
Agenţia McCann Worldgroup România a fost selectată să gestioneze campaniile globale de comunicare pentru brandurile de electrocasnice Beko, Whirlpool şi Hotpoint. Decizia vine în urma unui pitch competititv desfăşurat pe parcursul a şase luni, în care agenţia a prezentat o propunere bazată pe integrarea inteligenţei artificiale în toate etapele procesului de creaţie.
Beko revine astfel în portofoliul McCann după o pauză de doi ani, cu un obiectiv clar: o reconstrucţie de brand susţinută de Inteligenţă Artificială.
Campaniile dezvoltate de McCann Worldgroup Bucureşti pentru Beko vor fi derulate global, în peste 130 de ţări de pe şase continente. Pentru Whirlpool şi Hotpoint, activările vor fi lansate începând cu august 2025, în pieţele din Europa şi Orientul mijlociu şi Africa de Nord.
„Nu a fost un pitch tradiţional – a fost o căutare a unui partener care să poată îmbina viziunea strategică, excelenţa creativă şi capabilităţile de vârf în domeniul AI,” a declarat Müge Gök Çakırtaş, Director Executiv de Management Global al Brandului la Beko.
„McCann a demonstrat o înţelegere clară a viziunii noastre şi o abilitate convingătoare de a o traduce în rezultate concrete. Suntem entuziasmaţi să vedem cum această colaborare va duce la idei inovatoare şi conexiuni durabile cu consumatorii noştri la nivel global.”
Cătălin Dobre, Co-CEO şi Chief Creative Officer, McCann Worldgroup România, Director Creativ Regional McCann CEE, a declarat:
„Pe parcursul pitch-ului, am demonstrat cum AI-ul poate fi integrat în întreg procesul, de la planificarea strategică până la producţia aproape finală a materialelor video – cu exemple concrete despre ce poate face AI-ul pentru branduri, nu doar teorie. McCann WG România are o tradiţie ca hub de inovaţie, iar acest nou parteneriat global ne va permite să ne combinăm mentalitatea de challengeri cu puterea AI.
Suntem bucuroşi că ne întărim poziţionarea de agenţie local - globală - şi ne pregătim să implementăm soluţii inovatoare de AI şi pentru mulţi din clienţii noştri locali”
„În momentul în care brieful a ajuns în agenţie, am simţit că este cea mai mare oportunitate pentru noi. Şi nu doar pentru că, un partener cu care am lucrat timp de 8 ani, revine la noi, ci pentru că ne-a pus pe masă o provocare nouă şi şansa de a pilota un model de agenţie din viitor. Am avut şansa de ne valida că soluţiile noastre şi procesul care are la bază inteligenţa artificială funcţionează.” declară Ionela Buta, Co-CEO McCann Worldgroup Romania
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu