Skip to main content

Casa iubirii, la export, cu titlul vechi: Puterea dragostei. Kanal D produce în premieră un reality-show matrimonial pentru Ungaria

 
Aşa arată platourile de filmare de la Casa iubirii, show prezentat în România de Andreea Mantea. Pentru Ungaria emisiunea va purta numele show-ului matrimonial vechi, Puterea dragostei / colaj Paginademedia.ro: fotografii Kanal D
Aşa arată platourile de filmare de la Casa iubirii, show prezentat în România de Andreea Mantea. Pentru Ungaria emisiunea va purta numele show-ului matrimonial vechi, Puterea dragostei / colaj Paginademedia.ro: fotografii Kanal D

Kanal D anunţă prima producţie pentru export: Puterea dragostei. Fostul show matrimonial de la Kanal D, care a fost prezentat la noi şi de Andreea Mantea, şi de Cristina Dorobanţu, va avea o ediţie internaţională, intitulată Power of love, pentru Ungaria, prin TV2 Media Group. Kanal D pune la dispoziţie tehnologia, echipa de filmare, dar şi spaţiul de filmare, care este în actualul platou de unde se transmite noul show matrimonal, Casa iubirii.

Publicitate

Este pentru prima dată când postul Kanal D România produce o emsiune pentru piaţa internaţională.

Show-ul Puterea dragostei pentru Ungaria a avut deja premiera săptămâna trecută, la SuperTV2, staţie deţinută de TV2 Media Group. Se difuzează în fiecare zi, în Prime Time, de la ora 19.00.

După lansarea unui nou post TV în România, Kanal D2, această primă producţie Kanal D pentru export este „încă un pas strategic” Dogan Media International în regiune.

Kanal D şi-a consolidat pozitia de trendsetter în materie de dating show-uri în Romania şi a construit de la zero un adevarat hub de producţie la cele mai înalte standarde, beneficiind de toate facilităţile tehnologiei moderne şi de expertiza unei echipe pregătite să ofere un produs calitativ pentru pieţele externe.

Hub-ul de producţie se întinde pe o suprafaţă de 1.000 de metri pătraţi, este dotat cu platouri uriaşe, livinguri, spaţii de relaxare, grădini, precum şi cu o piscină interioară. Zeci de camere robotice, precum şi un coridor de 350 de metri pătrati de oglinzi dicroice fac parte din oferta de tehnologie la cele mai înalte standarde”, se explică în comunicatul transmis de Kanal D.

VIDEO. Primele imagini de la Puterea dragostei pentru Ungaria – Power of Love

Cum comentează şefii Kanal D

Ugur Yesil / foto: Kanal D

 

Fatih Salis / foto: Kanal D

  • Ugur Yesil, CEO şi Executive Board Member Kanal D, Kanal D2 şi Radio Impuls: „E un mare pas strategic, mă bucur că am început cu un segment de conţinut pe care ne-am specializat de-a lungul timpului, acela de reality show, şi ne propunem să consolidăm această componentă a business-ului dezvoltând hub-uri şi echipe pregătite să producă formate pentru alte teritorii.”
  • Fatih Salis, Director de Ştiri şi Producţii Interne Kanal D, Kanal D2 şi Radio Impuls: „Am început producţia pentru TV2 Media Group căruia îi mulţumim pentru parteneriat şi încrederea acordată. Avem know how-ul şi facilităţile necesare pentru a produce pentru piaţa externă şi suntem bucuroşi că putem astfel să ne dezvoltăm operaţiunile şi prin crearea de conţinut pentru televiziuni din regiune.”

Ce declară cumpărătorul, TV2 Media Group?

Pavel Stanchev, CEO TV2 Media Group:

Sunt încântat că un astfel de format nou, de succes îşi face debutul la TV2 Media Group şi sper că ne va ajuta să ne consolidăm şi mai mult poziţia pe piaţă.

Rezultatele obţinute de acest show (în România, n.r.), hub-ul de producţie, echipamentele tehnice ale studioului, precum şi profesioniştii de televiziune care lucrează aici, toate acestea sunt impresionante şi ne-au uşurat decizia de a colabora cu Kanal D.”

 

Autor: Anca Bejan anca.bejanpaginademedia.ro
viewscnt

sus