Skip to main content

De la marketingul Netflix, la start-up-ul Voxa, o platformă de audiobook-uri cu planuri de extindere internaţională

 
De la marketingul Netflix, la start-up-ul Voxa, o platformă de audiobook-uri cu planuri de extindere internaţională

Voxa, un start-up românesc de audiobook-uri şi e-book-uri, o numeşte pe Alecsandra Roman în poziţia de Chief Marketing Officer pentru România şi proiectele de expansiune regională care încep în 2024.

Publicitate

Din aceasta rol, ea va defini viziunea brandului Voxa, structura echipei şi a modelului de marketing şi se va ocupa de atragerea talentelor în poziţii cheie, anunţă compania.

Cu o experienţă de peste 15 ani în marketing şi comunicare, ea va coordona strategia şi execuţia de brand şi growth marketing şi poziţionarea Voxa la nivel global. 

Alecsandra Roman s-a alăturat managementului Voxa în urmă cu şase luni şi şi-a pus deja amprenta asupra iniţiativelor strategice ale companiei şi a campaniilor de comunicare de Black Friday, „Luna Poveştilor” şi „Teatru Radiofonic se întoarce”.

Alecsandra Roman, CMO Voxa

„Voxa are deja un impact pozitiv în consumul de carte din România şi întotdeauna mi-am dorit să îmi pun viziunea şi energia creativă în spatele unui brand care contribuie la dezvoltarea societăţii. Dincolo de acest lucru, provocarea la nivel de business, universul aplicaţiilor mobile, dar şi creşterea şi definirea beneficiilor acestei categorii m-au atras din primul moment.

Audiobook-urile sunt un format de storytelling foarte captivant, ascultarea îţi stimulează imaginaţia şi-ţi permite să iei cărţile cu tine în orice context te-ai afla. Avem multe planuri pentru a spori vizibilitatea brandului şi a categoriei în lunile ce vor urma.”

Înainte de a se alătura Voxa, Alecsandra a ocupat poziţia de Senior Regional Marketing Manager la Netflix, ocupându-se de marketingul companiei în Europa Centrală şi de Est, cu focus pe Polonia şi România.

Experienţa din zona de streaming, tech şi content marketing, precum şi provocarea şi planurile ambiţioase ale Voxa au creat mixul perfect pentru venirea Alecsandrei în echipă.

Dan Vidraşcu, CEO Voxa

„Cu o viziune profundă asupra potenţialului nelimitat al storytelling-ului digital, Alecsandra aduce cu ea experienţa şi pasiunea de care avem nevoie pentru a ne extinde orizonturile şi a redefini modul în care oamenii se bucură de cărţi.

Suntem încântaţi să avem în echipa un lider atât de dinamic şi creativ, şi împreună suntem mai pregătiţi ca niciodată să deschidem noi capitole în povestea Voxa şi să aducem magia cărţilor în vieţile şi mai multor oameni, în România şi dincolo de ea.”

Printre proiectele realizate de Alecsandra în timpul petrecut la Netflix, se numără şi repoziţionarea globală a francizei 365 de Zile, lansarea eforturilor de marketing în Rusia (înainte de începerea conflictelor), promovarea francizei The Witcher în regiune, precum şi scalarea eforturilor de marketing în România, cu focus pe francize precum La Casa de Papel, Stranger Things, Lupin, Bridgerton şi Wednesday.

Din aceasta poziţie, Alecsandra a creat campanii care au creat ecouri în social media. Stunt-ul din cadrul Electric Castle orchestrat pentru Stranger Things în colaborare cu festivalul şi trupa Twenty One Pilots a generat peste 200 de milioane de vizualizări organice într-o săptămână şi este prima campanie din CEE cu impact global, publicată pe conturile Netflix globale şi în nenumarate alte ţări.

Înainte de a lucrea la „client”, Alecsandra Roman a avut o lungă experienţă şi în agenţii precum jazz, Graffiti BBDO sau FCB Bucharest. De-a lungul carierei, campaniile de comunicare la care a lucrat au fost recompensate 2 premii Grand Effie şi peste alte 10 premii în competiţie, Gold şi Silver la Cannes şi nenumarate premii Clio, Eurobest, IAB MIXX şi alte competiţii internaţionale şi locale.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus