Skip to main content

AUDIENŢE PRIME-TIME. Într-o lună în scădere, Kanal D e pe plus şi urcă pe doi la oraşe. Negru şi Zuleyha au fost "motoarele". Pro TV, primul loc. Creşte şi România TV

 
AUDIENŢE PRIME-TIME. Într-o lună în scădere, Kanal D e pe plus şi urcă pe doi la oraşe. Negru şi Zuleyha au fost "motoarele". Pro TV, primul loc. Creşte şi România TV

AUDIENŢE TV PRIME-TIME. Câţi români s-au uitat seara la televizor, în luna iunie? Serile de vară, în mod normal în scădere, aduc şi câteva surprize.

Publicitate

Dintre marile generaliste, Pro TV şi Antena 1 scad, în timp ce Kanal D e singura staţie în creştere, un trend neobişnuit într-o lună de vară.

"Responsabili" pentru plusul Kanal D sunt serialul turcesc Mă numesc Zuleyha şi Jocul cuvintelor, emisiunea prezentată de Dan Negru.

Din top trei, Kanal D e singurul care creşte. Mai mult, postul turcesc trece seara, la oraşe, pe locul al doilea, peste Antena 1.

Dintre posturile de ştiri, România TV are seara un plus de telespectatori.

În general, cu marile emisiuni intrate deja în vacanţă, cu o vreme care i-a ţinut pe români departe de televizor, cu elevii intraţi în vacanţă, consumul total de TV a scăzut.

Dacă în luna mai erau seara la televizor aproape 5,8 milioane de români, în iunie media a scăzut la 5,4 milioane. Asta după ce şi în mai era o scădere generală.

Cum s-au împărţit românii pe posturile TV, în serile de iunie?

Paginademedia.ro prezintă audienţele posturilor TV, din prime-time, în luna IUNIE:

Naţional. Cel mai urmărit post TV a fost, şi în prima lună de vară, Pro TV, cu o medie de puţin peste un milion de români seara, cu peste 200.000 mai puţini decât în luna mai. Las Fierbinţi şi filmele au ţinut serile.

Surpriza vine de la locul al doilea, ocupat de Kanal D. În luna iunie, postul are 820.000 medie seara, cu aproape 60.000 peste luna mai. 

Scade şi Antena 1, cu 80.000 de telespectatori. De notat o urcare de locuri pentru TVR 1 (de pe 10, pe 8), cu un mic plus de o mie de telespectatori.

Dintre posturile de ştiri, România TV creşte seara la nivel naţional, în timp ce Antena 3 scade. Şi B1 are un mic plus, de o mie de telespectatori. 

Cum au stat staţiile de ştiri în serile de iunie?

  • România TV: 334.000 (plus 23.000)
  • Antena 3: 263.000 (minus 22.000)
  • Digi 24: 92.000 (-15.000)
  • Realitatea Plus: 95.000 (-2.000)
  • B1 TV: 44.000 (plus 1.000)

Urban. Schimbare de clasament la oraşe. Pro TV rămâne primul loc (cu o scădere de 115.000), însă pe locul al doilea trece Kanal D.

Cu seriale turceşti şi cu Dan Negru, Kanal D are în iunie un plus de peste 50.000 de telespectatori la oraşe.

Antena 1 scade cu 50.000 şi cade pe poziţia a treia. Postul Intact scoate audienţe bune sâmbăta, cu Te cunosc de undeva, dar în restul săptămânii nu este seara la acelaşi nivel în clasamentul audienţelor.

Pe poziţia a patra la oraşe rămâne România TV, care şi pe acest target are în iunie un plus.

Postul public TVR 1 reuşeşte în iunie să intre în Top 10: de pe 11, pe locul 8 şi un plus de 6.000 de telespectatori. 

Posturile de ştiri la oraşe?

  • România TV: 188.000 (plus 10.000)
  • Antena 3: 162.000 (minus 15.000)
  • Digi 24: 65.000 (-9.000)
  • Realitatea Plus: 56.000 (-2.000)
  • B1 TV: 24.000 (stagnare)

Comercial. Cifre în schimbare şi pe publicul comercial 21-54 de ani, urban. Pe acest target Pro TV are 265.000 de telespectatori, adică 44.000 minus. 

Scade şi Antena 1, dar, chiar dacă pierde peste 40.000 de telespectatori, rămâne pe poziţia a doua.

Şi aici, Kanal D creşte: un plus de 11.000 de telespectatori tineri faţă de mai.

De la locul trei în jos, topul se schimbă: Antena 3 urcă pe locul patru, urmată de România TV.

Posturile de ştiri pe publicul comercial:

  • Antena 3: 35.000 (minus 7.000)
  • România TV: 34.000 (stagnare)
  • Digi 24: 32.000 (-6.000)
  • Realitatea Plus: 12.000 (-2.000)
  • B1 TV: 7.000 (plus 1.000)

Citeşte şi: AUDIENTE PRIME-TIME. Mai puţini români la televizor în serile de mai. Un milion de români au "închis" televizorul. Cum au stat posturile de ştiri?

Audienţa posturilor TV în lunile MAI şi IUNIE, după media în PRIME-TIME (intervalul de maximă audienţă, 19.00 - 23.00), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL mai PT Mii Rtg% Share%   NATIONAL Iunie 2022 PT Mii persoane Rtg Share
1 Pro TV 1276 7,3 20,6   Pro TV 1048 6,0 18,6
2 Kanal D 758 4,3 12,2   Kanal D 816 4,6 14,5
3 Antena 1 695 4,0 11,2   Antena 1 612 3,5 10,8
4 Romania TV 311 1,8 5   Romania TV 334 1,9 5,9
5 Antena 3 285 1,6 4,6   Antena 3 263 1,5 4,7
6 Happy Channel 241 1,4 3,9   Happy Channel 238 1,4 4,2
7 DigiSport 1 190 1,1 3,1   Antena Stars 164 0,9 2,9
8 National TV 162 0,9 2,6   TVR 1 146 0,8 2,6
9 Antena Stars 156 0,9 2,5   National TV 126 0,7 2,2
10 TVR 1 145 0,8 2,3   Prima TV 122 0,7 2,2
11 Prima TV 131 0,7 2,1   TVR 2 97 0,6 1,7
12 TVR 2 115 0,7 1,9   Realitatea Plus 95 0,5 1,7
13 Pro Cinema 112 0,6 1,8   Digi 24 92 0,5 1,6
14 Digi 24 107 0,6 1,7   Pro Cinema 91 0,5 1,6
15 Realitatea Plus 97 0,6 1,6   DigiSport 1 77 0,4 1,4
16 Film Cafe 65 0,4 1   Film Cafe 65 0,4 1,2
17 AXN 63 0,4 1   Diva 63 0,4 1,1
18 Diva 57 0,3 0,9   AXN 57 0,3 1
19 Acasa 55 0,3 0,9   Acasa 48 0,3 0,9
20 AMC 45 0,3 0,7   B1TV 44 0,3 0,8
21 Nickelodeon 43 0,3 0,7   Disney Junior 41 0,2 0,7
22 B1TV 43 0,2 0,7   AMC 40 0,2 0,7
23 Prima Sport 1 35 0,2 0,6   Nickelodeon 39 0,2 0,7
24 ETNO 34 0,2 0,5   Acasa Gold 38 0,2 0,7
25 Boomerang 34 0,2 0,5   ETNO 38 0,2 0,7
26 Pro Arena 33 0,2 0,5   DigiSport 2 35 0,2 0,6
27 DigiSport 2 29 0,2 0,5   Boomerang 31 0,2 0,5
28 Cinemaraton 29 0,2 0,5   Nick JR 26 0,2 0,5
29 Cartoon Network 27 0,2 0,4   Nicktoons 26 0,2 0,5
30 Disney Junior 26 0,2 0,4   Pro Arena 25 0,1 0,4
31 Acasa Gold 26 0,2 0,4   Cinemaraton 24 0,1 0,4
32 Orange Sport 1 26 0,2 0,4   Cartoon Network 23 0,1 0,4
33 Comedy Central 25 0,1 0,4   Favorit TV 21 0,1 0,4
34 Eurosport 1 25 0,1 0,4   Warner TV 20 0,1 0,3
35 TV1000 23 0,1 0,4   Eurosport 1 19 0,1 0,3
36 Nick JR 23 0,1 0,4   Comedy Central 19 0,1 0,3
37 Warner TV 22 0,1 0,4   Disney 19 0,1 0,3
38 Nicktoons 21 0,1 0,3   TV1000 18 0,1 0,3
39 Minimax 20 0,1 0,3   Prima Sport 1 17 0,1 0,3
40 Favorit TV 20 0,1 0,3   Minimax 17 0,1 0,3
41 N24 PLUS 16 0,09 0,3   N24 PLUS 16 0,09 0,3
42 TeenNick 15 0,08 0,2   Bollywood TV 16 0,09 0,3
43 History 14 0,08 0,2   History 15 0,08 0,3
44 Eurosport 2 14 0,08 0,2   TeenNick 14 0,08 0,2
45 Bollywood TV 13 0,08 0,2   TLC 12 0,07 0,2
46 Disney 13 0,07 0,2   National Geographic 11 0,06 0,2
47 DigiSport 3 12 0,07 0,2   DigiSport 3 11 0,06 0,2
48 Discovery 11 0,06 0,2   Discovery 11 0,06 0,2
49 TLC 11 0,06 0,2   JIM JAM 11 0,06 0,2
50 National Geographic 10 0,06 0,2   AXN White 10 0,06 0,2
51 JIM JAM 10 0,06 0,2   Eurosport 2 9 0,05 0,2
52 AXN White 9 0,05 0,2   TV Paprika 9 0,05 0,2
53 TV Paprika 9 0,05 0,1   TraLaLa TV 8 0,04 0,1
54 Kiss TV 8 0,04 0,1   Kiss TV 7 0,04 0,1
55 Viasat Explore 8 0,04 0,1   Viasat History 7 0,04 0,1
56 Viasat History 8 0,04 0,1   Viasat Explore 6 0,04 0,1
57 AXN Black 7 0,04 0,1   National Geographic Wild 6 0,04 0,1
58 TraLaLa TV 7 0,04 0,1   DigiSport 4 6 0,04 0,1
59 National Geographic Wild 7 0,04 0,1   HGTV 6 0,03 0,1
60 Travel Channel 7 0,04 0,1   AXN Black 5,6 0,03 0,1
61 DigiSport 4 6 0,04 0,1   ZU TV 5,0 0,03 0,1
62 HGTV 6 0,04 0,1   U TV 4,8 0,03 0,1
63 U TV 4,7 0,03 0,1   Travel Channel 4,3 0,02 0,1
64 Prima Sport 2 4,2 0,02 0,1   Aleph News 3,4 0,02 0,1
65 CBS Reality 4,0 0,02 0,1   Orange Sport 1 3,3 0,02 0,1
66 Aleph News 3,6 0,02 0,1   CBS Reality 3,0 0,02 0,1
67 ZU TV 3,4 0,02 0,1   Duck TV 2,9 0,02 0,1
68 A7 TV 2,5 0,01 0   E! Entertainment 2,8 0,02 0
69 Duck TV 2,4 0,01 0   Prima Sport 2 2,7 0,02 0
70 Taraf TV 2,3 0,01 0   Music Channel 2,3 0,01 0
71 E! Entertainment 2,2 0,01 0   A7 TV 2,2 0,01 0
72 Metropola TV 2,0 0,01 0   Magic TV 2,0 0,01 0
73 Magic TV 1,8 0,01 0   Taraf TV 1,8 0,01 0
74 Music Channel 1,7 0,01 0   Metropola TV 1,4 0,01 0
75 Orange Sport 3 1,3 0,01 0   Hit Music 1,1 0,01 0
76 Hit Music 0,8 0 0   Orange Sport 3 1,1 0,01 0
77 Rock TV 0,6 0 0   NCN 0,7 0 0
78 NCN 0,6 0 0   Rock TV 0,6 0 0
79           Canal 33 0,4 0 0

Sursa: Kantar Media, copyright: ARMA

Audienţa posturilor TV în lunile MAI şi IUNIE, după media în PRIME-TIME (intervalul de maximă audienţă, 19.00 - 23.00), în mediul URBAN:

  URBAN Mai PT Mii Rtg% Share%   URBAN Iunie 2022 PT Mii persoane Rtg Share
1 Pro TV 655 6,9 19,6   Pro TV 530 5,6 17,4
2 Antena 1 394 4,1 11,8   Kanal D 401 4,2 13,1
3 Kanal D 347 3,7 10,4   Antena 1 341 3,6 11,2
4 Romania TV 178 1,9 5,3   Romania TV 188 2,0 6,2
5 Antena 3 177 1,9 5,3   Antena 3 162 1,7 5,3
6 Happy Channel 139 1,5 4,2   Happy Channel 139 1,5 4,5
7 DigiSport 1 121 1,3 3,6   Antena Stars 82 0,9 2,7
8 National TV 83 0,9 2,5   TVR 1 80 0,8 2,6
9 Antena Stars 80 0,8 2,4   National TV 70 0,7 2,3
10 Digi 24 74 0,8 2,2   Prima TV 67 0,7 2,2
11 TVR 1 74 0,8 2,2   Digi 24 65 0,7 2,1
12 Prima TV 67 0,7 2   Realitatea Plus 56 0,6 1,8
13 TVR 2 64 0,7 1,9   DigiSport 1 53 0,6 1,7
14 Realitatea Plus 58 0,6 1,7   TVR 2 52 0,6 1,7
15 Pro Cinema 49 0,5 1,5   Diva 45 0,5 1,5
16 Diva 43 0,5 1,3   AXN 41 0,4 1,3
17 AXN 42 0,5 1,3   Pro Cinema 38 0,4 1,3
18 Acasa 26 0,3 0,8   Acasa 25 0,3 0,8
19 Film Cafe 24 0,3 0,7   DigiSport 2 25 0,3 0,8
20 B1TV 24 0,3 0,7   B1TV 24 0,3 0,8
21 DigiSport 2 21 0,2 0,6   Film Cafe 23 0,2 0,8
22 Comedy Central 20 0,2 0,6   Acasa Gold 20 0,2 0,7
23 Pro Arena 19 0,2 0,6   AMC 19 0,2 0,6
24 Eurosport 1 19 0,2 0,6   Disney Junior 19 0,2 0,6
25 AMC 18 0,2 0,5   Comedy Central 15 0,2 0,5
26 Nick JR 17 0,2 0,5   Pro Arena 15 0,2 0,5
27 Nickelodeon 16 0,2 0,5   Eurosport 1 15 0,2 0,5
28 Boomerang 16 0,2 0,5   Nick JR 14 0,2 0,5
29 Prima Sport 1 15 0,2 0,5   Nickelodeon 13 0,1 0,4
30 Disney Junior 15 0,2 0,5   Cinemaraton 13 0,1 0,4
31 Cinemaraton 14 0,2 0,4   Disney 12 0,1 0,4
32 Orange Sport 1 14 0,1 0,4   Boomerang 12 0,1 0,4
33 TV1000 13 0,1 0,4   TV1000 12 0,1 0,4
34 Warner TV 13 0,1 0,4   ETNO 11 0,1 0,4
35 Acasa Gold 12 0,1 0,4   History 10 0,1 0,3
36 History 11 0,1 0,3   Warner TV 10 0,1 0,3
37 TeenNick 10 0,1 0,3   Cartoon Network 10 0,1 0,3
38 Eurosport 2 10 0,1 0,3   Nicktoons 10 0,1 0,3
39 Discovery 9 0,1 0,3   Discovery 9 0,1 0,3
40 Cartoon Network 9 0,1 0,3   Prima Sport 1 9 0,1 0,3
41 ETNO 9 0,09 0,3   Bollywood TV 9 0,09 0,3
42 Disney 8 0,08 0,2   TeenNick 9 0,09 0,3
43 Bollywood TV 8 0,08 0,2   National Geographic 8 0,09 0,3
44 DigiSport 3 8 0,08 0,2   DigiSport 3 7 0,08 0,2
45 Nicktoons 7 0,08 0,2   Eurosport 2 7 0,07 0,2
46 Viasat History 7 0,07 0,2   AXN White 6 0,07 0,2
47 National Geographic 7 0,07 0,2   Viasat History 6 0,07 0,2
48 Minimax 6 0,07 0,2   TLC 5,8 0,06 0,2
49 AXN White 6 0,07 0,2   Minimax 5,6 0,06 0,2
50 TLC 5,8 0,06 0,2   Favorit TV 5,5 0,06 0,2
51 Favorit TV 5,5 0,06 0,2   TV Paprika 5,3 0,06 0,2
52 Travel Channel 5,3 0,06 0,2   Viasat Explore 4,9 0,05 0,2
53 N24 PLUS 5,2 0,05 0,2   TraLaLa TV 4,6 0,05 0,1
54 Viasat Explore 5,2 0,05 0,2   JIM JAM 4,4 0,05 0,1
55 TV Paprika 5,0 0,05 0,2   DigiSport 4 4,4 0,05 0,1
56 Kiss TV 4,3 0,05 0,1   U TV 3,5 0,04 0,1
57 DigiSport 4 4,2 0,04 0,1   N24 PLUS 3,4 0,04 0,1
58 U TV 4,0 0,04 0,1   National Geographic Wild 3,4 0,04 0,1
59 JIM JAM 3,8 0,04 0,1   ZU TV 3,2 0,03 0,1
60 HGTV 3,7 0,04 0,1   HGTV 3,1 0,03 0,1
61 National Geographic Wild 3,6 0,04 0,1   AXN Black 3,1 0,03 0,1
62 AXN Black 3,4 0,04 0,1   Kiss TV 3,1 0,03 0,1
63 CBS Reality 3,3 0,03 0,1   Travel Channel 2,9 0,03 0,1
64 TraLaLa TV 3,2 0,03 0,1   Duck TV 2,5 0,03 0,1
65 Aleph News 2,6 0,03 0,1   Aleph News 2,5 0,03 0,1
66 Duck TV 2,4 0,02 0,1   CBS Reality 2,4 0,03 0,1
67 ZU TV 2,3 0,02 0,1   A7 TV 2,1 0,02 0,1
68 Prima Sport 2 2,2 0,02 0,1   E! Entertainment 1,8 0,02 0,1
69 A7 TV 2,1 0,02 0,1   Prima Sport 2 1,8 0,02 0,1
70 Metropola TV 1,7 0,02 0,1   Music Channel 1,6 0,02 0,1
71 E! Entertainment 1,3 0,01 0   Metropola TV 1,1 0,01 0
72 Music Channel 1,1 0,01 0   Orange Sport 1 1,0 0,01 0
73 Taraf TV 1,0 0,01 0   Hit Music 1,0 0,01 0
74 Magic TV 1,0 0,01 0   Magic TV 0,9 0,01 0
75 Orange Sport 3 0,8 0,01 0   NCN 0,7 0,01 0
76 Hit Music 0,7 0,01 0   Orange Sport 3 0,5 0,01 0
77 NCN 0,5 0,01 0   Taraf TV 0,5 0,01 0
78 Rock TV 0,4 0 0   Rock TV 0,5 0,01 0
79           Canal 33 0,4 0 0

Sursa: Kantar Media, copyright: ARMA

Audienţa posturilor TV în lunile MAI şi IUNIE, după media în PRIME-TIME (intervalul de maximă audienţă, 19.00 - 23.00), pe segmentul COMERCIAL URBAN 21-54 de ANI:

  COMERCIAL Mai PT Mii Rtg% Share%   COMERCIAL Iunie 2022 PT Mii persoane Rtg Share
1 Pro TV 309 6,5 23,8   Pro TV 265 5,6 23,4
2 Antena 1 207 4,4 15,9   Antena 1 162 3,4 14,3
3 Kanal D 103 2,2 7,9   Kanal D 114 2,4 10,1
4 DigiSport 1 48 1,0 3,7   Antena 3 35 0,7 3,1
5 Antena 3 42 0,9 3,2   Romania TV 34 0,7 3
6 Digi 24 38 0,8 2,9   Digi 24 32 0,7 2,8
7 Romania TV 34 0,7 2,6   TVR 1 29 0,6 2,6
8 Happy Channel 30 0,6 2,3   Happy Channel 28 0,6 2,5
9 National TV 29 0,6 2,2   Prima TV 25 0,5 2,2
10 Antena Stars 28 0,6 2,2   Antena Stars 25 0,5 2,2
11 Prima TV 26 0,6 2   DigiSport 1 24 0,5 2,1
12 TVR 1 26 0,5 2   National TV 22 0,5 1,9
13 Pro Cinema 26 0,5 2   Pro Cinema 21 0,5 1,9
14 AXN 18 0,4 1,4   AXN 17 0,4 1,5
15 Diva 15 0,3 1,1   Diva 15 0,3 1,4
16 Comedy Central 14 0,3 1,1   Realitatea Plus 12 0,3 1,1
17 Film Cafe 14 0,3 1,1   Film Cafe 12 0,3 1,1
18 Realitatea Plus 14 0,3 1   AMC 10 0,2 0,9
19 TVR 2 11 0,2 0,9   Comedy Central 10 0,2 0,9
20 AMC 9 0,2 0,7   TVR 2 10 0,2 0,9
21 Boomerang 8 0,2 0,6   Acasa Gold 8 0,2 0,7
22 Nick JR 8 0,2 0,6   Disney Junior 7 0,2 0,7
23 History 8 0,2 0,6   Cinemaraton 7 0,2 0,6
24 Cinemaraton 7 0,2 0,6   B1TV 7 0,2 0,6
25 TV1000 7 0,2 0,6   Nick JR 7 0,2 0,6
26 Pro Arena 7 0,2 0,5   TV1000 7 0,1 0,6
27 Eurosport 1 7 0,2 0,5   DigiSport 2 7 0,1 0,6
28 Warner TV 7 0,2 0,5   History 6 0,1 0,6
29 B1TV 6 0,1 0,5   Bollywood TV 6 0,1 0,5
30 Acasa Gold 6 0,1 0,5   Discovery 5,9 0,1 0,5
31 Disney Junior 6 0,1 0,5   Boomerang 5,7 0,1 0,5
32 Discovery 5,7 0,1 0,4   Pro Arena 5,4 0,1 0,5
33 DigiSport 2 5,5 0,1 0,4   National Geographic 5,1 0,1 0,4
34 Orange Sport 1 5,4 0,1 0,4   Warner TV 4,9 0,1 0,4
35 Prima Sport 1 5,4 0,1 0,4   Prima Sport 1 3,8 0,08 0,3
36 Bollywood TV 5,3 0,1 0,4   TraLaLa TV 3,8 0,08 0,3
37 TeenNick 3,8 0,08 0,3   Acasa 3,6 0,08 0,3
38 Acasa 3,8 0,08 0,3   Eurosport 1 3,5 0,07 0,3
39 National Geographic 3,8 0,08 0,3   TeenNick 3,5 0,07 0,3
40 Kiss TV 3,5 0,07 0,3   Viasat History 3,4 0,07 0,3
41 Disney 3,3 0,07 0,3   Disney 3,2 0,07 0,3
42 Viasat History 3,2 0,07 0,2   Viasat Explore 3,0 0,06 0,3
43 Cartoon Network 3,1 0,07 0,2   Nickelodeon 2,9 0,06 0,3
44 Nickelodeon 3,0 0,06 0,2   TLC 2,8 0,06 0,2
45 Viasat Explore 2,9 0,06 0,2   Kiss TV 2,8 0,06 0,2
46 U TV 2,9 0,06 0,2   JIM JAM 2,6 0,06 0,2
47 Minimax 2,8 0,06 0,2   Cartoon Network 2,6 0,05 0,2
48 TLC 2,7 0,06 0,2   Minimax 2,4 0,05 0,2
49 TraLaLa TV 2,6 0,06 0,2   AXN White 2,4 0,05 0,2
50 HGTV 2,5 0,05 0,2   Nicktoons 2,0 0,04 0,2
51 JIM JAM 2,4 0,05 0,2   DigiSport 3 2,0 0,04 0,2
52 DigiSport 3 2,4 0,05 0,2   ZU TV 2,0 0,04 0,2
53 AXN White 2,3 0,05 0,2   Duck TV 1,9 0,04 0,2
54 Eurosport 2 2,3 0,05 0,2   HGTV 1,9 0,04 0,2
55 Nicktoons 2,0 0,04 0,2   U TV 1,8 0,04 0,2
56 Travel Channel 1,9 0,04 0,1   TV Paprika 1,7 0,04 0,2
57 Duck TV 1,7 0,04 0,1   National Geographic Wild 1,7 0,04 0,1
58 National Geographic Wild 1,7 0,04 0,1   Eurosport 2 1,5 0,03 0,1
59 ZU TV 1,6 0,03 0,1   AXN Black 1,5 0,03 0,1
60 TV Paprika 1,6 0,03 0,1   E! Entertainment 1,3 0,03 0,1
61 DigiSport 4 1,6 0,03 0,1   Music Channel 1,2 0,02 0,1
62 CBS Reality 1,5 0,03 0,1   DigiSport 4 1,1 0,02 0,1
63 N24 PLUS 1,4 0,03 0,1   ETNO 1,0 0,02 0,1
64 ETNO 1,1 0,02 0,1   Travel Channel 1,0 0,02 0,1
65 Favorit TV 1,0 0,02 0,1   N24 PLUS 0,8 0,02 0,1
66 AXN Black 0,9 0,02 0,1   A7 TV 0,7 0,02 0,1
67 Magic TV 0,8 0,02 0,1   Magic TV 0,7 0,01 0,1
68 Prima Sport 2 0,7 0,02 0,1   CBS Reality 0,7 0,01 0,1
69 Music Channel 0,7 0,01 0,1   Favorit TV 0,7 0,01 0,1
70 E! Entertainment 0,7 0,01 0,1   Hit Music 0,7 0,01 0,1
71 Metropola TV 0,7 0,01 0,1   Aleph News 0,6 0,01 0,1
72 A7 TV 0,6 0,01 0   Prima Sport 2 0,6 0,01 0,1
73 Aleph News 0,5 0,01 0   Orange Sport 1 0,6 0,01 0,1
74 Taraf TV 0,5 0,01 0   Metropola TV 0,5 0,01 0
75 Hit Music 0,5 0,01 0   Rock TV 0,4 0,01 0
76 Rock TV 0,3 0,01 0   Canal 33 0,2 0,01 0
77 NCN 0,2 0 0   Taraf TV 0,2 0 0
78 Orange Sport 3 0,2 0 0   Orange Sport 3 0,2 0 0
79           NCN 0,1 0 0

Sursa: Kantar Media, copyright: ARMA

Citeşte şi: AUDIENTE PRIME-TIME. Mai puţini români la televizor în serile de mai. Un milion de români au "închis" televizorul. Cum au stat posturile de ştiri?

Citeşte şi: A venit primăvara şi în audienţe. Cifre mai mici, în prime-time, în luna aprilie. Antena 1 a revenit peste Kanal D, la oraşe. Cum s-au „simţit” schimbările de la Etno, Acasă şi Pro Arena

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Dragos Dragos
    Gogule, ești cam pus pe harță și nu înțeleg cu cine te cerți. Roagă CNA-ul să-ți facă dreptate, că eu n-am cum. Dacă cei care fac reclamă pe tv continuă să o facă chiar și la reluări, înseamnă că sunt mulțumiți de încasări, chiar dacă televiziunea unde aleg să-și facă publicitate difuzează reluări. Dacă acea reluare face suficient rating, înseamnă că și publicitarii și-au atins ținta. Repet, e bussines. Puțin le pasă lor că te revolți tu. Am mai spus cuiva pe aici: lucrez în domeniu, știu ce spun. Nu are sens să continui discuția, dacă mă crezi, bine, dacă nu, tot bine. E opinia ta, ți-o respect, dar nu o împărtășesc.
  • Gogu Gogu
    In alte tari sunt emisiuni si seriale care incep chiar acum in luna iulie de exemplu. Pai atunci dacă nu "se merită" sa investesti in emisiuni vara hai toți din publicul comercial sa ne suspendăm abonamentele pe 3 luni. Deci zero încasări din publicitate si mult mai puțin de la cablisti. Nu cred că le-ar conveni la televiziuni. Sa vezi cum ar începe să difuzeze si emisiuni si seriale vara. Nu zic sa fie ca toamna sau primăvara dar macar un sfert. In loc de 7 emisiuni si 3 seriale ,2 emisiuni si 1 serial. Eu sincer simt cum mi se trage țeapă ,atunci sa se reducă prețul la abonament cu 5 lei sa zic in lunile de vară si prețul la produsele la care se face reclama fiecare cu un leu ,50 de bani sau cât o fi daca publicul comercial cică nu se mai uită la tv vara. După cum spui tu daca se uită 9 la suta e ok se pot difuza zece emisiuni ,dar daca se uita doar 6 la sută da-i încolo nu merită nimic(si aici ma refer strict la publicul tanar comercial 21-54) . Că altfel e un fel de înșelătorie. Ție ți-ar plăcea de exemplu sa iti iei un televizor 4k in rate si sa dai in fiecare luna aceeași suma dar să meargă bine imagine cristal doar in restul anului si vara să meargă alb-negru , neclar si cu pureci, pe principiul ca vara te uiți mai puțin la tv. Sau sa iti iei un pachet de biscuiți cu 4 lei in martie si sa fie bun si proaspăt si in iulie la același preț sa fie tare ,vechi si cu gust rău. Si nu e vorba de aia câțiva lei in plus sau in minus e vorba de un principiu, daca plătesc la fel pentru un produs sa aibă aceeași calitate tot anul. Dacă nu ma uit eu se uită vecinul ,daca nu el fratele si tot așa. Ca nu e o scădere asa drastică de primăvara până vara. Daca era de exemplu in martie 14 pct de rating si acum 1,2 nu mai ziceam nimic dar e doar o scădere de la 9-10 la 5 ,6 poate chiar 7 daca ploua afară.
  • Dragos Dragos
    *ai ce alege acum
  • Dragos Dragos
    Gogule, uita-te mai intai ce inseamna un singur punct de rating (mai ales pe comercial) si dupa aia vorbim. 3 puncte de rating diferenta e ceva. Nu inseamna ca nu se mai uita nimeni, nici n-am afirmat asta, ci doar ca publicul comercial, pe care se bazeaza mai toate televiziunile, nu este atat de numeros. Nimeni nu spune ca nu trebuie ca posturile respective trebuie sa-si opreasca emisia vara, dar nu e deloc rentabil sa investesti in emisiuni. Zic sa te uiti cum e si pe la altii, ca n-am inventat noi televiziunea. Nimeni nu te tine legat cu forta de tv, daca nu ti se ofera continut. Nu e lipsa de respect fata de telespectatori, asa cum afirmi, e doar business. Nu-ti convine, renunti si te uiti pe Youtube, Netflix, etc....alege acum.
  • Gogu Gogu
    Dragoșe cred ca nu știi sa citești bine. Uite-te pe cifrele de audiență de exemplu la protv in martie era de 9 puncte in primetime si in iunie se apropie de 6 puncte. Si vorbesc de publicul tânăr esomar abcd 21-54 de ani. Deci se uită tinerii la televizor si vara. Ceva mai puțini dar nu a scăzut audiența cu 90 la sută să zici ca vara sa nu se mai bage niciun ban in producțiile tv. Ca nu am zis sa se faca nu stiu ce emisiuni scumpe sau lungi gen românii au talent ci asa ceva mai la preț redus pentru o luna ,doua. Sa nu vedem numai reluări. Ca prețul la abonament e acelasi si vara ca in restul anului. Ca in caz ca nu stiati cablistii dau bani la principalele televiziuni in funcție de numărul de abonați. Numai grupul pro a primit de la ei anul trecut vreo 45 de milioane de euro. Ca sa nu mai zic ca si din banii de publicitate care vin de la firme sunt din prețul produselor la care se face reclama ,deci îl plătim tot noi. Nu vine nimeni cu bani de acasă sa faca televiziune. Nu ca nu am avea la ce sa ne uitam cu internetul si toate platformele astea dar totusi... Deci mai mult respect pentru telespectatori si mai puține reluări.
  • Dragos Dragos
    Gogule, nu-ti da cu parerea aiurea. Intreabaa si tu niste specialisti in marketing. E perioada de concedii, chiar daca tu ai doar 2 saptamani, elevii, studentii si, in general, persoanele tinere, active, nu stau pe caldurile astea in fata tv-ului, fie ca au vacante sau concedii, fie ca nu. Prefera sa iasa la aer, macar sa socializeze, daca nu ies la terase, la distractie. Studiaza putin fenomenul. Pana la urma nu trebuie sa fii expert in marketing ca sa-ti dai seama ca in perioada verii scade destul de bine consumul tv. Si mai exista o perioada, aceea din preajma sarbatorilor de iarna. Daca pandemia nu o sa-si faca din nou de cap, la iarna parca vad ca ProTV o sa renunte, din nou, la revelion, tocmai pentru ca tinerii, in special cei educati (publicul lor tinta) nu stau in fata televizoarelor, ci merg sa se distreze in noaptea dintre ani (repet, daca nu vor fi din nou restrictii).
  • Ionut Ionut
    Gogu, ce vorbesti ? Lasa ca e bine asa. Eu sunt genul de persoana care vrea sa vada o emisiune cat mai putin. Adica maxim o luna, doua. Nu 5-6 luni.
    Prefer sa vad o emisiune 3-4 zile pe saptamana, dar sa tina maxim 2 luni. Nu o emisiune doar de o zi (de exemplu Romanii au talent), si sa tina peste 4-5-6 luni.
  • Rebeca Rebeca
    Ce a ajuns si Acasa... Acum multi ani, era in top 10 prime-time. Chiar si in top 5 cam in fiecare zi.

    Acum... Este sub Acasa Gold si Pro Arena pe comercial.
  • B.A.M B.A.M
    Ca fapt divers:
    Aveți de gând să dați și un top al SITE-urilor pentru luna iunie? (Făcut de Google analitics și/sau BRAT)
    Au trecut deja foarte multe luni de lipsă, în contextul în care online are cel puțin acceași influență ca TV-ul...
    (Ideal ar fi să și RECUPERAȚI acele luni, dar mă rog... Luna iunie pentru început)
    P.S.
    1) APRECIEZ că ați introdus Canal 33 în top, dar puteți introduce ȘI MAI MULTE!!! (Mai ales din lista Must carry, ale căror audiență e măsurată obligatoriu, pentru a putea fi ordonate de CNA...)
    2) O să "uitați" de topul televiziunilor la nivelul ÎNTREGII ZI??? Ca să vă scutesc de întrebările disperaților de audiențe...
  • Gogu Gogu
    Tot vad pe aici comentarii ca lumea e in concediu, publicul comercial nu e acasă etc. Nu stiu pe unde lucrați voi de aveti 3 luni de concediu dar vreau si eu! Ca in rest avem o luna de concediu si restul de doua lucram si stam si acasa si ne mai uitam si la televizor. Poate mai ieșim in weekend la cinema la o terasă dar cam atât. Si am vrea sa mai vedem si alte emisiuni si filme la tv nu numai reluări. Că abonamentul la cablu tot atat e prețul ca toamna si primăvara nu e la reducere vara. Si vad si din audiențe pe publicul comercial ca am dreptate ,seara e de exemplu 6 puncte la pro față de 9 prin martie ,nu e doar unu sau doi,nu e toată lumea in vacanță. E o lipsă de respect față de public.
  • Gicu Gicu
    Adevarul Bolovan, este vacanta acum. Normal ca dai reluari de seriale si filme. La ce sa bai bani pentru emisiuni noi ?
  • Adevarul Adevarul
    PRO TV ar trebui sa-si schimbe denumirea in PRO DD! De la ce? De la Dublu Dezastru! Scadere pe linie si prostul traieste doar prin lipsa de inteligenta a privitorilor Las Fierbinti, prin dorinta de a vedea promovata prostia, subcultura si agresiunea fata de femei!
    Antena 1 devine Antena 0!
    Singurele posturi interesante raman cele care nus unt pentru mass market, cele dupa locul 30, documentare interensate la National Geographic, Viasat History, singurele posturi care chiar fac ceva corect!
  • jk jk
    Desi Antena 1 este ⅔ depasita de Kanal D si e vacanta si inca e lider,Pro TV vad ca are cea mai severa coborare.Dar uite ca si asa sta cel mai bine

Trimite un comentariu

sus