Skip to main content

AUDIENŢE. La ce s-au uitat românii luni, a doua zi de Paşte? Românii au talent şi Chefi la cuţite, show-urile zilei

 
AUDIENŢE. La ce s-au uitat românii luni, a doua zi de Paşte? Românii au talent şi Chefi la cuţite, show-urile zilei
AUDIENŢE. La ce s-au uitat românii luni, în a doua zi de Paşte? Pro TV a dat show-ul zilei în ţară şi la oraşe, în timp ce Antena 1 a difuzat cel mai urmărit program la tineri. 
Publicitate
 
Vorbim, bineînţeles, de Românii au talent şi de Chefi la cuţite, show-uri difuzate seara în intervalul de maximă audienţă. 
 

Când vine vorba de ştiri, cel mai urmărit jurnal a fost cel dat de Pro TV la ora 19:00. 
 
Kanal D a fost sus, la nivel naţional, cu serialul turcesc Hercai. 

Vezi şi cifrele din ziua de Paşte, 2 mai


Paginademedia.ro vă prezintă audienţele celor mai urmărite programe de luni, 3 mai, a doua zi de Paşte 2021:

NAŢIONAL. Românii au talent a fost show-ul zilei luni, cu o audienţă medie de 1,6 milioane de telespectatori pe minut. Ştirile Pro TV, de la ora 19:00, a fost programul de pe locul doi la nivel naţional, cu 1,4 milioane de persoane. 
 
Locul al treilea a fost ocupat de serialul turcesc Hercai, de la Kanal D, cu 1,28 milioane de persoane, iar pe patru a fost un program Antena 1: Chefi la cuţite, cu 1,27 milioane de oameni. 
 
URBAN. Şi la oraşe Românii au talent a condus. A numărat peste 820.000 de telespectatori pe minut. Locul doi a fost ocupat de principalul jurnal Pro TV, de la 19:00, cu peste 760.000 de persoane. 
 
Al treilea cel mai urmărit program al zilei a fost Chefi la cuţite, de pe Antena 1, cu 728.000 de privitori pe minut. 
 
Hercai şi Observatorul de la 19:00 au fost programele de pe locurile patru şi cinci. 
 
COMERCIAL. Tinerii au răsturnat clasamentul. Au pus pe primul loc show-ul Chefi la cuţite, cu o medie de audienţă de 340.000 de telespectatori. 
 
Românii au talent a adunat o medie de audienţă apropiată - 338.000 de persoane. 
 
Al treilea cel mai urmărit program al zilei a fost Jurnalul de la 19:00, de pe Pro TV, cu 270.000 de tineri în medie. 

Audienta celor mai urmărite programe luni, 3 mai, în a doua zi de Paşte, la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Post Interval Persoane Rtg% Share
1 Romanii au talent Pro TV 20.30-23.00 1.670.000 9.5 20.5
2 Stirile Pro TV 19.00 Pro TV 19.00-19.50 1.412.000 8 23
3 Hercai Kanal D 20.00-23.00 1.288.000 7.3 16.2
4 Chefi la cutite Antena 1 20.20-00.00 1.279.000 7.2 17.4
5 Observator 19.00 Antena 1 19.00-19.45 993.000 5.6 16.3
6 Acces Direct Antena 1 17.00-19.00 912.000 5.2 17.9
7 Ce spun romanii Pro TV 17.40-19.00 777.000 4.4 14.7
8 In cautarea adevarului Kanal D 13.00-15.00 740.000 4.2 16.5
9 1000 Post Terra Pro TV 23.00-1.00 705.000 4 16.7
10 Observator 23.00 Antena 1 00.00-00.25 673.000 3.8 18.2
11 Neatza cu Razvan si Dani Antena 1 8.00-12.00 655.000 3.7 17.9
12 Observator 16.00 Antena 1 16.00-17.00 638.000 3.6 13.5
13 Stirile Kanal D Kanal D 19.00-19.50 610.000 3.5 10
14 Mireasa Antena 1 14.00-16.00 586.000 3.3 12.7
15 Observator 12.00 Antena 1 12.00-14.00 570.000 3.2 13.2
16 Puterea Dragostei (Partea a II-a) Kanal D 17.00-19.00 570.000 3.2 11.2
17 FCSB - CFR Cluj DigiSport 1 20.30-22.30 566.000 3.2 6.8
18 Teo Show Kanal D 15.00-17.00 547.000 3.1 11.7
19 Observatorul diminetii Antena 1 6.00-8.00 527.000 3 31.8
20 Operatiunea Ham-Ham Pro TV 15.45-17.35 484.000 2.7 10.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta celor mai urmărite programe luni, 3 mai, în a doua zi de Paşte, în mediul URBAN:

  URBAN Post Interval Persoane Rtg% Share
1 Romanii au talent Pro TV 20.30-23.00 823.000 8.6 20.1
2 Stirile Pro TV 19.00 Pro TV 19.00-19.50 766.000 8 23.8
3 Chefi la cutite Antena 1 20.20-00.00 728.000 7.6 19.4
4 Hercai Kanal D 20.00-23.00 546.000 5.7 13.6
5 Observator 19.00 Antena 1 19.00-19.45 473.000 4.9 14.8
6 Acces Direct Antena 1 17.00-19.00 443.000 4.6 16.5
7 Ce spun romanii Pro TV 17.40-19.00 395.000 4.1 14.2
8 1000 Post Terra Pro TV 23.00-1.00 375.000 3.9 16.4
9 Observator 23.00 Antena 1 00.00-00.25 367.000 3.8 18.1
10 FCSB - CFR Cluj DigiSport 1 20.30-22.30 347.000 3.6 8.3
11 In cautarea adevarului Kanal D 13.00-15.00 333.000 3.5 14.6
12 Observator 16.00 Antena 1 16.00-17.00 333.000 3.5 13.5
13 Neatza cu Razvan si Dani Antena 1 8.00-12.00 322.000 3.4 17.9
14 Mireasa Antena 1 14.00-16.00 266.000 2.8 11.3
15 Observator 12.00 Antena 1 12.00-14.00 249.000 2.6 11.6
16 Stirile Kanal D Kanal D 19.00-19.50 241.000 2.5 7.5
17 Ultima Ora Romania TV 19.00-19.50 239.000 2.5 7.4
18 Stiri 18.00 Romania TV 18.00-18.50 232.000 2.4 8.2
19 Observatorul diminetii Antena 1 6.00-8.00 216.000 2.3 28.3
20 Teo Show Kanal D 15.00-17.00 206.000 2.1 8.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta  celor mai urmărite programe luni, 3 mai, în a doua zi de Paşte, la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Post Interval Persoane Rtg% Share
1 Chefi la cutite Antena 1 20.20-00.00 341.000 8.1 24.4
2 Romanii au talent Pro TV 20.30-23.00 338.000 8 22.5
3 Stirile Pro TV 19.00 Pro TV 19.00-19.50 268.000 6.4 28.4
4 1000 Post Terra Pro TV 23.00-1.00 225.000 5.4 23.8
5 Observator 23.00 Antena 1 00.00-00.25 179.000 4.2 20.6
6 FCSB - CFR Cluj DigiSport 1 20.30-22.30 141.000 3.3 9.3
7 Hercai Kanal D 20.00-23.00 133.000 3.2 9.2
8 Ce spun romanii Pro TV 17.40-19.00 128.000 3 16
9 Observator 16.00 Antena 1 16.00-17.00 127.000 3 17.7
10 Acces Direct Antena 1 17.00-19.00 120.000 2.9 15.4
11 Observator 19.00 Antena 1 19.00-19.45 114.000 2.7 12.3
12 Neatza cu Razvan si Dani Antena 1 8.00-12.00 106.000 2.5 19.7
13 In cautarea adevarului Kanal D 13.00-15.00 99.000 2.3 14.8
14 Operatiunea Ham-Ham Pro TV 15.45-17.35 97.000 2.3 13.3
15 Puterea dragostei (Partea a II-a) Kanal D 17.00-19.00 96.000 2.3 12.3
16 Stirile Kanal D Kanal D 19.00-19.50 94.000 2.2 10
17 Stirile Kanal D 12.00 Kanal D 12.00-12.50 83.000 2 14.6
18 Sunt un mic ticalos 3 Pro TV 9.30-11.00 80.000 1.9 13.9
19 Mireasa Antena 1 14.00-16.00 77.000 1.8 11.3
20 Observator 12.00 Antena 1 12.00-14.00 77.000 1.8 12.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • DODO DODO
    pai la ce poti sa te uiti ? emisiuni proaste filme si mai proaste sau tocite Cu sau fara Paste tot la asta se uita romanul Noroc cu hbo-urile sau discovery
  • Andrei Andrei
    Umilinta a fost la Antenuta ta in zilele de Paste postacule. Scriai pe aici ca Antenuta domina de sarbatori.
    Unde ? In capul tau sec poate.
    Marii Bucatari Zero Barat doar 4 pe comercial ?
    Dezastru monumental !
    Mile plange !
  • Mile Mile
    Postaci se cearta între ei ca sunt umiliti
  • Iuli Iuli
    Ziceau “mile și Răzvan P Putina” pe aici că “Mireasa” este lider la fiecare ediție, în tabel se vede că mereu este sub “În căutarea adevărului” de pe Kanal D, la fel și Obositorul de la 12+13.

    Norocul Antenei este că Kanal D nu are unele formate de muzică, gătit și nici public pentru acele formate.
    În viitor vor renunța la serialele turcești sau eventual le vor reduce zilele de difuzare pentru a face loc unor formate care să atragă publicul tânăr, dacă Survivor era difuzat pe ProTV sau Antena1 cu așa audiente pe Național/Urban, pe Comercial 18-49 erau cu mult mai mari față de ce au cei de la Kanal D si asta este problema lor: public tânăr.
  • Iuli Iuli
    Audiența Observator 16+23 mult mai bună decât Observator 19 pe Comercial. Bravo Stoiceasco
  • Dragos Dragos
    E normal sa scada audienta la toti. Lumea a iesit la aer, s-a incalzit afara, nu mai sunt atatia oameni in fata televizoarelor. Un al 2-lea aspect pentru care cei care se bucura ca chefii au fost primii: aproape toate agentiile de publicitate se indreapta acum spre segmentul de public 21-54 ABCD din toată ţara, pentru ca publicul de la oras (mai ales in marile orase) a migrat catre comunele din apropierea oraselor...acolo se dezvolta, se extind orasele. Credeti ca protevistilor le pasa ca au pierdut vechiul public comercial (18-40 din iuban)? Numai mile saracul se mai agita cu Antenuta. E adevarat ca Pro-ul trebuie sa ia masuri si sa vina cu programe noi sau sa le faca pe cele actuale mai atractive, altfel risca sa piarda si noua categorie de comercial, adica de unde vine grosul banilor.
  • Micserel Micserel
    Ce e blegovane Anonimul Zero Barat ? Te supara adevarul nu ?
    Pai si Bucatarii dau semne de batranete. Sa ai 4 rating pe comercial ? DEZASTRU !
  • Anonimul Anonimul
    Micserel plangi de ciuda,tu mori de ciuda ca romanii au talent dă semne de bătrânețe nu când e observator 23
  • Marian Marian
    Tinerii au rasturnat clasamentul sa fim seriosi 8,1 contra 8 prelungind programul pana la ora 24 00
  • Micserel Micserel
    Te numesti Observator 23.00, dar incepi la ora 00:00.
    Vai de Antenuta disperata dupa audiente... Lungesti Bucatarii pana la ora 00:00.
  • B.A.M B.A.M
    Hai că mai aveți seara de sâmbătă și slujba de Înviere și recuperați!
  • Sabina Sabina
    Romanii au talent ,Ce spun RomanII ,Stirile Pro TV audiente foarte bune .
  • R R
    Si cele mai urmarite prograne de sambata ?
  • Andrei Andrei
    Dezastru pe Obositorul lui Mile...
    Stirile Pro TV 19 dublu comercial fata de Obositor 19.

Trimite un comentariu

sus