Skip to main content

PARTENERIAT. A 5-a ediţie a Conferinţei Globală IAA #Creativity4Better se apropie!

 
PARTENERIAT. A 5-a ediţie a Conferinţei Globală IAA #Creativity4Better se apropie!

PARTENERIAT.  IAA Global Conference ”Creativity4Better” a ajuns la a 5-a ediţie. Pe 27 & 28 octombrie vor urca pe scena virtuală speakeri de renume mondial, lideri globali în domeniul lor de activitate, care vor da ora exactă în creativitate, în încercarea lor de a face lumea un loc mai bun pentru toţi.

Publicitate

Evenimentul se va desfăşura în format virtual şi va putea fi urmărit online de către toţi participanţii.

Tema de anul acesta este ”The Value of Bravery” - ne dorim să celebrăm curajul profesioniştilor şi ceativilor din marcom care ne vor demonstra ce înseamnă a-ţi asuma riscuri de business şi creative, a avea o poziţie în comunitate, a inova.

Totodată, anul acesta trecem dincolo de Calea Lactee cu inspiraţia oferită în cadrul conferinţei şi nu, nu este doar o figură de stil. Am extins domeniile de la creativitate la finanţe, de la astrofizică la Inteligenţă Artificială, de  la sustenabilitate la neuroştiinţă şi psihologie. Toate acestea în legătură directă cu industria marcom.

Dar iată care sunt unii dintre speakerii remarcabili de anul acesta:

Sir John Hegarty – Founder, Creative @ Bartle Bogle Hegarty (BBH) and The Garage Soho, cu o experienţă care se întinde pe şase decenii, timp în care a lucrat cu branduri precum Levi’s, Audi, Boddingtons, Lynx, British Airways şi Johnnie Walker. De asemenea, Sir Hegarty a fost partener fondator al Saatchi şi Saatchi, în 1970.


Dr. Aurora Simionescu – Astrophysicist @ Netherlands Institute for Space Research (SRON), a primit recent bursa „Women In Science Excel” din partea către Organizaţiei Olandeze pentru Cercetare Ştiinţifică. Înainte de aceasta, a petrecut cinci ani la Institutul de Ştiinţe Spaţiale şi Astronautice ale Agenţiei Japoneze de Explorare Aerospaţială şi patru ani ca cercetător postdoctoral Einstein NASA la Universitatea Stanford.


Tom Kelley – Partner @ IDEO, practică inovaţia în fiecare zi. Abilitatea sa de a promova o cultură a creativităţii în companiile cu care lucrează l-a făcut una dintre cele mai iubite figuri în inovaţie. Tom este preşedintele D4V Design For Venture, o firmă de capital de risc cu IDEO. Cartea actuală a lui Tom, ”Creative Confidence” este un adevarat succes; în prima săptămână de la lansare a fost deja printre cele mai bine vândute cărţi de afaceri din SUA.

Dr. Matthew Walker este fost profesor de psihiatrie la Harvard Medical School şi în prezent este profesor de neuroştiinţe şi psihologie la Universitatea din California, Berkeley. De asemenea, este fondatorul şi directorul Centrului pentru Ştiinţa Somnului Uman de la Universitatea din California, Berkeley. Dr. Walker este autorul bestseller-ului New York Times, Why We Sleep, care a fost selectat recent pentru prestigiosul festival Sundance Book Festival.

Claire Miller – Global Head of Strategy @ The LEGO Agency, THE LEGO GROUP, este un strateg premiat, cu 25 de ani de experienţă, timp în care a ajutat brandurile să joace un rol semnificativ în viaţa oamenilor. Stăpânită de o curiozitate nestăvilită despre oameni, culturi şi mărci, Claire a modelat soluţii strategice pentru unele dintre cele mai de succes branduri mondiale din lume, lucrând pentru BMP DDB şi McCann Worldgroup. Astăzi, Claire lucrează la poate cel mai iubit brand din lume, LEGO, coordonand toata strategia globala de comunicare pentru brandul LEGO.

