Skip to main content

VIDEO. Campanie Bringo realizată de Leo Burnett. Agenţia a lansat două "episoade"

 
VIDEO. Campanie Bringo realizată de Leo Burnett. Agenţia a lansat două "episoade"

Campanie Bringo. Leo Burnett Bucharest este noua agenţie de comunicare a brandului Bringo. Parteneriatul dintre cele două aduce o campanie, care pune în prim-plan o nouă poziţionare de brand a platformei Bringo. Agenţia a creat două episoade cu Bringo. 

Publicitate

Agenţia Leo Burnett lansează primele două episoade care ilustrează interacţiunea cu Bringo. Ce prezintă episoadele cu Bringo?

Primul episod este o sesiune de personal shopping, realizată după nevoile şi indicaţiile cumpărătorului, iar al doilea episod prezintă utilizatorilor aceleaşi beneficii, oferte, preţuri, ca shopping-ul offline.

Primul episod/spot - Cumpărăturile la noi. Viaţa la tine - De ce să întrerupi tandreţea?

Al doilea episod/spot - Cumpărăturile la noi. Viaţa la tine - De ce să întrerupi distracţia?

Monica Arapalea, Marketing Manager, Bringo România:

“Parteneriatul Bringo şi Leo Burnett Bucharest ne arată ce înseamnă, de fapt, o relaţie eficientă între client şi agenţie. Înţelegerea obiectivelor de business, a produsului, dar mai ales a consumatorului stau la baza ideilor creative cu potenţial de a genera un impact în Bringo, atât business, cât şi brand.

Ne bucurăm să vedem multă pasiune şi implicare din partea agenţiei şi o "chimie" extraordinară cu ceea ce înseamnă brandul Bringo, iar asta ne dă mare încredere în potenţialul acestui parteneriat."

Ce spune Adriana Paşcan, Chief Creative Officer, Leo Burnett Bucharest?

"Suntem bucuroşi de acest nou parteneriat şi mândri să lansăm împreună noua campanie Bringo. Încă de la începuturi, din etapa de briefing, ne-am îndrăgostit de produsul Bringo, de relaţia foarte “personală şi de încredere” pe care o construieşte cu clienţii săi.

De altfel, acesta a fost şi adevărul care ne-a condus către soluţia de comunicare – sub semnătura “Cumpărăturile la noi, viaţa la tine” lansăm platforma Bringo care deschide un nou capitol în viaţa brandului.

Am ales o dramatizare foarte umană şi insightful - nu e nevoie să te-ntrerupi din ce faci pentru a merge la cumpărături, pentru că de asta se ocupă Bringo."

Corina Bratu, Strategy Director, Leo Burnett Bucharest:

"Acest brief ne-a forţat să ne uităm la rolul mai mare al Bringo în viaţa de zi cu zi a oamenilor, cât şi la cum a evoluat modul în care oamenii se raportează la cumpărături în ultimii ani.

Suntem în contratimp. Oricât de buni am fi la time management, aud des în jurul meu că ”nu avem timp nici să răcim” sau că ”am rămas în urmă cu viaţa noastră”.

Ceea ce face cu atât mai valoroasă grija cu care Bringo nu doar livrează, ci îţi ia de pe cap stresul cumpărăturilor. Un beneficiu relevant pentru milioane de oameni şi cu mult potenţial pentru advertising cu miez şi cu un umor profund uman.

Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
viewscnt

sus