Skip to main content

VIDEO. Cristina Neagu, personaj principal în cea mai recentă reclamă Kaufland. Scopul? Atragerea de angajaţi noi

 
VIDEO. Cristina Neagu, personaj principal în cea mai recentă reclamă Kaufland. Scopul? Atragerea de angajaţi noi

VIDEO. Kaufland a lansat, recent, o nouă campanie de brand. În prim-plan se află Cristina Neagu, handbalistă la CSM Bucureşti. Scopul campaniei? Kaufland vrea să atragă noi angajaţi.

Publicitate

Campania de brand se numeşte „E timpul pentru ceva nou”, iar în noul spot sunt implicaţi şi o parte din angajaţii companiei, care sunt „antrenaţi” de Neagu.

Neagu a mers în magazine şi în sediul central pentru a vedea cum se descurcă angajaţii. Fiecare angajat selecţionat a spus câte o poveste despre „universul” Kaufland: de la mediul de lucru, echipă, activităţi curente şi până la toate micile detalii care fac dintr-o zi obişnuită, o zi specială.

Cu ocazia acestui nou spot Kaufland anunţă şi noi oportunităţi de job-uri. Cei care doresc să se angajeze o pot face accesând cariere.kaufland.ro.

„Rezultatele pe care le-am obţinut de-a lungul timpului vin ca o confirmare a profesionalismului de care echipa noastră extinsă dă dovadă în fiecare zi, ceea ce face ca alăturarea celei mai bune jucătoare de handbal cu angajaţii Kaufland să fie una cât se poate de naturală.

Totodată, prin intermediul acestei campanii, ne dorim să ajungem la toţi cei care îşi doresc mai mult decât un simplu job, la cei care vor să îşi construiască o carieră în adevăratul sens al cuvântului în retail.”, a declarat Estera Anghelescu, Recruiting & Employer Branding Director, Kaufland România.

VIDEO. Noul spot Kaufland - „E timpul pentru ceva nou! Începe o carieră. Nu doar un job”

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus