Skip to main content

Revelionul de la Pro TV, un program special făcut cu Pepsi şi agenţia sa de publicitate

 
Revelionul de la Pro TV, un program special făcut cu Pepsi şi agenţia sa de publicitate

Pepsi face Revelionul cu Pro TV. Protevelionul staţiei din Pache este un proiect special făcut cu Pepsi şi agenţia sa de publicitate. 

Publicitate

„Spectatorii vor avea parte de un show „ca pe vremuri”, dar totodată al vremurilor noastre, cu momente unice de muzică, dans şi umor care îşi vor găsi cu siguranţă locul în istoria entertainmentului din ţara noastră”, spun oficialii agenţiei DDB. 

Tot ei spun că: 

„De la idee până la execuţie, echipa DDB a fost implicată la fiecare pas alături de creativii de la Pro TV în realizarea unui show cum de mult nu s-a mai văzut”. 

Mai notează că a fost implicat şi agenţia de media OMD. 

Iuliana Dragomir, senior brand manager, a punctat de asemenea:

„Conceptul creativ din prezentarea agenţiei – Pepsi ca „maşină a timpului” care îi poartă pe români în trecut – este construit pe un adevăr care stă la baza ADNului brandului nostru, şi anume legătura sa puternică cu toate generaţiile.

Dar mai mult de atât, am realizat de la bun început că potenţialul de scalabilitate al ideii creative este uriaş, astfel încât execuţia a fost translatată foarte natural în toate celelalte medii, de la digital la in-store, unde consumatorii noştri vor avea în curând foarte multe surprize.”

După mulţi ani, Pro TV îi face concurenţă lui Negru

În acest an, Pro TV face PROTEVELION. Este primul program „clasic”, după o pauză lungă. Ultimul a fost în 2013, cu Cătălin şi Andra Măruţă gazde. 

Acum, gazdele vor fi Pavel Bartoş şi Raluka (cântăreaţă şi jurată SuperStar, pariul din această toamna al Pro TV). 


Citeşte şi: Prezentatorul Antena 1 Cosmin Seleşi, la Revelionul de la Pro TV: „Va fi unul dintre cele mai tari show-uri, cum ne-a obişnuit Pro TV”


Citeşte şi: După o pauză de mulţi ani, Pro TV îi face concurenţă lui Dan Negru. Va avea program de Revelion


Citeşte şi: Antena 1, format internaţional cu "Narcisa" Alina Puşcaş şi Cosmin Seleşi


Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Cata tristețe antena zece clase peste

    Zece clase unde ? Poate la pensionari. Da.
  • Acum sunt bune angajatule protevist

    Ce sunt bune postacule ? Lasa Revelionul. Zi ce a facut Marinica. Sub filme antice. Sau Umor Sec sub SuperStar.
  • Pai nu sunt în tenerife pensionarii ha

    Gresit. Sunt deja pensionari la Umor Sec, la finala Miresica si la Marinica.
  • Pai nu sunt în tenerife pensionarii ha

    Gresit. Sunt deja pensionari la Umor Sec, la finala Miresica si la Marinica.
  • Cum sa fie acas postaci ha ha ha

    Marinica locul 2. Acolo nu comentezi ? Umor Sec sub finala SuperStar Live. Baga si acolo comentarii fricosule.
  • Publicul pro nu prea petrece revelionul la Tv, chiar pandemie fiind. Cum nu prea au in program manele si muzica populara, slabe sanse sa prinda top 3. Cred ca aveau astia de la Pepsi buget neconsumat, altfel zau ca nu stiu de ce s-au aventurat .
  • Minim 4-5-6 ani de Protevelion in fiecare an, atunci putem vorbi de concurenta serioasa pentru Antena 1. Pana atunci, nu prea...
  • Iuliana Dragomir - senior brand manager, ce inseamna "translatată"?
  • @geo Tot Negru cu măștile rămân lider de audiență de revelion. Locul 3 ar merge pentru ei, ca pe locul 2 este România TV ce difuzează reluări de la revelioane trecute făcute de ei.
  • Sincer cred ca nu cauta sa fie neaparat locul 1 in noaptea de Revelion, ci cel putin sa mai ia din telespectatorii de la Antena 1. Oricum, ei au niste programe in ultimii ani pe care nu tot telespectatorul de rand le intelege, dar ProTV isi asuma.
  • Pun pariu ca baga bani in Paranghelion si pana la urma isi scoteau banii cu un film redifuzat

Trimite un comentariu

sus