Skip to main content

AUDIENŢE. O seară cu trei şefi, dar cu Master(chefii) pe trei! Pro TV, primul pe ştiri, Kanal D, primul cu serialul, Antena, prima cu debutul Adela

 
AUDIENŢE. O seară cu trei şefi, dar cu Master(chefii) pe trei! Pro TV, primul pe ştiri, Kanal D, primul cu serialul, Antena, prima cu debutul Adela

AUDIENŢE. O seară cu multe producţii şi cu mulţi ...şefi. Fiecare pe "felia" lui, pe intervalul lui: Pro TV a ţinut prima parte a serii, cu Ştirile Pro TV. Antena 1 a câştigat cu debutul serialului Adela, iar Kanal D cu producţia turcească Fiica ambasaborului. Constanta a fost MasterChef: locul trei, pe două targeturi, toată seara.

Publicitate

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele serii de joi, pe fiecare segment:

1. Ştirile Pro TV, prima opţiune în deschiderea serii (19.00-20.30)

Programul informativ al Pro TV rămâne cel mai urmărit pe interval, la distanţă de locurile următoare. După ştiri, clasamentul se schimbă.

Naţional. La nivelul întregii ţări, la Ştirile Pro TV s-au uitat, în fiecare minut, aproape 1,9 milioane de români, cu peste 600.000 mai mulţi decât la Observatorul Antenei. Kanal D s-a apropiat, pe interval, de un milion de telespectatori.

Urban. La oraşe, au fost 960.000 de români la Ştirile Pro TV şi 550.000 la Observatorul Antenei. Distanţă mare de Kanal D, cu 375.000 de telespectatori la oraşe.

Comercial 21-54 urban. Pe publicul comercial între 21 şi 54 de ani, Pro TV s-a apropiat de jumătate de milion. Aproape dublu faţă de Antena 1 (250.000) şi de patru ori peste Kanal D.

2. Adela, debut de sezon, primul loc în ţară şi la oraşe (20.30-23.25)

Serialul Adela a pornit un nou sezon pe Antena 1. A pornit primul pe două segmente: la oraşe şi pe publicul comercial. La nivelul întregii ţări, a fost depăşit de serialul turcesc Fiica ambasadorului, de pe Kanal D. 

Adela s-a intersectat cu Masterchef (difuzat de Pro TV între 20.30 şi 22.30). Emisiunea culinară de pe Pro TV a fost pe locul trei şi la nivel naţional, şi la oraşe. Pe comercial a fost pe doi.

Naţional. Cu debutul Adela, Antena 1 a avut, la nivel naţional, 1,4 milioane de români pe post, cu 100.000 mai puţini decât serialul turcesc Fiica ambasadorului (locul 3). Poziţia a treia pentru MasterChef, cu 890.000 de români în faţa televizoarelor.

De notat poziţia a şasea pentru Prima TV (320.000 de români), cu filmul românesc Răzbunarea haiducilor (audienţă dublă în comparaţie cu zilele în care pe post era emisiunea lui Florin Călinescu).

Urban. Medie de aproape 700.000 de telespectatori pentru Adela, ceea ce a făcut-o lider pe tronson la oraşe. Locul al doilea pentru serialul de pe Kanal D (625.000 de persoane).

Cu Masterchef, Pro TV a fost pe poziţia a treia (490.000), într-un top completat de Antena 3 şi România TV.

Filmul românesc de pe Prima TV a ţinut postul şi la oraşe pe locul şase.

Comercial 21-54 urban. Aproape 350.000 de telespectatori între 21 şi 54 de ani a avut Adela, cu 50.000 peste Pro TV. Kanal D a fost la distanţă pe target, cu 170.000 de telespectatori.

Răzbunarea haiducilor a urcat Prima TV pe locul cinci, peste România TV, Pro Cinema, Digi 24 şi Realitatea.

3. Kanal D şi fiica ambasadorului, primul pe două segmente (20.00-23.00)

Serialul turcesc Fiica ambasadorului a pornit mai devreme decât Masterchef şi Adela (de la 20.00) şi s-a terminat la 23.00. Diferenţa a dus la o schimbare în clasamentele acestui interval. Serialul turcesc a fost primul detaşat la ninelul întregii ţări, primul la oraşe (dar la mică distanţă de Antena 1), dar locul al treilea pe publicul comercial.

Naţional. Fiica ambasadorul a fost urmărită de peste 1,6 milioane de români în fiecare minut. Kanal D a fost pe primul loc, cu un avans de aproape 300.000 de telespectatori în faţa Antenei 1.

Locul trei pentru Pro TV, cu un milion de români pe post.

Urban. Luptă strânsă la oraşe. A câştigat serialul turcesc, cu 670.000 de telespectatori, faţă de 650.000 la Antena 1 (cu Adela pe cea mai mare parte a interviului). Locul trei pentru Pro TV, cu 560.000 de telespectatori.

Comercial 21-54 urban. Pe publicul comercial, serialul turcesc a avut cifre doar de locul al treilea. Clasamentul de intervalul serialului turcesc: Antena 1 (335.000), Pro TV, foarte aproape (330.000), Kanal D (180.000 de telespectatori între 21 şi 54 de ani la serialul Fiica ambasadorului).

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Cea de-a șaptea ediție a noului sezon Survivor a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 19:59 – 23:03. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 10.6 puncte de rating și 26.1% cotă de piață, față de locul 2 care avea 6.3 puncte de audiență și 15.6% share. De-a lungul difuzării, peste 2 milioane de românii au trăit cu sufletul la gură alături de concurenți, iar în minutul de aur, la ora 21:53, aproape 2.5 milioane de telespectatori erau în fața televizoarelor.
  • Disperatilor, nu aveti tabel ca se face Antenuta de ras. Sigur ratingul e asemanator. Nu Mile postac ?
  • ai curierul la antena azi ha

    Si pe pariu ca sub Pro TV ? Nu ceri audientele postac ?
  • Multe păreri bune dar mic rating , sunt suspecți înseamnă, stai calm , nu te întreabă nimeni de postul iubit ha

    Mic rating ca Marinica Zero ? Nu postac ? Sau nu ai voie sa zici asta ?
  • Și tabelele cu cifrele detaliate unde sunt? Puneți și cifrele detaliate ca pana acum
  • Unde este tabelul cu datele de audienta? Puneti si tabelele cu audiente!
  • Multe păreri bune dar mic rating , sunt suspecți înseamnă, stai calm , nu te întreabă nimeni de postul iubit ha
  • Corectați greșelile din articol! Frizează absurdul și devalorizează conținutul!
    Murea cineva dacă puneați niște tabele? (În cazul acestora greșelile sunt mai rare și, implicit, devin "surse" mai de încredere decât conținutul propriu-zis al articolului!)
    P.S.
    Ați pus tunurile pe Florin Călinescu? Macar să știu care e "politica editorială" pe acest subiect...
    Sau de ce simțiți nevoia de a-l ataca?
  • 20.30-23.25, Antenuta Zero lidera cu 50.000 peste Pro TV.
    20.00-23.00, Antena 1 (335.000), Pro TV, foarte aproape (330.000).

    Deci, calm Mile mile postaci. Diferente MINUSCULE. Pe intervalul MasterChef de ce nu avem audiente ? Oare Pro lider ?

    Ca Survivor are peste Marinica Zero mereu cu 200.000 persoane mai mult. Deci, Pro sterge pe jos cu Antenuta. Nu Mile mile postac ?
  • Mile mile postaci bolovani ? De pensionarii antenisti nimic ?
    Adelinara are 1,4 milioane de români pe post pe national. Pe comercial doar 350.000 de telespectatori.
    MasterChef are 890.000 de români în faţa televizoarelor. Pe comercial doar 300.000.

    Cam multi pensionari la Antenuta. Nu postac ? Deci 1,1 milioane pensionari antenisti. Pro are 600.000.
  • si iumor a facut 6 rating inca e cerut si dupa 11 sezoane , acum incep chefi te cunosc de undeva stand up revolution dancing on ice , aici sunt postaci emisiuni nu alea ieftine , masterchef sub 10 clase de chefi ha ha ha

    6 rating dar cu mult sub Talentosi si Survivor postacule. Survivor 12-13 rating. Stirile Pro 14 comercial. Acolo nu comentezi postac ?
    Cunoscutii lideri la pensionari. Umorul Sec la fel. Dansatorii Zero locul 2 comercial. Nu postac ?
    Si MasterChef a avut 8 comercial. Adelinara cand ? Marinica face 5-6 zilnic.
    Si Fierbintii sterg pe jos cu Bucatarii Zero in fiecare zi.

    Umor Sec 11 sezoane ? Pai Fierbinti are peste 400 EPISOADE. Cand face Antenuta Zero un serial cu peste 100-200 episoade ? Si sa fie lider zi de zi cu 9-10-11 comercial ?
  • iată ca lumea vrea , te oftici, cum sa te uiți la survivor , numai ca e la anumit post , nu

    Cum te-ai uitat tu anul trecut la Singur Acasa, ca era la Antenuta. Anul asta nu te mai uiti.
    La fel ca fotbal. Anul trecut nu. Anul asta obligat sa te uiti. Nu postac ?

Trimite un comentariu

sus