Skip to main content

Agenţia GRF+ are un nou director de creaţie, cu o experienţă de peste 20 de ani în publicitate

 
Laura Nedelschi
Laura Nedelschi

GRF+, agenţia de consultanţă pentru branduri şi businessuri anunţă noul director de creaţie. Agenţia o numeşte pe Laura Nedeschi în rolul de director de creaţie. Aceasta lucrează de peste 20 de ani în advertising şi a avut roluri de creaţie sau management de creaţie în agenţii internaţionale şi locale.

Publicitate

Nedelschi este vicepreşedinte ADC Romania, iar în paralel cu noul job de Director de Creaţie al GRF+ îşi păstrează şi rolul de lead creativ şi strategic în echipa de comunicare şi events a AVE Romania (Asociaţia pentru Valori în Educaţie).

Laura Nedelschi şi-a început cariera în advertising la Publicis, unde a lucrat timp de peste 5 ani, apoi a facut parte din echipele Ogilvy&Mather sau DDB. Primul rol de management in creatie l-a avut în 2006, la TBWA, iar ulterior a fost Director de Creatie al TBWA, Friends\TBWA, Kubis Interactive si Sonica Works. 

Laura preia funcţia de la Cristina Iancu, cea care a contribuit la înfiinţarea departamentului de creaţie al agenţiei în anul 2017 şi l-a condus până în prezent.

Iancu va avea un nou rol în cadrul echipei – Creative Business Consultant, cu focus pe dezvoltarea ecosistemului GRF+ şi dezvoltare de produs creativ end-to-end, precum şi a găsi soluţii creative pentru probleme de business pentru clienţii din portofoliu.

Laura Nedeschi:

„Pentru mine e un pas firesc în a mă apropia dintr-un alt unghi, dar cu aceeaşi curiozitate, de ce poate face un brand. Nu ce spune. Ci ce face. Acum, voi fi parte din povestea asta dintr-un unghi PR driven, care pentru mine se simte ca un unboxing al unui lucru pe care abia aştepţi să-l ţii în mână, să îl pipăi şi să îl vezi cum funcţionează.â

Ambiţia mea e să înţeleg cât mai multe moduri în care poţi lucra integrat – iar aici nu doar că fac asta, dar am şi ocazia să lucrez alături de o echipă cu care am în comun valori care ţin de etica muncii şi de proiecte comerciale, dar care înţeleg şi responsabilitatea pe care o avem ca industrie în societate. Pentru mine e mare lucru şi cred că ar trebui să fie un standard de industrie conştiinţa socială în business – mai ales în industria de marcom.”

 Bogdan Tomoiagă, Director Executiv:

„Discutăm de mult în industria de PR despre un produs creativ care să ni se potrivească. Unul care să genereze interes şi conversaţie dincolo de investiţia media, fie că îi spunem earned creative sau culture-first sau cu meaning+, cum l-am definit noi la GRF+. Adică produs creativ la intersecţia dintre interes şi suprapunere peste conversaţia publică, ceva ce arată bine şi despre care ai vrea să povesteşti atunci când eşti în oraş cu prietenii.

Ceva care are un sens inclus în execuţie, care să fie benefic atât pentru brand, cât şi pentru societate. Cred că Laura ne poate ajuta să ajungem mai repede şi mai des la acest tip de produs, fie că este o campanie PR driven de integrated marketing, una de media outreach sau un proiect în care implicăm creatorii de conţinut.”

 

Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
viewscnt

sus