Skip to main content

Mindshare rămâne agenţia brandului Unilever. În ţara noastră, dar şi la nivel global

 
Foto: Unilever.ro
Foto: Unilever.ro

Mindhsare a câştigat pitch-ul organizat de brandul Unilever şi continuă colaborarea începută de mai bine de 20 de ani.

Publicitate

„Pitch-ul Unilever, care a acoperit toate serviciile integrate, a avut ca obiectiv identificarea şi consolidarea agenţiilor partenere pe zone geografice”, spun cei de la Mindshare.

Agenţia Mindhsare administrează, de asemenea, contul Unilever pe mai multe pieţe din Europa de Sud-Est (Serbia, Muntenegru, Bulgaria, Moldova).

Serviciile de media ale Unilever sunt gestionate de Mindshare în SUA, UK & Irlanda, India şi Asia de Sud, Indonezia, Filipine, Thailanda, Vietnam and Asia de SE, Olanda, Belgia, Italia, Suedia, Danemarca, Norvegia, Finlanda, Polonia şi pieţele din Europa de Est.

Unilever a lansat şi campania „Get on the frontline”, unde se pune accent pe importanţa implicării brandurilor în problemele societăţii.

Şi Mindshare are o nouă poziţionare - „Good growth”, în care brandurile trebuie să ofere cu adevărat valoare consumatorilor.

“Mindshare ne este partener media de peste 20 de ani în România, iar longevitatea acestui parteneriat spune totul, aşa că ne bucurăm că vom avea prilejul să colaborăm cu succes şi în anii următori.

Peisajul media devine tot mai complex, zona de digital este în creştere accelerată, la fel şi cea de e-comm, iar un partener media cu expertiza Mindshare este o garanţie a dezvoltării sănătoase pentru brandurile Unilever” -  Maria Bucur, Media Manager Unilever South Central Europe.

“Confirmarea Mindshare ca partener principal pentru servicii de media pentru un brand de nivelul Unilever este o onoare şi o provocare. Să reuşeşti să menţii un astfel de parteneriat, la finalul unuia dintre cele mai mari pitch-uri globale, vine cu o imensă responsabilitate şi faţă de client şi faţă de consumatorul final” – Cătălin Găitănaru, CEO Mindshare România. 

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • De marca „Pears” mai știe cineva de la MindShareWorld?

Trimite un comentariu

sus