Skip to main content

Agenţia McCann PR preia comunicarea pentru Vinul Moldovei - O legendă vie

 
Sursa foto: Pexels
Sursa foto: Pexels

Agenţia McCann PR se ocupă de comunicarea pentru Wine of Moldova - A legende alive (Vinul Moldovei - O legendă vie). Parteneriatul a debutat în luna mai şi include servicii de PR şi comunicare, cu obiectivul de a promova vinurile moldoveneşti de calitate şi brandul vinicol de ţară, Vinul Moldovei - O legendă vie, în România, anunţă agenţia de comunicare.

Publicitate

McCann PR va dezvolta campanii de PR, Media Relations, campanii în social media, colaborări cu influenceri şi va asigura vizibilitatea brandului prin participarea la evenimente de specialitate din industria vinicolă sau prin activări de brand.

Oficiul Naţional al Viei şi Vinului din Republica Moldova se alătură clienţilor Diviziei Consumer Lifestyle din cadrul agenţiei de comunicare integrată McCann PR. 

Elizaveta Breahnă, Director ONVV:

„Parte din angajamentul nostru, la nivel instituţional, este să promovăm vinificatorii prin parteneriate solide, care să creeze punţi de comunicare între producătorii moldoveni şi consumatorii de pe alte pieţe. Iar România este o piaţă deosebit de importantă pentru noi, cu 10% din volumul total de vin îmbuteliat moldovenesc exportat la nivelul anului 2022 ajungând pe mesele românilor.

Dincolo de rezultatele de business, care ne arată apetitul în creştere pentru vinurile moldoveneşti premium, pentru noi este important ca Wine of Moldova să devină un nume recognoscibil pentru consumatorii români – sinonim cu vinuri de calitate ireproşabilă.

De aceea, ne bucurăm să facem acest pas alături de McCann PR şi suntem încrezători că vom construi un parteneriat durabil, care ne va permite să avem o prezenţă mai puternică şi de impact pe piaţa locală.”

Imola Zoltan, Managing Director McCann PR:

„Suntem încântaţi să anunţăm colaborarea cu Oficiul Naţional al Viei şi Vinului. Suntem convinşi că experienţa şi pasiunea noastră în comunicare, împreună cu portofoliul lor impresionant de crame şi vinării vor crea o sinergie puternică şi vor aduce un plus valorii industriei vinicole.

Suntem nerăbdători să dezvoltăm campanii care să evidenţieze calitatea care caracterizează vinurile reunite sub brandul Wine of Moldova şi care să consolideze poziţia acestuia pe piaţa din România.”

Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
viewscnt

sus