Skip to main content

AUDIENŢE. Cum a influenţat meciul FCSB o premieră: Antena 1 a depăşit Survivor pe comercial. Pro TV, primul pe naţional şi la oraşe

 
Sursa foto: Facebook/Survivor Romania
Sursa foto: Facebook/Survivor Romania

UPDATE. iUmor a mai depăşit Survivor şi în alte ediţii. Printre altele, în ediţiile de Paşti şi de 1 mai

Publicitate

AUDIENŢE. Pro TV a fost lider de audienţă în ţară şi la oraşe cu Survivor, însă Antena 1 a câştigat (în premieră) locul întâi la publicul comercial. Cum a fost posibil acest lucru?

Într-o seară cu Survivor pe Pro TV şi iUmor pe Antena 1, alte trei posturi tv au transmis un meci de fotbal decisiv care a schimbat clasamentul: CSU Craiova - FCSB.

Pentru prima dată de când a început noul sezon Survivor la Pro TV, show-ul a fost depăşit pe un target de audienţă. Chiar dacă distanţa a fost destul de mică, de câteva mii de persoane (egalitate aproape), Antena 1 a ocupat locul întâi în top pe segmentul de public comercial, iar Pro TV - locul doi.

Unde a plecat publicul care se uita, în mod normal, la Survivor?

Digi Sport 1, Orange Sport 1 şi Prima Sport 1 au dat duminică seară meciul de departajare dintre CSU Craiova şi FCSB, încheiat cu scor 0-1. Partida de fotbal, transmisă între orele 19.30-21.30, a scos cifre foarte bune de audienţă.

Câţi români s-au uitat la meci?

Pe intervalul meciului, dacă adunăm numărul de telespectatori de la toate cele trei posturi, se strâng aproape un milion de suporteri.

Pe targetul comercial, meciul de fotbal a însumat pe DigiSport, Prima Sport şi OrangeSport mai mulţi telespectatori decât Antena 1 şi Pro TV. Practic, partida a fost cel mai urmărit program pe interval pe comercial.

Paginademedia.ro prezintă audienţele de duminică, 8 mai, pe intervalul Survivor: 

Naţional. Pro TV a fost lider de audienţă în ţară, însă cu cifre mult mai mici faţă de ediţiile trecute. Aşa cum era de aşteptat, vremea bună a scos românii afară din casă, astfel că Survivor a fost urmărit de 1.324.000 de telespectatori, cu cel puţin 100.000 mai puţini faţă de duminica trecută (la ediţiile de debut, Survivor sărea de două milioane).

Locul doi a fost ocupat de Antena 1, care a difuzat o ediţie specială iUmor de roast, la care s-au uitat 865.000 de români. Aseară au susţinut momente pe scenă o parte din juraţii-surpriză ai ediţiilor trecute, printre care Monica Birlădeanu, Iulia Albu, Rodica Popescu Bitănescu, Ana Morodan, Mihai Petre şi Florin Dumitrescu.

Kanal D nu şi-a mai asigurat un loc pe podium. Postul, care a difuzat al doilea episod al noului său serial românesc de comedie, Strada Speranţei, şi apoi o nouă ediţie a emisiunii 40 de întrebări cu Denise Rifai, s-a clasat pe locul şase pe intervalul Survivor, după Digi Sport 1, TVR 1 şi România TV. Aşadar, Kanal D a fost urmărit de 366.000 de români, faţă de 473.000 câţi a avut duminica trecută.

Astfel că Digi Sport 1 a urcat pe podium, ocupând locul trei cu meciul FCSB care a atras 683.000 de suporteri pe intervalul partidei (508.000 pe intervalul Survivor).

Totodată, meciul a mai fost urmărit de alţi 151.000 de microbişti la Prima Sport 1 şi 122.000 la Orange Sport 1.

Urban. Survivor a condus clasamentul şi la oraşe. Show-ul a fost urmărit de 676.000 de români, în timp ce la iUmor s-au uitat 557.000, clasându-se pe locul doi.

Meciul de fotbal a obţinut din nou audienţe bune, astfel că Digi Sport 1 a urcat pe podium, cu 303.000 de telespectatori pe intervalul Survivor.

De asemenea, pe intervalul meciului (19.30-21.30), pe Digi Sport 1 au fost 407.000 de suporteri, pe Prima Sport 1 - 81.000, iar pe Orange Sport 1 - 80.000.

Kanal D nu a reuşit să urce mai sus de locul şase nici la oraşe. Astfel, postul Dogan a avut 166.000 de privitori, fiind depăşit de televiziunea de ştiri România TV şi televiziunea publică TVR 1, fiecare dintre ele având 186.000 de telespectatori. De menţionat faptul că postul public a difuzat în acest interval emisiunile Vedeta populară şi Garantat 100%.

Comercial Urban 21-54 de ani. Dacă Pro TV era lider de audienţă pe linie cu show-ul Survivor, iată că aceste victorii au fost întrerupte duminică seară. Surpriza pe acest target a venit de la Antena 1 care s-a clasat pe locul întâi, pe intervalul Survivor, cu 306.000 de telespectatori. Adică a avut cu 6.000 mai mulţi faţă de Pro TV.

Digi Sport 1 s-a clasat în continuare pe locul trei, însă cu cifre la jumate faţă de primele două clasate: 145.000 de privitori de la oraşe cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani.

Pe patru a urcat Kanal D, însă cu o audienţă la jumătate faţă de postul de sport. Astfel, serialul şi emisiunea dată pe postul turcesc au fost urmărite de 71.000 de români din publicul comercial.

Audienţa posturilor TV duminică, 8 mai, pe intervalul Survivor România (20:00-23:00), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.324.000 7.5 18.7
2 Antena 1 865.000 4.9 12.2
3 DigiSport 1 508.000 2.9 7.2
4 TVR 1 442.000 2.5 6.2
5 Romania TV 387.000 2.2 5.5
6 Kanal D 366.000 2.1 5.2
7 Happy Channel 271.000 1.5 3.8
8 Antena 3 271.000 1.5 3.8
9 Prima TV 205.000 1.2 2.9
10 National TV 170.000 1.0 2.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
 

Audienţa posturilor TV duminică, 8 mai, pe intervalul Survivor România (20:00-23:00), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 676.000 7.1 17.8
2 Antena 1 557.000 5.9 14.7
3 DigiSport 1 303.000 3.2 8.0
4 Romania TV 186.000 2.0 4.9
5 TVR 1 186.000 2.0 4.9
6 Kanal D 166.000 1.7 4.4
7 Antena 3 164.000 1.7 4.3
8 Happy Channel 134.000 1.4 3.5
9 TVR 2 92.000 1.0 2.4
10 National TV 72.000 0.8 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 8 mai, pe intervalul Survivor România (20:00-23:00), pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Antena 1 306.000 6.5 18.7
2 Pro TV 300.000 6.3 18.4
3 DigiSport 1 145.000 3.1 8.9
4 Kanal D 71.000 1.5 4.4
5 TVR 1 55.000 1.2 3.4
6 Happy Channel 40.000 0.8 2.4
7 Antena 3 39.000 0.8 2.4
8 Pro Cinema 37.000 0.8 2.3
9 TVR 2 36.000 0.8 2.2
10 Prima TV 36.000 0.8 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Câţi români s-au uitat la meci?

Naţional. Partida decisivă de duminică seară a fost transmisă de trei posturi de televiziune: Digi Sport 1, Prima Sport 1 şi Orange Sport 1.

Cei mai mulţi suporteri au urmărit meciul pe Digi Sport 1: 683.000, în timp ce alţi 151.000 s-au uitat la Prima Sport 1 şi 122.000 au fost pe Orange Sport 1.

În total au fost aproape un milion de români care au stat cu ochii pe meci (956.000, mai exact).

Urban. Digi Sport 1 a fost cel postul ales şi de cei mai mulţi suporteri de la oraşe care au vrut să vadă partida dintre CSU Craiova şi FCSB. Astfel, 407.000 au fost pe Digi Sport 1, în timp ce Prima Sport 1 a avut 81.000, iar Orange Sport 1 - 80.000.

Audienţa totală a fost de 568.000 de persoane în mediul urban.

Comercial Urban 21-54 de ani. Toate cele trei posturi care au transmis partida de fotbal s-au clasat în top 10 pe publicul comercial.

Digi Sport 1 s-a clasat pe locul trei cu 179.000 de privitori, Orange Sport 1 pe şase, cu 37.000, iar Prima Sport 1 pe şapte cu 35.000.

Dacă adunăm cifrele - o audienţă totală de 251.000 de persoane, acestea depăşesc liderul (Antena 1, care a avut 241.000).

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • "Paginademedia.ro " publicati acest articol cu audiențe și în rubrica "audiente tv" unde sunt doar articole cu audiențe! Vă spun a zecea oară, fiți profesioniști,ce mama dracu'. Apropo..sunt mulți care spun ca zic acest lucru obsesiv ,vă explic de ce ,1 la mână pentru că nu l-au publicat ,2 la mână ,pentru că unii mai accesează acea rubrica după mult timp și vor să mai vadă audiențe și mai vechi ,dacă ele nu sunt publicate acolo de unde să le vadă
  • Acest qrticol nu este postat și în rubrica "audiente tv" postațil și acolo
  • Publicați acest articol și în rubrica audiente tv,acolo nu este publicat.
  • Ăștia nu au viața socială. Pe internet e viața lor .aici mai primesc și ei ceva atenție .cine are preocupări în viața reală nu stă toată ziua sa comenteze de niște emisiuni,majoritatea banale și de prost gust. E de ajuns sa vezi cum scriu și ce...
  • mai intru cateodata pe site si citesc comentariile
    nu inteleg bucuria unora ca o televiziune e mai sus ca alta
    pe microbisti ii mai inteleg, dar pe fanii unor televiziuni mi-e imposibil :)
  • Și săptămâna trecută iumor a fost peste Survivor pe comercial, ce premiera visați voi?
  • @Violeta, și TVR 2 avea audiență pe urban și comercial. Nu știu ce a difuzat TVR 2 de atunci, însă TVR-urile au avut audiență mare până în 2013-14, de când a început problemele la TVR.
  • B.A.M. de la cineva din TVR. Au facut chiar o medie de 4,1 rating pe National 18+. Pe National 3,6, pe Urban 2,7, iar pe National 21-54 au avut 2 puncte de rating. Imens, pentru un post care prinde rar un loc in primele 10.
  • Alooo? Digi 24 unde e? La ce 0 audiență fac ei, trebuia să aibă o audiență mai mare acum!
    TVR este mai slab decât Digi 24! Digi 24 este mai puternic!
  • E clar. Kanal D sigur schimbă grila de weekend. Făcea audiențe mai bune cu reluări
  • Si care e raspunsul la "Cum a fost posibil acest lucru?" ? Lipseste.
  • Vrajeala! Asta e doar targetul Antenei. Toate tarile din lume au trecut pe targetul COMERCIAL NATIONAL ESOMAR ABCD. Asadar:
    Ediția Survivor România a fost lider de audiență, în intervalul orar 19:58 – 23:00. În rândul PUBLICULUI NATIONAL, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 6.3 puncte de rating și 18.1% cotă de piață, față de locul 2, ANTENA 1 care a avut 5.8 puncte de audiență și 16.6% cotă de piață. De-a lungul difuzării, peste 1.3 milioane de români au urmărit emisia, iar în minutul de aur, la ora 21:49, peste 1.7 milioane de telespectatori și-au încheiat duminica cu ochii pe PRO TV.

Trimite un comentariu

sus