Skip to main content

AUDIENŢE. Pentru Pro TV, Las Fierbinţi e potul cel mare. Asia Express a recuperat teren în faţa unui film cu The Rock

 
AUDIENŢE. Pentru Pro TV, Las Fierbinţi e potul cel mare. Asia Express a recuperat teren în faţa unui film cu The Rock

AUDIENŢE. Peste două milioane de telespectatori s-au uitat, marţi seară, la Las Fierbinţi. Astfel, Pro TV a dat cel mai urmărit program al serii. De cealaltă parte, Antena 1 a scos cifre bune cu Asia Express. 

Publicitate

Diferenţa dintre Pro TV şi Antena 1 a fost considerabilă, dar doar pentru o oră, cât a ţinut serialul cu Bobiţă, Firicel şi Celentano.

Audienţa a scăzut cu aproape un milion telespectatori pentru Pro TV, când a început filmul Dezastrul din San Andreas cu Dwayne „The Rock” Johnson. Atunci, postul Intact a trecut pe primul loc.  

Pe scurt, Pro TV a dominat prima parte a serii, însă a coborât pe doi, sub Antena 1, după ora 21:30. 

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30):

Naţional. Cea mai mare audienţă de marţi seară a fost înregistrată de Pro TV. Aproximativ 2,1 milioane de români au urmărit, în fiecare minut, Las Fierbinţi. 

Antena 1 a ocupat locul doi, pe intervalul de intersecţie Las Fierbinţi-Asia. Peste 1,3 milioane de telespectatori erau cu ochii pe emisiunea prezentată de Irina Fodor în acest timp. 

Cu cifre apropiate de Antena 1, pe trei, s-a clasat Kanal D. Aproximativ 1,29 milioane de privitori, în fiecare minut, scotea postul turcesc pe interval. 

Urban. Pro TV era cel mai urmărit post şi la oraşe. A fost singura televiziune, pe intervalul Las Fierbinţi, care aduna peste un milion de oameni din mediul urban. 

În medie, aproximativ 800.000 de persoane aveau televizoarele pornite pe Antena 1 când Pro TV avea serialul de comedie. De asemenea, pe acelaşi interval, peste 560.000 se uitau pe Kanal D. 

Comercial 18-49. Diferenţa dintre primele două locuri s-a mai redus pe segmentul tânăr, al celor cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. 

Pro TV număra peste 400.000 de tineri, iar Antena 1 înregistra o medie de aproape 380.000 de persoane. 

Podiumul era completat de Kanal D, cu 160.000 de urmăritori. 

Audienta posturilor TV marţi, 23 noiembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 2.116.000 12.0 24.6
2 Antena 1 1.314.000 7.5 15.3
3 Kanal D 1.296.000 7.3 15.1
4 Romania TV 447.000 2.5 5.2
5 Antena 3 372.000 2.1 4.3
6 Happy Channel 271.000 1.5 3.2
7 Realitatea Plus 206.000 1.2 2.4
8 Antena Stars 174.000 1.0 2.0
9 DigiSport 1 163.000 0.9 1.9
10 Diva 149.000 0.8 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 23 noiembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 1.008.000 10.5 22.5
2 Antena 1 799.000 8.3 17.9
3 Kanal D 563.000 5.9 12.6
4 Romania TV 264.000 2.8 5.9
5 Antena 3 224.000 2.3 5.0
6 Happy Channel 144.000 1.5 3.2
7 Realitatea Plus 119.000 1.2 2.7
8 DigiSport 1 115.000 1.2 2.6
9 Diva 112.000 1.2 2.5
10 DigiSport 2 90.000 0.9 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 23 noiembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 407.000 9.8 27.7
2 Antena 1 377.000 9.1 25.7
3 Kanal D 161.000 3.9 11.0
4 DigiSport 1 50.000 1.2 3.4
5 Happy Channel 34.000 0.8 2.3
6 Antena Stars 34.000 0.8 2.3
7 Diva 32.000 0.8 2.2
8 DigiSport 2 31.000 0.8 2.1
9 Comedy Central 26.000 0.6 1.7
10 Romania TV 24.000 0.6 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.


2. Asia Express a recuperat în a doua parte a serii


Naţional. Asia Express a adus cifre bune postului Antena 1. Staţia a stat foarte bine după finalul Las Fierbinţi, când s-a duelat direct cu filmul Dezastrul din San Andreas de pe Pro TV. Raportat la media totală a celor aproape patru ore, Asia Express s-a clasat pe locul doi, cu o audienţă medie de 1,28 milioane de telespectatori pe minut. 

Diferenţa la nivel naţional, unde Pro TV a ocupat primul loc pe intervalul Asia Express, este explicată de diferenţa mare dintre Asia Express şi Las Fierbinţi (intersecţia a fost de o oră). Deşi Antena 1 a stat bine după ora 21:30, nu a putut recupera din terenul pierdut în faţa serialului de comedie. Postul din Pache aduna o medie de 1,35 milioane de persoane pe minut, pe intervalul 20:25-00:10. 

În acelaşi timp, Kanal D ocupa locul trei cu o medie de un milion de telespectatori pe minut. 

Urban. Situaţia nu s-a repetat şi în mediul urban. Antena 1 a ocupat primul loc raportat la media totală Asia Express. Show-ul Asia Express a fost mai jos pe intervalul Las Fierbinţi, dar a trecut pe primul loc în a doua parte a serii. 

Aproximativ 770.000 de oameni s-au uitat la Asia Express. Pe interval, Pro TV adunat 630.000 de oameni, iar Kanal D număra 450.000. 

Comercial 18-49. Acelaşi lucru s-a întâmplat şi pe segmentul comercial 18-49. Antena 1 avut o medie constantă timp de patru ore cu Asia Expres - 355.000 de persoane - însă Pro TV a pierdut mult din public după finalul Las Fierbinţi.

Astfel, pe intervalul Asia, Pro TV era aproape de 300.000 de telespectatori în medie. 

Aproximativ 130.000 de privitori erau cu ochii şi pe Kanal D în timpul celor patru ore de Asia Express, show care mai are doar 2 ediţii. 

Audienta posturilor TV marţi, 23 noiembrie, pe intervalul Asia Express (20:25-00:10), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 1.353.000 7.7 19.1
2 Antena 1 1.285.000 7.3 18.2
3 Kanal D 1.011.000 5.7 14.3
4 Romania TV 386.000 2.2 5.5
5 Antena 3 369.000 2.1 5.2
6 DigiSport 1 207.000 1.2 2.9
7 Realitatea Plus 185.000 1.1 2.6
8 Happy Channel 173.000 1.0 2.5
9 Antena Stars 131.000 0.7 1.8
10 TVR 1 129.000 0.7 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 23 noiembrie, pe intervalul Asia Express (20:25-00:10), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Antena 1 770.000 8.0 20.5
2 Pro TV 631.000 6.6 16.8
3 Kanal D 451.000 4.7 12.0
4 Antena 3 223.000 2.3 5.9
5 Romania TV 216.000 2.3 5.8
6 DigiSport 1 155.000 1.6 4.1
7 Realitatea Plus 103.000 1.1 2.7
8 Happy Channel 90.000 0.9 2.4
9 Diva 69.000 0.7 1.8
10 Antena Stars 66.000 0.7 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 23 noiembrie, pe intervalul Asia Express (20:25-00:10), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg % Share
1 Antena 1 355.000 8.6 28.0
2 Pro TV 297.000 7.2 23.4
3 Kanal D 127.000 3.1 10.0
4 DigiSport 1 67.000 1.6 5.3
5 Romania TV 29.000 0.7 2.3
6 Antena Stars 25.000 0.6 2.0
7 Antena 3 24.000 0.6 1.9
8 Diva 20.000 0.5 1.6
9 DigiSport 2 20.000 0.5 1.6
10 Digi 24 18.000 0.4 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Numai tu poți sa copiezi kanal d ha

    Cine copiaza postac ? Poate Antenuta. Baga si ei stirile la ora 17 acuma...
  • In continuare, subcultara promovata in Las Fierbinti este pe primul loc... Asta spune multe despre nivelul de inteligenta din Romania si explica de ce suntem in continuare pe ultimul loc la consumul de pasta de dinti din Europa... Iar cei de la televiziuni nu doresc sa schimbe ceva, se bucura ca promovarea subculturii si a consumului de alcool le aduce bani...

    Si de Acces Direct ce ne zici postac ? Sau de Umor Sec ?
  • In continuare, subcultara promovata in Las Fierbinti este pe primul loc... Asta spune multe despre nivelul de inteligenta din Romania si explica de ce suntem in continuare pe ultimul loc la consumul de pasta de dinti din Europa... Iar cei de la televiziuni nu doresc sa schimbe ceva, se bucura ca promovarea subculturii si a consumului de alcool le aduce bani...
  • "Povești de familie", copie nereușită după "Lecții de viață", Pro tv. Bineînțeles!
    Antena 1, copia veșnic nereușită a Pro tv! Fură și copiază tot ce prinde!
  • Pro TV va avea de 1 decembrie mai multe ediții speciale ale știrilor Pro TV, o emisiune Zi de bine ,România cu Adela și Măruță, o ediție specială Superstar și filmul Once upon a time in Hollywood . Deși am crezut că programul din prime time se va schimba se pare că a rămas la fel.
  • Cel mai mult ma bucur ca se intoarce Povesti de familie. Asta da veste buna!
  • Prima tv este, din nou, sub tvr si diva. Calinescu face 0.2 rtg pe comercial- asta cand nu face 0.00. Asa manageri, asa rezultate. Fugiti cat mai puteti
  • Pro TV a programat finala Masked Singer pe 9 decembrie, la ce audiențe a avut nu cred că va mai avea și un al treilea sezon.Pe 15 decembrie finala Visuri la Cheie, iar pe 17 decembrie finala Superstar. Pentru sărbătorile de Crăciun este programat un episod special Las Fierbinți.
  • Sabina ,vad ca serialele noi de pe pro 2 nu au priza la public
  • din ianuarie antena 1 reia serialul povesti de familie de la 14-16
  • Audienta mult mai mare pentru un film redifuzat, fata de ultima editie din Casatoriti pe nevazute.
  • Se pare că filmul Dezastrul din San Andreas a obținut audiențe mai bune decât emisiunea Căsătoriți pe nevăzute.
  • Se pare că filmul Dezastrul din San Andreas, a obținut audiențe mai bune decât emisiubea Căsătoriți pe nevăzute.

Trimite un comentariu

sus