Skip to main content

Prima Food & Travel, abia lansat, îşi schimbă numele. Membru CNA, uimit de schimbările repetate din grupul Clever: „Nu aveţi pe cineva care să vă facă o strategie coerentă?”

 
Prima Food & Travel, abia lansat, îşi schimbă numele. Membru CNA, uimit de schimbările repetate din grupul Clever: „Nu aveţi pe cineva care să vă facă o strategie coerentă?”

La nicio lună de la începerea emisiei, televiziunea Prima Food & Travel îşi schimbă numele. Consiliul Naţional al Audiovizualului a aprobat schimbarea numelui televiziunii cu tematică de cooking şi travel în Prima World. Tematica rămâne însă aceeaşi. Grupul Celever, care deţine mai multe posturi printre care şi Prima Food & Travel, e deja cunoscut la CNA pentru schimbările numeroase pe care le operează destul de des la posturile pe care le deţine. 

Publicitate

Această nouă schimbare a făcut-o pe Dorina Rusu, membru CNA, să remarce că nicio altă companie nu vine cu atâtea solicitări de modificări pentru televiziunile sale cum face Clever. 

De ce această schimbare? 

Alina Loghin, reprezentanta postului, le-a explicat membrilor CNA că este o strategie de marketing:

„Schimbarea denumirii postului este o strategie de marketing. A fost gândită de colegii noştri din departamentul de marketing doar pentru a avea o denumire mai generală. Food&Travel era uşor restrictivă, iar o denumire de Prima World poate include şi food şi travel şi animals şi absolut orice fel de documentar. Este doar marketing.”

Monica Gubernat, preşedintele CNA: 

„Tematica este cooking şi travel, dar se numeşte Prima World.”

Adrian Bucă, coordonatorul proiectului: 

„Denumirea este puţin mai generoasă pentru că am şi operat puţin nişte modificări la conceptul de program. Nu ne vom axa numai pe foond şi travel. Vom merge mai mult pe achiziţii decât pe producţie proprie. Vom achiziţiona şi documentare cu tematică istorică şi vom extinde puţin tematica faţă de cum a fost gândită iniţial Prima Food & Travel. Prima World acoperă mai bine acest nou concept.”

Dorina Rusu, membru CNA:

„În legătură cu aceste modificări pe care le faceţi. Nu există o televiziune care să vină mai des la noi cu modificări. Pur şi simplu nu mai înţelegem nimic. Nu aveţi pe cineva care să vă facă o stretegie coerentă şi pe termen lung? Nu e că ne deranjează pe noi, dar nu e nici normal să schimbi tot timpul ceva. Bulversezi şi publicul nu doar că ne zăpăciţi şi pe noi. 

De ce nu faceţi o dată pentru mai mult timp ca să nu faceţi schimbări atât de des, pentru că imaginea voastră nu este foarte bună când veniţi cu astfel de modificări frecvent.”

În replică, Adrian Tomşa, proprietarul grupului de televiziuni, a declarat:

„Încercăm să acomodăm conţinutul la condiţiile de piaţă, pe de o parte, şi la condiţiile şi normele care sunt aplicabine domeniului şi care se schimbă la fel de des. Atunci e normal că o să ne facem şi noi strategia în funcţie de ceea ce ne permite legislaţia.”

Dorina Rusu

„Asta ar însemna că toate societăţile care au televiziuni să se schimbe atât de des şi nu  se întâmplă aşa. Oamenii au strategii pe termen lung mult mai coerente.”

Adrian Tomşa: „Totuşi, avem un portofoliu foarte mare de televiziuni. Normal că apar strategii de dezvoltare dinamice.”

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

sus