Skip to main content

PARTENERIAT. Conferinţa globală IAA „Creativity4Better” revine în 2022 cu prezenţă fizică. Când are loc

 
Sursa foto: Facebook/International Advertising Association IAA
Sursa foto: Facebook/International Advertising Association IAA

PARTENERIAT. După doi ani de pauză, conferinţa globală IAA „Creativity4Better” se va ţine din nou, cu prezenţă fizică. Care este tema şi când are loc?

Publicitate

Speakeri de top la nivel mondial, ultimele noutăţi în domeniul sustenabilităţii, exemple de creativitate care sparge tipare, dar şi tehnologii de ultimă oră.

Toate acestea vor fi la conferinţa globală IAA „Creativity4Better” care se va desfăşura pe 3 noiembrie 2022, cu prezenţă fizică, în Bucureşti.

Tema pentru 2022 este Back to Human Touch in Communication

„În ultimii ani, interacţiunea umană ne-a lipsit din viaţa de zi cu zi şi din bunul mers al afacerilor noastre. Conversaţia generală a fost îndreptată către date şi analize, mai puţin către emoţii şi conexiune umană.

Cu toate acestea, folosirea unei abordări umane este esenţială pentru orice comunicare. Prin urmare, ne întoarcem anul acesta cu o temă centrală şi de actualitate: „Back to Human Touch in Communication”!

După doi ani de schimbări, restricţii şi incertitudini, timp în care conferinţele noastre au devenit mai globale ca niciodată, IAA anunţă oficial cea de-a 6-a ediţie a Conferinţei globale IAA „Creativity4Better”, organizată sub patronajul Ministerului Culturii din România“, au spus iniţiatorii, într-un comunicat.

Conferinţa va fi precedată, pe 2 noiembrie 2022, de o zi cu workshop-uri care vor aborda diferite aspecte ale comunicării, de la Incluziune şi Diversitate, la Transparenţă, Cookies, şi multe altele.

Ediţia din acest an a Conferinţei Globale IAA #Creativity4Better are 3 secţiuni:

  • Creativitate în Comunicare,
  • Tehnologie/Inovaţie
  • Sustenabilitate.

„Pentru a ilustra importanţa Componentei Umane, speakerii noştri vor aborda teme precum Storytelling and its power to create strong human connections, sau The future of Advertising. Cu toţii avem nevoie de o poveste bună, cauză sau scop, cu care să rezonăm atât noi, cât şi afacerile noastre.

În ceea ce priveşte tehnologia şi inovaţia, speakerii noştri globali vor discuta despre Metaverse şi Web 3.0, considerând modul meteoric în care popularitatea lor creşte în viaţa noastră de zi cu zi. În aceste zile, mai presus de toate, trebuie să ne adaptăm şi să fim deschişi în faţa noilor realităţi creative.

Nu în ultimul rând, sustenabilitatea este o tendinţă despre care auzim adesea în ultima perioadă. La cea de-a 6-a ediţie a Conferinţei Globale IAA „Creativity4Better”, dorim să arătăm o schimbare pozitivă prin abordarea temei Carbon Footprint, Diversity and Inclusion şi a modului în care putem contribui într-un mod pozitiv la o mai bună dezvoltare a societăţii noastre“, se mai arată în comunicat.

Pentru mai multe detalii, accesaţi  www.iaaglobal.org/creativity4better

IAA România este cea mai vastă şi mai reprezentativă asociaţie profesională a industriei de marketing, comunicare şi media, un parteneriat strategic unic ce reprezintă interesele a peste 110 companii active în industrie: clienţi de publicitate, agenţii de publicitate şi media şi instituţii mass media. Obiectivul IAA este să transforme România într-un hub global creativ, devenind astfel busola industriei de marketing şi comunicare.

IAA România este afiliată la IAA Global cu sediul la New York şi filiale în peste 56 de ţări. Pentru activitatea sa la standarde de excelenţă,

IAA România a primit de 3 ori premiul global IAA Inspire Award - pentru cea mai activă şi creativă filială din lume.

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus