Skip to main content

Cu Bobiţă, Firicel şi Celentano, Pro TV atinge un nou record. Trăistariu, la Masked Singer. Antena 1 şi Kanal D s-au bătut pentru locul doi

 
Cu Bobiţă, Firicel şi Celentano, Pro TV atinge un nou record. Trăistariu, la Masked Singer. Antena 1 şi Kanal D s-au bătut pentru locul doi

AUDIENŢE. Nou record de audienţă pentru Pro TV. Fierbinţenii au scos cele mai mari cifre din acest sezon. Postul din Pache a fost lider şi cu Masked Singer, joi seară. 

Publicitate

În acelaşi timp, Antena 1 (cu Adela) şi Kanal D (cu serial turcesc) s-au duelat pentru locurile doi şi trei în topul celor mai urmărite posturi TV aseară. 

De notat că cifrele Pro TV-ului au scăzut semnificativ după finalul Las Fierbinţi, producţie care a adunat peste 2,4 milioane de telespectatori în medie. 

Detalii, în continuare: 

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30):

Naţional. Las Fierbinţi a fost programul serii de joi. Peste 2,4 milioane de telespectatori s-au uitat la producţia cu Firicel, Celentano şi Bobiţă. 

Kanal D a ocupat locul doi pe interval, cu 1,3 milioane de persoane pe minut. Podiumul a fost completat de Antena 1 pe intervalul Las Fierbinţi, cu 1,1 milioane de oameni. 

Urban. Cel mai mare rating din mediul urban a fost atins tot de Pro TV. Peste 1,1 milioane de privitori s-au uitat la serialul de comedie. 

Locul secund a fost adjudecat de Kanal D, cu o medie de 670.000 de urmăritori pe fiecare minut. 

Comercial. Aproape jumătate de milion de telespectatori, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, s-au uitat în fiecare minut la serialul de comedie Las Fierbinţi. 

A fost cea mai mare audienţă de aseară, iar Pro TV a fost lider detaşat. Pe doi s-a clasat Antena 1 cu 205.000 de persoane, iar imediat a urmat Kanal D cu 192.000. 

Audienta posturilor TV joi, 14 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.426.000 13.8 27.9
2 Kanal D 1.377.000 7.8 15.9
3 Antena 1 1.108.000 6.3 12.8
4 Romania TV 509.000 2.9 5.9
5 Antena 3 379.000 2.1 4.4
6 Realitatea Plus 276.000 1.6 3.2
7 TVR 1 192.000 1.1 2.2
8 Happy Channel 168.000 1.0 1.9
9 Antena Stars 149.000 0.8 1.7
10 Prima TV 136.000 0.8 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 14 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.164.000 12.2 26.2
2 Kanal D 670.000 7.0 15.1
3 Antena 1 520.000 5.4 11.7
4 Romania TV 303.000 3.2 6.8
5 Antena 3 233.000 2.4 5.3
6 Realitatea Plus 146.000 1.5 3.3
7 Happy Channel 94.000 1.0 2.1
8 Diva 89.000 0.9 2.0
9 TVR 1 82.000 0.9 1.8
10 Digi 24 81.000 0.8 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 14 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 466.000 11.2 33.9
2 Antena 1 205.000 4.9 14.9
3 Kanal D 192.000 4.6 13.9
4 Antena 3 38.000 0.9 2.7
5 Digi 24 37.000 0.9 2.7
6 Romania TV 36.000 0.9 2.6
7 Prima TV 33.000 0.8 2.4
8 Diva 27.000 0.7 2.0
9 Comedy Central 22.000 0.5 1.6
10 Pro Cinema 21.000 0.5 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. Pro TV, pe primul loc cu demascarea lui Mihai Trăistariu de la Masked Singer

Naţional. După ce Las Fierbinţi a ajuns la final, cifrele Pro TV au scăzut considerabil. Cu toate acestea, postul din Pache a rămas lider. 

Ediţia Masked Singer de aseară, în care a fost demascat Mihai Trăistariu, a fost urmărită de aproape 1,2 milioane de telespectatori pe minut.

Antena 1 a fost următorul post clasat, cu un milion de persoane, in timp ce Kanal D era pe locul trei (cu 884.000 de urmăritori). 

Urban. Pro TV a fost primul post din top şi la oraşe, unde a adunat o medie de 580.000 de telespectatori.

Pe doi s-a clasat Antena 1, cu jumătate de milion de persoane. Podiumul a fost completat de Kanal D, cu 475.000 de urmăritori. 

Comercial. Primul loc la tinerii cu vârste între 18 şi 49 de ani a fost ocupat tot de Pro TV, post care a înregistrat o audienţă medie de aproximativ 240.000 de persoane.

Antena 1, cu 200.000 de oameni, şi Kanal D, cu 150.000, au fost următoarele clasate. 

Audienta posturilor TV joi, 14 octombrie, pe intervalul emisiunii Masked Singer (21:30-23:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.171.000 6.6 17.2
2 Antena 1 1.054.000 6.0 15.4
3 Kanal D 884.000 5.0 13.0
4 Romania TV 483.000 2.7 7.1
5 Antena 3 444.000 2.5 6.5
6 National TV 230.000 1.3 3.4
7 Realitatea Plus 214.000 1.2 3.1
8 Prima TV 200.000 1.1 2.9
9 Happy Channel 114.000 0.6 1.7
10 Digi 24 112.000 0.6 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 14 octombrie, pe intervalul emisiunii Masked Singer (21:30-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 578.000 6.0 15.7
2 Antena 1 509.000 5.3 13.8
3 Kanal D 475.000 5.0 12.9
4 Antena 3 292.000 3.1 7.9
5 Romania TV 266.000 2.8 7.2
6 Prima TV 99.000 1.0 2.7
7 Realitatea Plus 97.000 1.0 2.6
8 Digi 24 90.000 0.9 2.5
9 National TV 88.000 0.9 2.4
10 Happy Channel 78.000 0.8 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 14 octombrie, pe intervalul emisiunii Masked Singer (21:30-23:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 242.000 5.8 19.6
2 Antena 1 209.000 5.0 16.9
3 Kanal D 153.000 3.7 12.4
4 Antena 3 50.000 1.2 4.1
5 Digi 24 45.000 1.1 3.7
6 Prima TV 41.000 1.0 3.3
7 National TV 34.000 0.8 2.8
8 Comedy Central 32.000 0.8 2.6
9 Pro Cinema 29.000 0.7 2.4
10 Romania TV 27.000 0.7 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ce sa mute postacule ? Masked peste Adelinara, peste Factorati, peste Umor Sec. Plangi.
  • Postacule Mile. Factoratii locul 3 sub turcisme. Acolo nu comentezi ?
  • Si Bucatarii sub fotbal mereu, sub Fierbinti mereu. Chiar si sub filme antice de multe ori. Hi hi !
  • Toate emisiunile sub asia express ha

    Si Asiaticii sub meciuri de fotbal, sub Fierbinti. Chiar si sub filme antice duminica.
    Si Asiaticii Zero sub Talentati. Ha ha !
  • De ce a mutat atunci emisiunea dacă înainte era rating mai mare , ce credea ca dacă e după fierbinteni , ce fac , ha

    Nu conteaza postac. Masked peste Adelinara, peste Umor Sec, peste Factorati.
  • De ce a mutat atunci emisiunea dacă înainte era rating mai mare , ce credea ca dacă e după fierbinteni , ce fac , ha
  • poate îmi Explică și mie cineva care urmărește Ce se întâmplă cu realitatea că văd că de două trei săptămâni Hai o lună mai tot apare din când în când tot mai bine prin audiențe până acuma erau realitatea plus pe minus Și acuma chiar sunt realitatea Plus Știe cineva de ce? Că nu urmăresc

    B1 în schimb după ce că nu prea stăteau bine de când au trecut la HD și pe noile studiouri aproape că nu mai există mai ciupesc cu documentarele au făcut studiourile alea se aude de zici că transmit din ditamai hala goală
  • Foarte grav la Pro Tv este că nu mai există de multă vreme o identitate etică. Dragoș Bucur declara ferm că se opune vaccinării și purtării măștii acum un an și jumătate și este încă pe post, ba chiar a mai fost și promovat, fiind acum și jurat la Românii au talent. Cazuri similare, dar cu un deznodăminte opuse, au fost cel al lui Mircea Solcanu și al Danei Budeanu, care au fost concediați.

Trimite un comentariu

sus