Skip to main content

Canalul de Youtube al Sky News Australia, suspendat temporar. Ar fi publicat dezinformări despre Covid

 
Foto: BBC
Foto: BBC

Youtube a blocat temporar canalul televiziunii Sky News Australia. Motivul? Ar fi dezinformat pe subiectul Covid. Concret, oficialii YouTube spun că Sky ar fi încălcat regulile privind informaţiile legate de Covid-19 şi de vaccinurile anti-Covid, scrie Europa FM

Publicitate

Canalul de Youtube al Sky News Australia este suspendat timp de o săptămână. Concret, nu mai are voie să încarce conţinut nou timp de şapte zile, notează BBC. Măsura a fost luată după o „analiză”, susţin oficialii YouTube.

Reprezentanţii Sky News Australia spun că această decizie este un „atac tulburător asupra capacităţii de a gândi liber”.

YouTube nu a semnalat anumite materiale, dar a spus că se opune celor care „ar putea afecta privitorii”, coform BBC.

„Avem stabilite politici clare în materie de informaţii false despre Covid (…) pentru a preveni răspândirea informaţiilor false despre coronavirus care ar putea dăuna lumii reale”, au anunţat cei de la Youtube printr-un comunicat. 

Sky News Australia are 1,86 milioane de abonaţi. În urmă cu trei zile, Sky News Austrialia ar fi publicat un videoclip în care unul dintre analiştii postului critica deciziile autorităţilor australiene de a prelungi starea de urgenţă din oraşul Sydney.

Sky News Australia aparţine filialei grupului News Corp, care este condus de Rupert Murdoch.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Sky News Australia e un fel de Fox din SUA. Și ce? Știrile false (în cazul în care sunt false) se combat prin dezbatere, nu cenzură. Această atitudine le va exploda in față acestor cenzori de tip nou.
  • Unde sunt DOVEZILE care le susțin demersul???
    Chiar refuzăm să gândim, ca să o facă alții pentru noi...

Trimite un comentariu

sus