Skip to main content

OPEN STUDIO. Podcastul „Ora de Transformare”, filmat în studioul Paginademedia. Irina Alionte, în dialog cu Iuliana Marciuc. Cum a slăbit realizatoarea TV?

 
OPEN STUDIO. Podcastul „Ora de Transformare”, filmat în studioul Paginademedia. Irina Alionte, în dialog cu Iuliana Marciuc. Cum a slăbit realizatoarea TV?

VIDEO. Cum a slăbit realizatoarea TV Iuliana Marciuc? A dat răspunsul într-un podcast care se vede şi pe Paginademedia.ro. Emisiunea este filmată chiar în redacţia Paginademedia.ro. 

Publicitate

Vorbim despre podcastul „Ora de Transformare”, filmat în studioul Paginademedia şi realizat de Irina Alionte - fondatoarea centrului de antrenament Bodyshape. 

Iuliana Marciuc este invitată a primului episod. Realizatoarea „Destine ca-n filme” a povestit despre transformarea prin care a trecut chiar ea, despre alimentaţie şi despre cum a slăbit sănătos. 

În fiecare episod, emisiunea „Ora de Transformare cu Irina Alionte” aborbează subiecte ca sănătatea, nutriţia, sportul, dietele şi echilibrul dintre planul profesional şi cel de antrenament. 

VIDEO. Cum a slăbit Iuliana Marciuc? Ora de Transformare, cu Irina Alionte

Deschidem studioul pentru podcasteri şi vloggeri

„Ora de Transformare” este un podcast filmat în Studioul Paginademedia. Totul face parte din proiectul Paginademedia Open Studio, deschis pentru podcasteri şi vloggeri.

Pe lângă serviciile profesionale de producţie, există şi posibilitatea expunerii către un public premium.

Pentru cereri de ofertă, [email protected]


Mai multe detalii despre Paginademedia Open Studio, AICI


Autor: Redacţia contactpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • M-am saturat de bucatari si oameni care ne spun cum au slăbit . Inclusiv la stiri sunt prezentate retete "sanatoase" de parca ar fi stiri. Daca butonez telecomanda, 50% din ceea ce gasesc sunt persoane care invartesc mancarea intr-o tigaie sau infiereaza fructele ca au fructoza si ne omoara de diabet si obezitate. S-a mers prea departe daca fructele au ajuns sa fie promovate ca dusmanul sănătății.
    In plus lumea nu are timp, sunt atatea de vazut, nu exista timp fizic sa te uiți la atatea video-uri de zeci de minute. Ma amuza cum spun unii "sunt creator de conținut" in incercarea lor disperata de a se delimita de rău famatul cuvant "influencer".
  • Nu vreau să fiu rău și înțeleg că este un selling-point faptul că podcasturile înregistrate în studioul vostru apar și pe site. Dar, totuși, acest podcast specific, cel puțin la prima vedere, se încadreaza la tipul de conținut „Cum a slăbit X un miliard de kilograme, secretul absolut” și alte reclame din acestea enervante, pe care nimeni nu le mai crede. Cel puțin, nu „publicul smart”, adică ce spuneți voi că oferiți, și vă faceți o imagine pur și simplu proastă. Nu toți vor sta 47 de minute să afle dacă este sau nu conținut din acesta de slăbit magic. Majoritatea vor vedea doar titlul și se vor scârbi.

Trimite un comentariu

sus