Skip to main content

VIDEO. Bobonete, într-o campanie Pepsi şi Lay's. Cum e legată şi de Voyo, care ar putea atrage noi abonaţi?

 
VIDEO. Bobonete, într-o campanie Pepsi şi Lay's. Cum e legată şi de Voyo, care ar putea atrage noi abonaţi?

VIDEO. Bobonete, într-o campanie Pepsi şi Lay's, cu premii de 500 de lei zilnic. Comediantul şi actorul din serialul Las Fierbinţi este personajul principal în campania Pepsi şi Lay's semnată de agenţia DDB România (agenţie de creaţie membră The Group). "Câştigă cu cel mai bun duo de film", spune campania care este la TV.

Publicitate

Ce spune campania cu Bobonete? Cum e legată de platforma Voyo, deţinută de Pro TV? Ce poti câştiga?

Campania Pepsi şi Lay's îl are în centru pe Mihai Bobonete. Ce face el? Practic, explică mecanismul promoţiei: cine cumpără Lay's sau Pepsi şi înscrie bonul pe un SMS sau online primeşte automat un abonament Voyo pe o lună şi poate câştiga 500 de lei (premii oferite în fiecare oră) şi zilnic, un smart TV (la pachet cu un abonament Voyo pe un an.

De ce legătura cu Voyo?

Explică Roxana Niţă, Creative Director DDB România:

"Atunci când eşti cuprins şi implicat în atmosfera unui film bun, nu vrei ca cineva să te întrerupă. Din acest motiv, Pepsi & Lays susţin atmosfera filmului.

Brandurile devin partenerii filmului şi vin în întâmpinarea lui „aş bea ceva” sau „aş mânca ceva bun” care apar pe la jumătatea filmului."

"Promoţia oferă posibilitatea câştigării unor premii care merg mână în mână cu bingingul", mai punctează cei care s-au ocupat de campanie.

Componentele campaniei:

TV, digital & influenceri, in-store, etichete tematice pentru gamele Pepsi şi Pepsi Max PET, activităţi în eCommerce, outdoor şi radio, dar şi în cinematografe.

Campania se desfăşoară până pe 31  martie 2023.

VIDEO. Reclama Pepsi, Lay's, Voyo cu Mihai Bobonete.

Reprezentanţii Pepsi şi Lays:

“Filmul a fost mereu parte din planurile brandurilor PepsiCo, indiferent că vorbim de snacks sau băuturi, fiind un moment de consum preferat de majoritatea consumatorilor.

Anul acesta, Pepsi şi Lay’s joins forces şi devin cel mai bun duo de film prezentat de Bobo, unul dintre cei mai talentaţi actori din România. Un concept ce ne-a oferit contextul potrivit pentru a aduce în prim plan cele două branduri printr-o serie de activităţi online şi offline, dar şi o promoţie naţională cu premii relevante pentru pasionaţii de film.

Roxana Niţă, Creative Director DDB România:

„Atunci când eşti cuprins şi implicat în atmosfera unui film bun, nu vrei ca cineva să te întrerupă. Din acest motiv, Pepsi & Lays susţin atmosfera filmului. Brandurile devin partenerii filmului şi vin în întâmpinarea lui „aş bea ceva” sau „aş mânca ceva bun” care apar pe la jumătatea filmului.”

Echipele care au creat campania:

DDB România

  • Roxana Niţă – Creative Director
  • Ioana Dobrinescu – Strategy Director
  • Lorena Morea – Copywriter
  • Emilian Mocanu – Art Director
  • Cătălina Biro – Account Director
  • Bianca Greaca - Account ManagerMarian Mihăilescu – Senior DTP

PepsiCo România

  • Alexandra Burdulea - Senior Brand Manager Pepsi
  • Cristina Marin – Brand Manager Lay’s
  • Iuliana Dragomir - CSD Senior Lead România
  • Vlad Vlădescu – Senior Brand Manager Lay’s
  • Eliza Calciu Şerban – East Balkans Marketing Manager Snacks PepsiCo România
  • Delia Corniciuc - Senior Marketing Manager Beverages PepsiCo România

OMD România

  • Răzvan Meirosu - Media Director
  • Cristina Filipeanu – Media Account Lead
  • Maria Ilie – Media Account Lead
  • Alex Zamfir - Senior Media Manager
  • Irene Derasadurian – Senior Media Manager
  • Lucian Enculescu – Head of Digital
  • Anca Boia - Digital Account Lead
  • Cristina Siminea - Digital Manager
  • Ana Vieru - Digital Manager
  • Nicoleta Avram – Media Executive
  • Diana Dîrlău – Media Executive
  • Daniel- George Ene - Media Executive
  • Anca Coman – Media Executive
  • Luiza Popa – OOH director
Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
viewscnt

sus