Italia, de pe Pro TV, a fost de peste două ori mai mare decât cifrele Kanal D şi de trei ori peste Antena 1.

În cifre absolute: 440.000 de telespcetatori tineri la meci (la Antena 1 erau 150.000 şi la Kanal D - 200.000).

Cota de piaţă a meciului a fost de aproape 40%: adică aproape 40% dintre tinerii cu televizoarele deschise se uitau la partida Belgia - Italia de pe Pro TV.

Surpriza a venit de la TV 1000. Postul de filme a fost pe locul al patrulea, cu filmul Dispărută fără urmă, regisat de Ben Affleck, cu Morgan Freeman şi Ed Harris.

Cifrele absolute nu sunt mari (27.0000 de tineri a avut TV 1000), dar este de notat că a fost peste România TV, Comedy Central (de asemenea un post de nişă bine plasat în rândul tinerilor), Prima TV sau Digi 24.

Vezi aici Audienţele tuturor meciurilor de la Euro 2020 de pe Pro TV şi Pro X

Audienta posturilor TV vineri, 2 iulie, pe intervalul meciului Belgia - Italia (22:00-00:00), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.814.000 10,3 27,6
2 Kanal D 1.432.000 8,1 21,8
3 Antena 1 523.000 3,0 8,0
4 Romania TV 310.000 1,8 4,7
5 Antena 3 267.000 1,5 4,1
6 National TV 156.000 0,9 2,4
7 Happy Channel 128.000 0,7 2,0
8 TVR 1 123.000 0,7 1,9
9 Pro 2 117.000 0,7 1,8
10 Antena Stars 112.000 0,6 1,7

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienta posturilor TV vineri, 2 iulie, pe intervalul meciului Belgia - Italia (22:00-00:00), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.067.000 11,1 31,0
2 Kanal D 618.000 6,5 17,9
3 Antena 1 292.000 3,0 8,5
4 Romania TV 172.000 1,8 5,0
5 Antena 3 150.000 1,6 4,4
6 Happy Channel 72.000 0,7 2,1
7 National TV 68.000 0,7 2,0
8 Antena Stars 59.000 0,6 1,7
9 Pro 2 59.000 0,6 1,7
10 Diva 58.000 0,6 1,7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 2 iulie, pe intervalul meciului Belgia - Italia (22:00-00:00), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 442.000 10,5 37,6
2 Kanal D 202.000 4,8 17,2
3 Antena 1 150.000 3,6 12,8
4 TV1000 27.000 0,6 2,3
5 Romania TV 24.000 0,6 2,0
6 Comedy Central 24.000 0,6 2,0
7 Prima TV 21.000 0,5 1,8
8 Digi 24 20.000 0,5 1,7
9 National TV 19.000 0,5 1,6
10 Antena Stars 15.000 0,4 1,3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Jadorasul Jadorasul
    Foarte slab in audiente Survivor. Dar e si normal... Adica 6 luni ai lungit emisiunea, iar individualele dureaza doar 7 zile ?
    O bataie de joc.
  • Folbal Folbal
    Normal, cand joaca echipele de top. Azi audienta mai mica, nu prea sunt echipe mari.
    Marti joaca echipele de top, Italia-Spania. Vedem acolo ce audienta va fi.
  • Belgic Belgic
    Meciul decis de italieni în fața belgienilor, încă din prima repriză, a fost, de asemenea, lider de audiență! Disputa a înregistrat 11.3 puncte de rating și 33.5% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD față de televiziunea de pe poziția secundă care avea doar 7.1 puncte de rating și 21.1% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 22:00 – 23:56, PRO TV a condus topul televiziunilor cu 10.5 puncte de audiență și 37.6% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea doar 4.8 puncte de rating și 17.2% share.
  • Spaniolul Spaniolul
    Victoria obținută de Spania în fața Elveției, la penalty-uri, a fost lider de audiență în intervalul 19:00 – 21:42. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 9.0 puncte de rating și 33.9% cotă de piață, mai mult decât dublu față de locul 2 care avea doar 4.1 puncte de audiență și 15.4% share. În același interval, la nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, PRO TV a înregistrat 8.2 puncte de audiență și 37.5% share, în timp ce locul 2 avea 3.1 puncte de audiență și 14.0% share.
  • Lukoki Lukoki
    Buna si audienta de la ora 19:00 aseara, Pro TV a avut 8,2 rating comercial.
  • mile mile
    tot sub chefi , survivor nu prea prinde , stars de top , ha ha ha

Trimite un comentariu

sus