Skip to main content

Televiziunile Discovery rămân doar cu comunicarea internă. Renunţă la agenţie

 
Televiziunile Discovery rămân doar cu comunicarea internă. Renunţă la agenţie

Televiziunile Discovery vor rămâne doar cu comunicarea internă după ce au colaborat mai bine de 20 de ani cu agenţii de PR. GRF+ (fostul Graffiti) agenţia cu care Discovery a colaborat în ultimii cinci ani, a informat presa că de la 1 ianuarie nu va mai colabora cu Discovery.

Publicitate

„Vă informăm prin acest email că, începând din 1 ianuarie, GRF+ nu va mai activa ca partener de comunicare al televiziunilor din portofoliul Warner Bros. Discovery (Discovery, TLC, HGTV, Eurosport etc)”, a anunţat agenţia printr-un e-mail. 

Comunicarea se va face direct de către departamentul de PR al Warner Bros. Discovery, compania nou-înfiinţată după fuziunea dintre grupurile Discovery şi Warner Media, reprezentat de Ofelia Năstase, PR Manager Warner Bros. Discovery, care a condus de mai mulţi ani departamentul de PR al HBO, şi Ioana Plopeanu, Publicity Manager. 

Aceasta nu este prima schimbare din grupul Warner Bros. Discovery. Tot de la 1 ianuarie 2023, publicitatea pentru posturile grupului va fi vândută tot intern, după o lungă colaborare cu regia de publicitate Thematic Channel, după cum a relatat Paginademdia.ro

Amintim că grupul Discovery şi Warner Media au încheiat în luna aprilie a acestui an procesul de fuziune care a durat aproximativ un an, de la momentul anunţului. Potrivit mass-media din Statele Unite, fuziunea este estimată la 43 de miliarde de dolari. 

Warner Bros Discovery are nouă divizii de business, ce acoperă zona de TV, sporturi, Universul DC, HBO, CNN Global sau producţie de film. 

În România, grupul Warner Bros. Discovery este prezent prin televiziunile Discovery, TLC, HGTV, Eurosport, Cartoon Network, Boomerang, Warner TV, Travel Channel, HBO şi platforma HBO Max

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

sus