Skip to main content

VIDEO. Profi lansează noi reclame TV. Cine semnează noua campanie de repoziţionare a lanţului de magazine?

 
VIDEO. Profi lansează noi reclame TV. Cine semnează noua campanie de repoziţionare a lanţului de magazine?

VIDEO. Repoziţionare pentru Profi. Saatchi & Saatchi + The Geek este agenţia care semnează noua campanie pentru lanţul de magazine.

Publicitate

Cu această ocazie, au fost lansate şi două spoturi TV. 

Repoziţionarea este construită în jurul mesajului „Zilnic preţuri mici”. Fostul slogan era „Mai ieftin, mai bun, mai aproape”

Un alt mesaj important, regăsit în ambele reclame TV, este „Viaţa de familie e uneori complicată, măcar cumpărăturile să fie simple”.

Cele două reclame cuprind şi trimiteri la două „hituri” româneşti: Talisman - Atât de singur şi ASIA - Da-mi noptile inapoi.

Campania se vede la TV, în social media şi în zona de outdoor. 

Profi şi-a schimbat şi logo-ul, în toamna anului trecut. 

VIDEO. Spot 1

VIDEO. Spot 2

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Maximilian Luca Maximilian Luca
    Dimpotrivă, găsesc amuzante, tragic-comice, cele două situații arătate în cele două reclame, și cred că sunt potrivite pentru o rețea de magazine de proximitate. Nu puteau merge pe rețeta folosită de „La doi pași” sau de „Mega-Image”, au venit cu idei noi!
  • Călin Călin
    Aceste două reclame sunt fix ca magazinul lor. Josnice, iar din păcate cu o conducere în unele magazine care e atât de defectuoasă, că mă mir că mai există. O spun din experiența proprie a unui fost angajat al lor. La aspect nou arată bine, dar lupul își schimbă părul, dar năravul ba.

Trimite un comentariu

sus