Skip to main content

ÎNŢELEGERE. Site-urile din regia Ringier, vândute acum de Thematic Digital, compania lui Radu Budeş şi Cătălin Săndulache. În ce constă parteneriatul?

 
Radu Budeş şi Cătălin Săndulache
Radu Budeş şi Cătălin Săndulache

Parteneriat pe piaţa de digital, între Ringier România şi Thematic Digital, companie nou înfiinţaţă de Radu Budeş şi Cătălin Săndulache. Site-urile pentru care Ringier vindea publicitate (altele decât cele proprii), trec la Thematic Digital.

Publicitate

În ce constă parteneriatul? Ce păstrează Ringier şi ce va face Thematic? Detalii, în continuare:

Ce preia Thematic?

Practic, de la 1 iulie, Thematic Digital se va ocupa de vânzările directe către agenţii de media şi clienţi direcţi ale site-urilor parte din regia Ringier (altele decât cele editate de compania elveţiană) şi de proiectul Social Stars.

Regia Ringier avea în portofoliu 25 de site-uri, printre care România TV, Ziare.com, G4Media, Bucataras, Gustos, SfatulMedicului, Playtech, Playsport, Alba24, Divahair.

Practic, este o subcontractare a serviciilor de vânzare de la Ringier către Thematic Digital.

Ce rămâne la Ringier?

Dacă THD, noua companie fondată de Budeş şi Săndulache vinde site-urile externe, Ringier se va ocupa în continuare, în totalitate, de publicitatea pe site-urile deţinute de elveţieni: Libertatea.ro, GSP, Unica, Vica.

Totodată, Ringier va gestiona în continuare, pentru toate site-urile, partea de programmatic, pentru care compania a dezvoltat, de trei ani, o soluţie tehnică dedicată, proprietatea Ringier România.

În noul proiect, Thematic Digital, manageri vor fi cei doi fondatori, Radu Budeş şi Cătălin Săndulache. Totodată, Andrei Ursuleanu, cel care coordonează toate vânzările companiei Ringier România, va fi şi consultant în această nouă entitate.

"Obiectivul noii structuri va fi sa continue efortul Ringier de agregare a brandurilor mari, independente, puternice si a le reprezenta comercial in fata agentiilor si clientilor de publicitate", a explicat pentru Paginademedia.ro Andrei Ursuleanu.

"Pozitionarea Thematic Digital va fi de tip Adnetwork, regie de vanzari care nu va avea portofoliu propriu de siteuri si care va livra servicii de media moderne si cu posibilitati multiple de colaborare intre mediul TV, continut, display si influencer marketing", a continuat el.

Radu Budeş şi Cătălin Săndulache, fondatorii Thematic Digital, deţin şi compania Thematic Channels, cea mai mare regie care se ocupă de posturi de televiziune de nişă din România.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

Trimite un comentariu

sus