Skip to main content

PARTENERIAT. 5 motive să nu ratezi Conferinţa Globală IAA #Creativity4Better 2021, pe 27-28 Octombrie 2021 (virtual)

 
PARTENERIAT. 5 motive să nu ratezi Conferinţa Globală IAA #Creativity4Better 2021, pe 27-28 Octombrie 2021 (virtual)

PARTENERIAT. Creativitatea are puterea să facă schimbări majore: în fiecare industrie, în fiecare moment, în viaţa fiecăruia dintre noi. Cu alte cuvinte, creativitatea poate schimba lumea!

Publicitate

Ediţia de anul acesta a IAA Global Conference "Creativity4Better" va aduce pe scena virtuală speakeri de renume mondial, lideri globali în domeniul lor de activitate, care vor da ora exactă în creativitate, în încercarea lor de a face lumea un loc mai bun pentru toţi. Evenimentul se va desfăşura în format hybrid şi va putea fi urmărit online de către toţi participanţii.

Iată aici 5 motive pentru care nu poţi rata Conferinţa Globală IAA, #Creativity4Better:

Speakerii de top din cadrul conferinţei, printre care se numără:

Sir John Hegarty – Founder, Creative @ Bartle Bogle Hegarty (BBH) and The Garage Soho; Sir John se află pe scena publicităţii mondiale de peste 60 de ani, ceea ce îl face unul dintre cei mai de succes lideri globali din industrie.

Dr. Matthew Walker - Profesor de neuroştiinţe şi psihologie la Universitatea din California, Berkeley, fondatorul şi directorul Centrului pentru Ştiinţa Somnului Uman de la Universitatea din California, Berkeley;

Dr. Aurora Simionescu – Astrophysicist @ Netherlands Institute for Space Research (SRON); Dr. Simionescu a primit de curând distincţia „Women In Science Excel" din partea Organizaţiei Olandeze pentru Cercetare Ştiinţifică şi este unul dintre cei mai recunoscuţi astrofizicişti din lume.

Tom Kelley – Partner @ IDEO, şi preşedintele D4V Design For Venture; Tom este autorul best seller-ului "Creative Confidence", care, după prima săptămână de la publicare, a devenit deja cea mai vândută carte din Statele Unite, conducând domeniul leadership-ului motivaţional şi cel al rezolvării problemelor.

Claire Miller – Global Head of Strategy @ The LEGO Agency, THE LEGO GROUP; Claire este una dintre cei mai cunoscuţi strategi din lume, fiind co-chair la The Effie Awards Europe 2021.

David Haigh – CEO & Founder @ Brand Finance; David este unul dintre cei mai recunoscuţi consultanţi din lume în ceea ce priveşte evaluarea brandurilor.

Blake Harrop – Managing Director @ Wieden+Kennedy Amsterdam; Blake reprezintă una dintre cele mai recunoscute agenţii la nivel mondial, WK fiind multiplă câştigătoare a premiului Agency of the Year.

Jaime Robinson - Co-founder and Chief Creative Offer @Joan Creative; Jaime este câştigătoarea a numeroase premii precum "100 most creative people in business", "40 under 40" - acordat de Ad Age's sau "50 Creatives Whose Brilliant Ideas and Beautiful Craft Will Make You Jealous" oferit de Adweek.

Adam Harris - Global Head, Brand Partnership Studio @ Twitch; Adam a fost numit unul dintre cei mai importanţi 100 de marketeri digitali din lume în lista Drum Digerati 2019, nominalizat pe lista #Influencer50 2019 a celor mai strălucite minţi din marketingul global.

Interacţiunea live a publicului cu majoritatea speakerilor Conferinţei

Unul dintre elementele surpriză ale conferinţei este că oferim publicului şansa să interacţioneze live cu unii dintre speakeri. Astfel, participanţii se vor bucura de experienţa dialogului direct cu unii dintre cei mai mari lideri globali din marcom şi nu numai. Vă recomandăm să vă pregătiţi întrebările înainte.

Secţiunile pline de inspiraţie ale Conferinţei

Paleta diversă de subiecte este împărţită în 3 piloni: Creativitate, Inovaţie Exponenţială, Sustenabilitate, fiecare beneficiind de speakeri globali de renume.

Vă menţionăm câţiva din speakerii noştri fabuloşi pe fiecare secţiune. Vă rugăm să consultaţi programul conferinţei pentru mai multe detalii - AICI

În cadrul secţiunii Creativity vor vorbi:

  • Sir John Hegarty, fondator creative Bartle BogleHegarty (BBH) and The Garage SOHO
  • Jaime Robinson, co-Founder and Chief Creative Officer of Joan Creative
  • Blake Harrop, Managing Director at Wieden+Kennedy Amsterdam
  • Claire Miller, Global Head of Strategy for the LEGO Agency
  • Adam Harris, Global Head of Strategy for the LEGO Agency
  • Stelios Asikopoulos, Head Of Brand Communications, Kaizen Gaming (Stoiximan/Betano)
  • La secţiunea Exponential Innovation ne vor vorbi speakeri dintr-o varietate de domenii, precum:
  • Dr. Aurora Simionescu, astrophysicist at the Netherlands Institute for Space Research (SRON)
  • Sabin Dima, CEO Humans
  • Laura Mihăilă, Head of Marketing, BCR
  • David A. Fabry, Chief Innovation Officer at Starkey
  • Nao Tokui, artist, Founder of Qosmo
  • Tom Kelley, Partner, IDEO

Nu în ultimul rând, despre Sustenabilitate vor discuta actori importanţi din domeniu, cu proiecte care cu adevărat contribuie la o lume mai bună:

  • Valer Hancaş, Communication & Corporate Affairs, Kaufland Romania
  • Thecla Schaeffer, Marketing Magic Maker/Chief Marketing Officer
  • Michael Willeke, Integrated Marketing Experience Director for Coca-Cola Europe, "The Coca-Cola Company"
  • Dr. Matthew Walker, Professor of Neuroscience and Psychology at the University of California, Berkeley
  • Sébastien Pellion, Head Of Social Impact And Sustainability Glovo


Activările din cadrul conferinţei

O noutate şi, desigur, o surpriză, pentru audienţă este "Live Lunch cu Chef Samuel". E un eveniment de neratat, în cursul căruia, într-una din pauzele de prânz, participanţii vor putea găti în acelaşi timp cu Chef Samuel, folosind ingrediente pe care Chef le va trimite în avans.

De asemenea, TikTok, unul dintre partenerii conferinţei, ne va ajuta să înţelegem în amănunt această platformă şi să creăm (dacă nu am făcut-o deja), content personalizat pe TikTok, platforma momentului în lume.

Iar poate una dintre cele mai aşteptate demonstraţii din cadrul conferinţei este cea în care, Sabin Dima – CEO @ Humans, va prezenta cum funcţionează mecanismul de "clone sintetice". Mai exact, vom putea folosi clonele sintetice, aşa cum afirmă Sabin pentru upgrade100.com, pentru a schimba actorul dintr-un film de pe Netflix, cu "clona" noastră, în versiune digitală.

Desigur, în ceea ce priveşte Inteligenţa Artificială nu ne oprim aici, Nao Tokui fiind cel care ne va aduce la conferinţă muzică creată de un DJ cu inteligenţă artificială.

Quiz-ul/Content-ul personalizat

Nu în ultimul rând, pentru că RELEVANŢA în marcom este poate unul dintre cele mai importante concepte, începând cu această ediţie, publicul poate completa un quiz, pe baza căruia vor fi identificaţi ca făcând parte din cadrul uneia dintre cele 4 "tipologii de creativitate din marcom". Ulterior, aceştia vor primi conţinut dedicat din partea #Creativity4Better, pentru a le hrăni nevoia de cunoaştere a domeniului lor de interes cu informaţiile potrivite.

Quiz-ul poate fi completat chiar AICI

Autor: Redacţia contactpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus