Skip to main content

COMUNICAT. Julius Meinl susţine 50 de ferme din Columbia în creşterea calităţii producţiei de cafea

 
COMUNICAT. Julius Meinl susţine 50 de ferme din Columbia în creşterea calităţii producţiei de cafea

COMUNICAT. 50 de ferme din regiunea Tolima, Columbia, au beneficiat de suport în creşterea calităţii şi eficienţei producţiei de cafea prin programul Colombian Heritage, iniţiat de Julius Meinl.

Publicitate

Datorită programului, producţia de cafea a fermelor a crescut, în medie, cu 4% pe hectar, în timp ce suprafaţa medie a hectarelor cultivate şi aflate în producţie a crescut cu 11%, în 2020 comparativ cu 2019.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

O cafea altceva, din pasiune pentru sustenabilitate

Scopul proiectului este de a-i ajuta pe producători să îşi menţină afacerile prin creşterea calităţii produselor obţinute şi eficientizarea unor procese din fermă atât în prezent, cât şi pentru viitor. Un alt obiectiv important este creşterea sustenabilităţii în ferme.

În 2020, toţi producătorii implicaţi în proiect au fost susţinuţi în procesul de prelungire a certificării UTZ*, un standard internaţional important pentru agricultură sustenabilă şi durabilă.

De asemenea, 306 de specialişti de la fermele implicate în proiect au asistat la cel puţin două din cele 135 de training-uri specializate şi au beneficiat şi de asistenţă online. Aceştia au învăţat de la specialişti agronomi să lucreze solul astfel încât să eficientizeze producţia de cafea şi să reducă pierderile.

Mai mult, timpul petrecut pentru uscarea cafelei a scăzut cu 26% în 2020, datorită celor 25 de uscătoare de cafea instalate în 2019, care au beneficiat şi de asistenţă şi mentenanţă pe parcursul proiectului.

Grijă pentru viitor

Generaţiile viitoare au nevoie de pasiune care să ducă mai departe moştenirea cafelei, însă o componentă importantă rămâne educaţia. Julius Meinl a oferit suport pentru şcolarizarea a 30 de copii din fermele implicate în proiect în 2019, iar în 2020, 20 dintre elevi au beneficiat de training online şi de materialele educaţionale necesare pentru a-şi continua studiile acasă.

Cu ajutorul acestor instrumente, fermierii îşi pot creşte eficienţa producţiei şi, implicit, profiturile. Astfel, aceştia pot investi mai mult în propria lor afacere, lăsând o moştenire importantă generaţiilor viitoare.

„La Julius Meinl, credem cu tărie că bunăstarea de care ne bucurăm şi standardele ridicate de viaţă trebuie să menţină lumea la fel de frumoasă şi diversificată pentru generaţiile viitoare. Proiectul Colombian Heritage reîntăreşte această direcţie, dar aduce şi un strop de altceva consumatorilor: aceleaşi produse premium, dar care provin din surse 100% sustenabile şi care contribuie activ la creşterea eficienţei şi sustenabilităţii producţiei de cafea.

O ceaşcă cu cafea unică, în care poţi simţi din plin pasiunea şi expertiza generaţiilor de fermieri columbieni care au produs-o. Acest proiect îi încurajează să continue şi să îmbunătăţească producţia de cafea, lăsând în urmă o moştenire valoroasă generaţiilor viitoare.” – Mădălina Sultan, Marketing Manager Julius Meinl România.

Din această toamnă, compania relansează pe piaţa din România două sortimente de cafea boabe certificate UTZ, sub eticheta Colombian Heritage: Espresso Arabica UTZ, Premium Collection, în împachetările de 500g şi 1kg şi Caffè Crema Selezione UTZ, Premium Collection, în împachetarea de 1kg.

*Certificarea UTZ este un standard foarte important în etichetarea produselor de cafea ce provin din agricultură sustenabilă, concepute cu grijă pentru natură, dar respectând şi bunele practici pentru angajaţii fermelor. Producătorii certificaţi trebuie să treacă printr-o serie amplă de verificări, iar codurile şi reglementările sunt revizuite din 5 în 5 ani.

Despre Julius Meinl

Julius Meinl este o afacere de familie, austriacă, de succes internaţional şi este ambasadorul îndrăgitei Culturi a Cafenelei Vieneze de mai bine de 150 de ani. Succesul global al Julius Meinl se bazează pe valorile tradiţionale: cinci generaţii de experienţă în cafea, produse premium şi servicii excelente oferite clienţilor. Julius Meinl inspiră şi astăzi oameni din întreaga lume, la fel cum făcea cu poeţii de altădată în cafenelele vieneze.

Restaurante şi clienţi din sectorul HoReCa din 70 de ţări se bazează pe cafeaua şi ceaiul Julius Meinl. Compania se clasează deja în top 3 mărci de cafea premium în peste 40 de ţări, fiind lider de piaţă în hoteluri, restaurante şi cafenele din Austria, CEE, ţările din bazinul Mării Adriatice şi Rusia.

Julius Meinl în cifre

• Peste 1000 de angajaţi la nivel mondial;
• Înfiinţată în 1862
• Prezenţă pe piaţă în peste 70 de ţări la nivel mondial, dintre care se află în top 3 mărci de cafea premium în peste 40 dintre acestea;
• Lider de piaţă în Austria, Rusia, ţările adriatice, CEE, Romania şi Dubai
• Aproximativ 50.000 de clienţi la nivel mondial;
• Locaţii de producţie în Viena (Austria) şi Vicenza (Italia);
• Cifra de afaceri anuală în 2019: 186 milioane de euro

FOTO. Julius Meinl susţine 50 de ferme din Columbia în creşterea calităţii producţiei de cafea

 

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus