Skip to main content

PARTENERIAT. Se apropie conferinţa „The Perfect Pitch” cu Jon Steel, strategic plannerul legat de brand-uri ca Nike, Coca-Cola, eBay, HP, Porsche sau Sony

 
PARTENERIAT. Se apropie conferinţa „The Perfect Pitch” cu Jon Steel, strategic plannerul legat de brand-uri ca Nike, Coca-Cola, eBay, HP, Porsche sau Sony
PARTENERIAT. Se apropie conferinţa „The Perfect Pitch” cu Jon Steel, strategic plannerul legat de brand-uri ca Nike, Coca-Cola, eBay, HP, Porsche sau Sony
Publicitate
Va fi online, pe 22 aprilie, între 10:30 şi 12:30
 
Tu ce faci când se apropie pitch-ul? Care sunt „regulile de aur” pe care le urmezi, pentru a te asigura că participi la un pitch (aproape) perfect?
 
Fie că lucrezi pentru client sau pentru agenţie, ai nevoie de criterii bine stabilite şi relevante atunci când îţi alegi următorul partener de business.
 
Pentru că sunt atât de multe dos and don’ts de luat în calcul atunci când vine vorba de un pitch, Jon Steel, cel mai bun Strategic Planner din lume, vine pe 22 aprilie la The Perfect Pitch Conference by IAA să ne prezinte cele mai simple metode care dau roade în gândirea, structurarea, dar şi câştigarea unui pitch.
 
Cu zeci de ani experienţă în industrie, dar şi două bestseller-uri scrise, foarte apreciate în marcom, „Truth, lies and advertising” & „Perfect Pitch: The Art of Selling Ideas and Winning New Business”, Jon Steel ne va ghida în procesul dorit de toată lumea, şi anume cum să susţii un pitch perfect.
 
Vom trece pe rând alături de Jon prin toate etapele unui pitch:
 
To pitch or not to pitch?
  • Selectarea shortlist-ului
  • Prima impresie lăsată
  • Merită să ne vedem şi a doua oară?
  • Brief-ul!
  • Pregătirea pitch-ului
  • Dezvoltarea ideilor
  • Antrenarea şi persuadarea audienţei
  • Evaluarea pitch-ului
 
Evenimentul va fi moderat de trei personalităţi din industria de marcom din România, reprezentând fiecare o parte implicată într-un pitch:
 
CLIENTUL - Nicoleta Mihăilescu - Senior Director Commercial Operations and Analytics & Insights @Procter & Gamble South East Europe;
 
STRATEGUL - Ştefan Chiriţescu – Chief Strategy Office @McCann Romania;
 
CREATIVUL - Valentin Suciu – Creative Partner @Jazz.
 
În finalul conferinţei va exista o sesiune deschisă Q&A, unde Jon Steel răspunde la orice întrebare despre pitch-ul perfect.
 
Înregistrarea se face prin trimiterea unui mail către adresa [email protected] Costul de participare este 45 Euro pentru membrii IAA şi UAPR, 65 Euro pentru non-membri şi gratuit pentru studenţi.
 
Autor: Redacţia contactpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus