Skip to main content

mediaTRUST şi Media Kompass devin parteneri în domeniul monitorizării transmedia pentru industria farmaceutică şi a serviciilor medicale

 
Sursa foto, pexels.com
Sursa foto, pexels.com

Parteneriat. mediaTRUST (companie de monitorizare media) şi Media Kompass (companie de monitorizare media pentru sectorul farmaceutic şi medical) devin parteneri strategici în domeniul monitorizării transmedia pentru industria farmaceutică şi a serviciilor medicale.

Publicitate

Cele două agenţii vor oferi clienţilor din domeniul farmaceutic şi al serviciilor medicale, rapoarte zilnice de monitorizare transmedia, analize de imagine ale companiei sau ale competiţiei, arhive ale acoperirii în media, setarea de alerte pentru monitorizarea presei în situaţii de criză.

Ce spun reprezentanţii agenţiilor de monitorizare?

Bogdan Apostol, directorul general al mediaTRUST:

„Salutăm acest parteneriat cu Media Kompass, care face parte din strategia de dezvoltare a afacerii noastre pe piaţa locală. În ultimii ani, mediaTRUST s-a poziţionat ca un adevărat lider al pieţei de profil, prin creşterea constantă a bazei de clienţi din industrii cât mai diverse şi prin diversificarea portofoliului de produse.

Cu ajutorul soluţiilor integrate de monitorizare ale mediaTRUST, clienţii Media Kompass vor beneficia de o experienţă superioară în utilizarea instrumentelor de evaluare şi măsurare a impactului campaniilor de comunicare.

Aceste instrumente sunt indispensabile departamentelor de PR, Comunicare sau Marketing, agenţiilor şi consultanţilor în comunicare, pentru a demonstra contribuţia acestor profesionişti la generarea de valoare pentru companii şi la consolidarea reputaţiei corporative."

Dan Miclea, directorul Media Kompass:

„Accesul la tehnologii de monitorizare şi analiză de presă ultra-moderne, personalizate şi accesorizate pentru o utilizare mai uşoară şi mai rapidă, reprezintă pentru industria farmaceutică un instrument indispensabil pentru reuşita în atingerea obiectivelor de business.

Soluţiile moderne ale mediaTRUST, alături de experienţa acumulată de Media Kompass în cei 18 ani de activitate pe acest segment, constituie fundaţia unui parteneriat de care vor beneficia actori relevanţi din industria farmaceutică."

Despre mediaTRUST România:

  • Înfiinţată în 1999, parte a Institute of Media Monitoring (IMM) din Polonia, mediaTRUST România este compania de monitorizare media cu capital privat cu cea mai îndelungată experienţă pe piaţă si cel mai vast portofoliu de clienţi
  • De serviciile mediaTRUST beneficiază cele mai importante instituţii naţionale (Administraţia Prezidenţială, Guvernul României) şi europene (Comisia Europeană), companii autohtone şi internaţionale
  • Compania oferă clienţilor săi acces la informaţiile apărute zilnic în mass-media (presă scrisă, online, radio şi TV)
  • Din 2004, mediaTRUST România este membră a organizaţiei internaţionale de elită FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d'Extraits de Presse)
  • în 2014 a devenit membru al BRAT (Biroului Român de Audit Transmedia) şi ARMA (Asociaţiei Române pentru Măsurarea Audienţelor)

Despre Media Kompass:

  • Media Kompass şi-a început activitatea în urmă cu 18 ani, ca agenţie de monitorizare media, specializată  pe domeniul pharma & healthcare
  • Media Kompass oferă servicii integrate şi personalizate pentru companiile din industriile conexe domeniului medical
  • Printre activităţile de consultanţă se numără cele în domeniile Regulatory Affairs, Farmacovigilenţă, Market Access, GxP etc. Media Kompass este companie membră a Camerei de Comerţ Americane din România

 

Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
viewscnt

sus