David Haigh – CEO & Founder @ Brand Finance, s-a calificat drept expert contabil la Price Waterhouse la Londra. A lucrat în managementul financiar internaţional, apoi s-a mutat în sectorul serviciilor de marketing, mai întâi ca director financiar al companiei creative şi apoi ca director financiar al WCRS & Partners. În 1996 a înfiinţat Brand Finance, care a devenit cea mai importantă agenţie de consultanţă financiară de brand, din lume.

Blake Harrop – Managing Director @ Wieden+Kennedy Amsterdam şi director general al biroului agenţiei din Amsterdam, unde printre clienţii săi se numără Nike, Samsung, Facebook şi Montblanc. A fost alături de W + K de zece ani şi a condus anterior birourile lor din Tokyo şi Shanghai. Înainte de W + K, a petrecut trei ani în Coreea de Sud, conducând echipa globală de marketing digital Samsung Mobile.


Thecla Schaeffer - Marketing Magic Maker / Chief Marketing Officer @ Tony's Chocolonely - are un CV la fel de colorat precum coafura ei. În domeniul profesional acoperă un spectru complet, de la absolvent de psihologie cum laude, până la strategie publicitară ori CMO pentru G-Star RAW şi Accell Group. Pentru unul dintre proiectele G-Start a ajutat la realizarea de blue jeans din plastic reciclat din ocean, iar colaborarea cu Pharrell Williams este un alt proiect cu care se mândreşte. Pentru Tony's Chocolonely lucrează din septembrie 2019 şi pune cu succes umărul la misiunea globală a companiei: să schimbe lumea cu ajutorul ciocolatei.


Jaime Robinson - Co-fondator şi Chief Creative Offer @Joan Creative a câştigat nenumărate premii, printre care trei Grand Prix-uri la Cannes şi un Emmy pentru “Outstanding New Approach” în Entertainment. Jaime a fost onorată ca una dintre cele "100 Most Creative People in Business,” de către Fast Company, a făcut parte dintre cele"40 Under 40,” la Ad Age's şi a fost numită între cele "50 Creatives Whose Brilliant Ideas and Beautiful Craft Will Make You Jealous." de către AdWeek.


Adam Harris - Global Head, Brand Partnership Studio @ Twitch - a fost numit printre primii 100 de marketeri digitali din lume din lista Drum Digerati 2019 şi a făcut parte din lista #Influencer50 a celor mai strălucite minţi din marketingul global de influenţă şi a luat premiul „Leader In Sport” sub 40 de ani. Suntem pregătiţi să fim inspiraţi de un lider creativ premiat, cu o experienţă media globală de 18 ani în domeniile jocurilor, sportului şi divertismentului.

Sébastien Pellion - Head of Social Impact and Sustainability Glovo - este expert în dezvoltare durabilă şi impact şi deţine o licenţă în politici publice de la SciencesPo (Franţa) / Universitatea Ottawa (Canada). În prezent, Sébastien, în calitate de Manager de Sustenabilitate la Glovo, conduce departamentul de impact social, o echipă responsabilă de impactul pozitiv al Glovo, prin intermediul unui model de creştere responsabil pentru societate şi ecologic pentru companie.

În plus, anul acesta punem accentul pe antreprenoriatul românesc, iar pe una dintre scenele secundare vor putea fi urmărite prezentări ale antreprenorilor români care au avut idei ingenioase în ultimii 2-3 ani.

Vă invităm să-i întâlniţi pe toţi aceşti extraordinari speakeri şi să vă rezervaţi un loc în primul rând virtual pe https://www.creativity4better.com/

Tot acest content extrem de valoros este disponibil în cadrul Conferinţei Globale IAA #Creativity4Better la un preţ de doar 135 euro (+TVA + ticketing fee) pentru membrii IAA.

Vă aşteptăm pe 27 & 28 octombrie, pentru două zile intense de conferinţă!

Autor: Redacţia contactpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus