Skip to main content

Adela: peste Masked Singer, dar sub Las Fierbinţi. Cum s-a împărţit publicul? Bărbaţii la show-ul cu măşti, femeile pe serialul Antenei

 
Adela: peste Masked Singer, dar sub Las Fierbinţi. Cum s-a împărţit publicul? Bărbaţii la show-ul cu măşti, femeile pe serialul Antenei

AUDIENŢE. Adela a fost peste Masked Singer, dar sub Las Fierbinţi joi seara. Dinamica a fost cu atât mai intersantă cu cât a existat şi o împărţire interesantă a publicului: femeile s-au uitat la Adela, în timp ce bărbaţii erau pe Masked Singer. 

Publicitate

Mai exact, aproximativ 60% audienţa Adela era formată din femei, în timp ce cam 60% din audienţa Masked Singer era formată din bărbaţi. 

Las Fierbinţi a fost programul serii şi a ridicat foarte mult audienţa Pro TV. Lucrurile s-au schimbat pe intervalul în care Masked Singer s-a duelat direct cu Adela. Serialul produs de Ruxandra Ion la Antena 1 a câştigat. 

Raportat la media totală a serialului, Antena 1 are cifre mai mici prin prisma intersecţiei cu Las Fierbinţi. De notat că Antena 1 a sărit de 1,5 milioane de telespectatori în medie, cu Adela. 

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul serialului Adela (20:30-22:55):

Naţional. Antena 1 a fost cel mai urmărit post TV la nivel naţional. Aproximativ 1,5 milioane de telespectatori s-au uitat în fiecare minut la Adela.

Locul doi era ocupat de Pro TV, cu cifre foarte apropiate, aproximativ 1,5 milioane de telespectatori. De notat că media Pro TV a fost ridicată foarte mult în intervalul de intersecţie Las Fierbinţi-Adela. După ce a început Masked Singer, Adela a trecut pe primul loc. 

Locul trei la nivel naţional, pe intervalul Adela, era ocupat de Kanal D, post care număra 1,1 milioane de persoane. 

Urban. Raportat la întreg intervalul Adela, în care s-a intersectat şi cu programul serii Las Fierbinţi, Antena 1 ocupat locul doi la oraşe. Aproximativ 700.000 de oameni se uitau la Adela în fiecare minut. 

În acelaşi timp, Pro TV era lider (deşi pe intervalul Masked Singer a pierdut) cu o medie de aproape 830.000 de persoane. 

Kanal D era următorul post din top, cu o medie de aproxiamativ jumătate de milion de privitori. 

Comercial 18-49. Situaţia s-a repetat şi pe segmentul tânăr. Deşi a bătut Masked Singer, ora în care Adela s-a intersectat Las Fierbinţi a ridicat media Pro TV. 

Antena 1 era pe doi, iar Adela a fost urmărită de aproximativ 325.000 de persoane cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. 

De pe primul loc, Pro TV număra aproximativ 360.000 de telespectatori pe minut. 

Podiumul a fost completat de Kanal D, cu 150.000 de telespectatori pe intervalul Adela. 

Audienta posturilor TV joi, 18 noiembrie, pe intervalul serialului Adela (20:30-22:55), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.546.000 8.8 19.2
2 Pro TV 1.538.000 8.7 19.1
3 Kanal D 1.102.000 6.3 13.7
4 Romania TV 475.000 2.7 5.9
5 Antena 3 402.000 2.3 5.0
6 Realitatea Plus 146.000 0.8 1.8
7 Happy Channel 144.000 0.8 1.8
8 TVR 1 143.000 0.8 1.8
9 Antena Stars 140.000 0.8 1.7
10 National TV 136.000 0.8 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 18 noiembrie, pe intervalul serialului Adela (20:30-22:55), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 827.000 8.6 19.4
2 Antena 1 710.000 7.4 16.6
3 Kanal D 514.000 5.4 12.0
4 Antena 3 267.000 2.8 6.3
5 Romania TV 255.000 2.7 6.0
6 Realitatea Plus 91.000 0.9 2.1
7 Happy Channel 87.000 0.9 2.0
8 Pro Cinema 80.000 0.8 1.9
9 Antena Stars 74.000 0.8 1.7
10 DigiSport 1 72.000 0.8 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 18 noiembrie, pe intervalul serialului Adela (20:30-22:55), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 360.000 8.6 25.1
2 Antena 1 326.000 7.8 22.7
3 Kanal D 157.000 3.8 10.9
4 Romania TV 34.000 0.8 2.4
5 Antena 3 26.000 0.6 1.8
6 Diva 21.000 0.5 1.5
7 Happy Channel 21.000 0.5 1.4
8 Antena Stars 21.000 0.5 1.4
9 National TV 20.000 0.5 1.4
10 Digi 24 20.000 0.5 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. Las Fierbinţi, programul serii de joi

Audienta posturilor TV joi, 18 noiembrie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.086.000 11.8 23.8
2 Antena 1 1.504.000 8.5 17.1
3 Kanal D 1.209.000 6.9 13.8
4 Romania TV 517.000 2.9 5.9
5 Antena 3 354.000 2.0 4.0
6 TVR 1 208.000 1.2 2.4
7 Antena Stars 171.000 1.0 2.0
8 Realitatea Plus 145.000 0.8 1.7
9 Happy Channel 144.000 0.8 1.6
10 Pro Cinema 140.000 0.8 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 18 noiembrie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.132.000 11.8 24.6
2 Antena 1 663.000 6.9 14.4
3 Kanal D 570.000 6.0 12.4
4 Romania TV 271.000 2.8 5.9
5 Antena 3 242.000 2.5 5.3
6 Antena Stars 98.000 1.0 2.1
7 Happy Channel 96.000 1.0 2.1
8 Realitatea Plus 92.000 1.0 2.0
9 TVR 1 81.000 0.9 1.8
10 DigiSport 1 78.000 0.8 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 18 noiembrie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 464.000 11.1 31.5
2 Antena 1 287.000 6.9 19.4
3 Kanal D 164.000 3.9 11.1
4 Digi 24 30.000 0.7 2.0
5 Romania TV 29.000 0.7 2.0
6 Antena Stars 29.000 0.7 1.9
7 Antena 3 27.000 0.6 1.8
8 Diva 24.000 0.6 1.6
9 Happy Channel 23.000 0.6 1.6
10 Comedy Central 20.000 0.5 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.


Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Puneți acest articol si în rubrica audiente TV, acolo nu este pus, de câte ori sa va spun?
  • Puneti aceste audiente si în rubrica audiente tv ,acolo nu sunt
  • Bravo Adela chiar peste Vlad surprize

    Lider la pensionari. Nu zici asta postac ?
  • Puneți aceste audiente și în rubrica audiente TV acolo nu apar
  • Cu 60% public feminin la Antena 1; e interesant de vazut cum se vor descura meciurile de fotbal pe acest post.
  • E normal. Antenuta e plina de casnice... De aici domina la femei.
  • Bam lasă dacă nu pricepi ha

    Adelinara locul 2. Nu ziceai ca lider ?
  • Bravo happy stars mereu în topuri

    Dar mereu sub Pro TV. Dezastru !
  • Cum sa ziceți asa mare rating are Adela, pai mascatii sunt surpriza din acest sezon , neplăcută, antena mereu lideri

    Unde lider postac ? Adela locul 2. Ha ha !
  • Mă întreb cu cât crește minutul de publicitate la Național TV atunci când ajunge în primele zece în primele opt la toate produsele carbogazoase ape minerale Și ce mai au frații Micula

    dacă nu mă înșel în Las Fierbinți Sper să nu greșesc am văzut că mai nou se bea și se face reclamă la sfârșit pe generic la berea burger

    Oare mai aparține tot de frații Micula nici nu știam că mai există berea asta
  • Puneți aceste audiente și în rubrica audiente TV acolo nu apar

Trimite un comentariu

sus