Skip to main content

Cine a câştigat „meciul” audienţelor, miercuri? Oamenii s-au împărţit între Visuri la cheie şi Asia Express. Antena 1, mult mai bine în a doua parte a serii

 
Cine a câştigat „meciul” audienţelor, miercuri? Oamenii s-au împărţit între Visuri la cheie şi Asia Express. Antena 1, mult mai bine în a doua parte a serii

AUDIENŢE. „Meciul” în audienţe de miercuri seara s-a dat între Visuri la cheie şi Asia Express. Deşi nici Pro TV nu a fost foarte jos, câştigătorul serii a fost postul Antena 1. 

Publicitate

Cum? Detalii în continare: 

- Visuri la cheie: Timp de două ore, Pro TV a fost lider în ţară şi pe segmentul tânăr al celor cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani. Pe acelaşi interval, cel al emisiunii prezentate de Dragoş Bucur, Antena 1 conducea la oraşe şi pe segmentul tânăr „clasic”, al celor cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. 

- Asia Express: După ce s-a terminat Visuri la cheie şi a început emisiunea lui Andi Moisescu, Pe bune, Antena 1 a recuperat atât publicul din ţară, cât şi noul comercial. 

Astfel, dacă ne referim la media celor aproape patru ore de Asia Express, Antena 1 a fost lider pe toate segmentele de public. A fost mai jos doar când Asia Express şi Visuri la cheie s-au duelat direct. 

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Visuri la Cheie (20:30-22:30):

Naţional. Peste 1,3 milioane de români s-au uitat aseară, în medie, la Visuri la cheie. Emisiunea cu Dragoş Bucur a pus Pro TV pe primul loc în topul audienţelor. 

Locul doi a fost disputat de două posturi, pe intervalul Visuri la cheie. Imediat după Pro TV s-a clasat Kanal D, cu 1,27 milioane de persoane, în timp ce Antena 1 o medie de peste 1,2 milioane persoane pe minut. 

Urban. Locurile s-au inversat la oraşe. Antena 1 a trecut peste Pro TV şi Kanal D, pe primul loc. Cu Visuri la cheie, Pro TV a coborât pe trei în mediul urban, unde emisiunea a fost urmărită de 676.000 de telespectatori pe minut. 

Staţia Intact număra o medie de 740.000 de persoane, pe intervalul Visuri la cheie.

Postul Dogan era a doua televiziune din top, cu cifre ce au sărit de 600.000 de telespectatori în medie. 

Comercial 18-49. Visuri la cheie a pus Pro TV pe locul doi, când vorbim de segmentul tânăr al celor cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. Postul aduna 284.000 de privitori pe minut. 

Antena 1 era tot lider, pe intervalul de intersecţie Asia Express-Visuri la cheie, înregistrând o audienţă medie de aproximativ 330.000 de persoane. 

Locul trei era ocupat de Kanal D, cu 164.000 de persoane pe minut. 

Comercial 21-54. Pe noul comercial, Pro TV a fost lider. Visuri la cheie a adunat cei mai mulţi telespectatori cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani. Aproape 600.000 de oameni s-au uitat la emisiunea cu Dragoş Bucur. 

Locul secund era ocupat Antena 1 pe acest segment, fiind urmărit de peste jumătate de milion de oameni. Kanal D completa podiumul, cu 385.000 de privitori. 

De notat că după ce s-a terminat Visuri la cheie, Antena 1 a trecut pe primul loc şi pe acest segment. 

Audienta posturilor TV miercuri, 10 noiembrie, pe intervalul Visuri la Cheie (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.329.000 7.5 16.2
2 Kanal D 1.274.000 7.2 15.5
3 Antena 1 1.205.000 6.8 14.7
4 Romania TV 586.000 3.3 7.1
5 Antena 3 491.000 2.8 6.0
6 National TV 368.000 2.1 4.5
7 DigiSport 2 208.000 1.2 2.5
8 Happy Channel 203.000 1.1 2.5
9 Antena Stars 192.000 1.1 2.3
10 Realitatea Plus 170.000 1.0 2.1

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienta posturilor TV miercuri, 10 noiembrie, pe intervalul Visuri la Cheie (20:30-22:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 738.000 7.7 16.9
2 Kanal D 608.000 6.4 13.9
3 Pro TV 576.000 6.0 13.1
4 Antena 3 323.000 3.4 7.4
5 Romania TV 269.000 2.8 6.1
6 National TV 186.000 1.9 4.3
7 DigiSport 2 147.000 1.5 3.4
8 Happy Channel 126.000 1.3 2.9
9 Antena Stars 110.000 1.1 2.5
10 Realitatea Plus 100.000 1.0 2.3

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienta posturilor TV miercuri, 10 noiembrie, pe intervalul Visuri la Cheie (20:30-22:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49 urban):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 331.000 8.0 23.2
2 Pro TV 284.000 6.8 19.9
3 Kanal D 164.000 3.9 11.5
4 National TV 67.000 1.6 4.7
5 DigiSport 2 48.000 1.1 3.3
6 Antena 3 43.000 1.0 3.0
7 Antena Stars 37.000 0.9 2.6
8 Happy Channel 29.000 0.7 2.0
9 Digi 24 28.000 0.7 2.0
10 Romania TV 28.000 0.7 1.9

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienta posturilor TV miercuri, 10 noiembrie, pe intervalul Visuri la Cheie (20:30-22:30), pe noul public COMERCIAL (21-54 naţional ABCD):

  COMERCIAL 21-54 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 576.000 8.2 20.8
2 Antena 1 538.000 7.7 19.4
3 Kanal D 385.000 5.5 13.9
4 National TV 108.000 1.5 3.9
5 Antena 3 105.000 1.5 3.8
6 Romania TV 89.000 1.3 3.2
7 DigiSport 2 69.000 1.0 2.5
8 Antena Stars 62.000 0.9 2.2
9 Diva 44.000 0.6 1.6
10 Happy Channel 43.000 0.6 1.5

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Marmere Marmere
    sefii tipa postacii sunt disperati panica mare in acest sezon ha

    Cine e lider zi de zi pe toata ziua si in prime-time luna trecuta postacule ? Vezi ca e stirea aici pe site.
    Apropo, Asiaticii se termina luna asta. Si incepe Marinica, locul 2 7 zile din 7 postacule ?
  • Orbietere Orbietere
    pe intervalul asia oricum sunteti la pamant , 4 zile lider absolut antena , cu cat mai multi postaci cu atat mai mic rating , credeati ca daca puneti multe nume pacaliti pe romani ieri aveti 5 rating iar pe intervalul asia ha

    Si aseara cat a avut antenuta cu adelinara ? Azi cu factoratii zero cat ?
    Si trebuie intervalul Asiaticii Zero ? Eu iau intervalul prime-time 19-23. Acolo Antenuta e la pamant, chiar sub pamant postacule.
  • Ioana Ioana
    pe target comercial National tv a fost de 9,5 ori peste Prima tv pe intervalul 21.00-22.00- 1.9 rtg vs 0.2 rtg. cam asa a ajuns Prima tv dupa ce a fost cumparata de Tomsa. sa te bata tvr1 in prime time iar tvr2 sa fie langa tine asta inseamna televiziune. Super profesionisti doar ca acum au inceput sa le plece oamenii de la vanzari iar banii din publicitate s-au cam injumatatit. Pana la primavara, daca ajung in primavara, o sa fie sub cinemaraton, tv paprika si etno tv in fiecare zi. florin calinescu a imbatranit degeaba iar cand te uiti la el otv-ul pare o capodopera. prima televiziune care o sa atinga zero absolut.
  • Graunte Graunte
    Național TV locul 4
  • mile mile
    sefii tipa postacii sunt disperati panica mare in acest sezon ha
  • mile mile
    pe intervalul asia oricum sunteti la pamant , 4 zile lider absolut antena , cu cat mai multi postaci cu atat mai mic rating , credeati ca daca puneti multe nume pacaliti pe romani ieri aveti 5 rating iar pe intervalul asia ha
  • MucCelMic MucCelMic
    Expertule, postacii antenisti inca n-au priceput ca baza e acest nou target comercial national 21 - 54 ani ABCD. Lasa-i sa "cante", ca degeaba o fac...o fac exact ca factoratii la stele.
  • Expertul ***** Expertul *****
    Bravo Expertule ne-ai luminat dar cat ti-a luat ma sa dai copy paste?
  • Orbotescu Orbotescu
    Expertul, stie si Mile de asta, dar se face ca nu vede. Ii place sa abereze...
    Ne zice de educati, dar mereu Pro e lider la ABCD. Antenuta mai mult la E (cei mai prosti).
  • Marian Marian
    Expertule bine zis, nu cred ca merita sa te cobori la nivelul acestui individ de categoria E, lasa-l sa debiteze pe aici ca altceva nu are de facut ,unul care isi cauta mireasa la miresele lui varanul si isi cauta cadou la pretul cel bun , un individ cu intelectul la cote reduse pacat ca d-le Petrisor Obae permite asa ceva pe site-lui
  • Birbotiescu Birbotiescu
    abia supraviețuiesc 4 canale zero

    La ce e nevoie postacule de 10000 canale ? Cand ai doar unul cat toate de la antenuta ?
  • ddd ddd
    Domne eu am o bănuială că emisiunea lui Florin Călinescu a scăzut sub 100000 120000 cât era până acuma sunt tare curios să văd dacă prinde un an de zile la prima mai ales că sunt zvonuri cum că partenerii lui tomșa din clever nu mai sunt atât de dispuși să arunci cu banii ba chiar se fac ceva economii

    tare mie frică că dacă se menține prima așa cu săptămâni mai mult în jos și câteva zile în sus prin top 10 maxim locurile 8 10 vor pleca toți mai repede pe decât au venit de pe un de au venit
  • Mile Mile
    ***
  • Expertul Expertul
    Las asta aici pentru prostii care se cred mari analisti media, dar habar n-au ce inseamna targetul 21 - 54 ABCD! Pe scurt, e o împărţire a publicului în funcţie de venituri, educaţie şi profesie.

    categoria AB (superior): "manageri, directori si profesionisti, specialisti"
    categoria C (mediu): "muncitori calificati, angajati ce presteaza munca non-manuala"
    categoria DE (inferior): "angajati ce presteaza o munca manuala necalificata si alte categorii de angajati cu educatie"
  • Gigelescu Gigelescu
    Tinerii cu Antena 1, pesedistii cu PRO TV.

    Ca adelinara factorati accesati cunoscuti nextstarat pesedistii, tinerii la pro.

Trimite un comentariu

sus