Skip to main content

EURO 2020. Dacă e semifinală, e rating! Şi meciul Anglia-Danemarca a sărit de două milioane de telespectatori

 
Foto - Hepta
Foto - Hepta

AUDIENŢE. Semifinala Anglia - Danemarca (2-1) s-a văzut la fel de bine ca semifinala Italia - Spania. Meciul de aseară, care a trimis Anglia în finala Euro 2020, a pus Pro TV pe primul loc în topul audienţelor. 

Publicitate

Cu un singur meci rămas din această ediţie Euro, finala Italia dintre şi Anglia, partida de aseară este pe locul doi raportat la rating, dintre toate partidele difuzate până acum de Pro TV. 

Cel mai urmărit meci de până acum este semifinala Italia - Spania, apoi vine meciul Anglia - Danemarca şi nu în ultimul rând amintim partida de la Bucureşti dintre Franţa şi Elveţia. 

Câţi români s-au uitat la partida câştigată de Anglia? Detalii, în continuare: 


CITEŞTE ŞI: EURO 2020. Audienţele tuturor meciurilor de la Euro 2020 de pe Pro TV şi Pro X


Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul meciului Anglia - Danemarca (22:00-00:40):

Naţional. Pro TV a dat cel mai urmărit program, miercuri seară. Meciul câştigat de Anglia în faţa reprezentativei din Danemarca a adunat o medie de peste două milioane de persoane în faţa televizoarelor. 

Pe acelaşi interval Kanal D ocupa locul doi în top, însă la diferenţă considerabilă de lider. Postul Dogan a înregistrat o medie de 730.000 de telespectatori pe minut. 

Podiumul a fost completat de Antena 1, pe interval, cu o medie de 530.000 de oameni. 

Urban. Distanţa dintre lider şi următoarele clasate a fost însemnată şi în mediul urban. Pro TV a numărat, de pe primul loc, un rating mediu de 1,2 milioane de privitori pe minut. 

Kanal D s-a clasat pe doi, însă cu cifre de patru ori mai mici. Aproximativ 300.000 de urmăritori a adunat postul Dogan, când la Pro TV era meciul de la Euro. 

Antena 1 s-a poziţionat pe trei, iar cifrele au fost de cinci ori mai mici în comparaţie cu liderul. Aproape 240.000 de oameni erau se uitau la Antena 1, pe intervalul meciului.

Comercial. Tinerii, într-un număr important, s-au uitat la partida de pe Wembley. Raportat la cota de piaţă, jumătate dintre tinerii care se uitau la televizor în momentul respectiv erau pe meciul difuzat de postul din Pache. 

În cifre, peste jumătate de milion de persoane au stat cu ochii pe semifinala de la Euro. 

Cu audienţe de cinci ori mai mici, Antena 1 şi Kanal D s-au clasat pe locurile doi şi trei. Pe acelaşi interval, cele două posturi întregistrau 92.000, respectiv 81.000 de telespectatori pe minut. 

Audienta posturilor TV miercuri, 7 iulie, pe intervalul meciului Anglia - Danemarca (22:00-00:40), la nivel NATIONAL:

FIELD1 NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.087.000 11.8 35.9
2 Kanal D 731.000 4.1 12.6
3 Antena 1 527.000 3.0 9.1
4 Romania TV 284.000 1.6 4.9
5 Antena 3 243.000 1.4 4.2
6 National TV 164.000 0.9 2.8
7 Antena Stars 159.000 0.9 2.7
8 Pro Cinema 116.000 0.7 2.0
9 Pro 2 110.000 0.6 1.9
10 Happy Channel 98.000 0.6 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 7 iulie, pe intervalul meciului Anglia - Danemarca (22:00-00:40), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.209.000 12.6 39.1
2 Kanal D 294.000 3.1 9.5
3 Antena 1 238.000 2.5 7.7
4 Romania TV 161.000 1.7 5.2
5 Antena 3 154.000 1.6 5.0
6 Antena Stars 88.000 0.9 2.9
7 National TV 81.000 0.9 2.6
8 Happy Channel 61.000 0.6 2.0
9 Diva 56.000 0.6 1.8
10 Comedy Central 47.000 0.5 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 7 iulie, pe intervalul meciului Anglia - Danemarca (22:00-00:40), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 516.000 12.2 47.3
2 Antena 1 92.000 2.2 8.4
3 Kanal D 81.000 1.9 7.4
4 Antena Stars 32.000 0.8 3.0
5 Comedy Central 27.000 0.6 2.5
6 National TV 26.000 0.6 2.4
7 Romania TV 24.000 0.6 2.2
8 Digi 24 20.000 0.5 1.8
9 Diva 15.000 0.4 1.4
10 Happy Channel 14.000 0.3 1.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Nectarie Popa Nectarie Popa
    Simplul fapt ca jumatate dintre tinerii care se uita la televizor sunt pe PRO TV e o realizare. Felicitari!
  • mile mile
    happy mereu in topuri a crescut mult in ultimele luni ca si stars

Trimite un comentariu

sus