Skip to main content

AUDIENŢE. TVR, "campioană" în weekend, cu meciurile de la Cupa Mondială. Primul loc cu aproape toate partidele! Care a fost cel mai vizionat meci

 
AUDIENŢE. TVR, "campioană" în weekend, cu meciurile de la Cupa Mondială. Primul loc cu aproape toate partidele! Care a fost cel mai vizionat meci

Canalul 1 al Televiziunii Publice a fost pe primul loc în acest weekend aproape toate partidele. Patru din cele opt meciuri difuzate de la Campionatul Mondial de fotbal din Qatar au fost cele mai urmărite pe toate segmentele: naţional, urban şi comercial.

Publicitate

Şi celelalte meciuri au stat bine: au avut primele locuri pe diferite targeturi, dar nu pe toate.

Dintre toate cele 8 meciuri, cel mai vizionat meci al TVR din weekend a fost cel dintre Spania şi Germania, care a avut loc duminică de la ora 21:00 şi care s-a încheiat la egalitate între cele două puteri europene. Aproape 1,3 milioane de români au văzut disputa pe TVR 1, cea mai mare audienţă de până acum.

Anterior, în ziua de sâmbătă, TVR a adunat nu mai puţin de 1,04 milioane de telespectatori la meciul din prime time dintre Argentina şi Mexic, la nivel naţional.

Vezi audienţele tuturor partidelor de la Camionatul Mondial din Qatar 2022, pe măsură se se desfăşoară, AICI.

1. Tunisia - Australia. TVR, în top, lângă România TV

Dat sâmbătă la prânz, meciul a avut o audienţă aproximativ similară cu partide aferentă zilei de vineri, dar una care este mai mare faţă de ratingul mediu al TVR.

Mai exact, s-au uitat la partidă 365.000 de români, adică locul întâi pentru TVR 1 la nivelul întregii ţări. La oraşe, postul public a fost de asemenea pe primul loc, cu 243.000 de telespectatori.

Puţini tineri la prânz la TV: doar 81.000 de persoane aveau televizorul deschis pe meciul de la TVR 1. Şi aşa, au fost primii. În comparaţie, locul 2, ocupat de PRO TV, avea 70.000 de telespectatori.

2. Polonia - Arabia Saudită: cifrele încep să crească semnificativ pe toate segmentele

La ora 15.00 audienţele încep să crească.

Pe naţional, 602.000 de români au urmărit partida Polonia - Arabia Saudită, la o diferenţă de aproape 200.000 faţă de locul 2, ocupat de România TV. La oraşe, cu 363.000 de telespectatori, TVR 1 are un avans de mai bine de 100.000 de persoane faţă de RTV.

Pe publicul comercial, TVR 1 este, de asemenea, primul loc, dar faţă de PRO TV. Diferenţa dintre cele două canale este de aproximativ 50.000 de telespectatori.

3. Franţa - Danemarca: prima partidă europeană din weekend, luată la mustaţă de PRO TV pe segmentul naţional

Audienţa TVR continuă să crească pe toate segmentele, dar, de această dată, pe segmentul naţional, Pro TV încheie pe primul loc, cu doar 2.000 de telespectatori mai mulţi faţă de TVR, care a fost pe locul doi cu 1,02 milioane de spectatori.

În ceea ce priveşte oraşele, TVR a fost pe locul 1, cu un avans liniştitor de aproximativ 140.000 de telespectari faţă de Pro TV, a doua clasată.

TVR 1 a fost pe locul 1 şi pe publicul comercial, cu nu mai puţin de 261.000 de persoane care au ales partida de fotbal, în detrimentul programului Pro TV, care a ocupat locul 2, la 40.000 de telespectatori distanţă.

4. Argentina - Mexic, lupta din prime time a TVR cu PRO TV, Antena şi Kanal D

Cu meciul dintre Argentina şi Mexic, TVR a ajuns pe locul 2 la nivel naţional, la doar 50.000 de telespectatori distanţă faţă de Antena 1, care a avut un public de numai puţin de 1.096 milioane de persoane (locul 1).

Pe poziţia a treia, la 4.000 de persoane distanţă de TVR, a fost Pro TV, în timp ce la 105.000 de telespectatori distanţă se afla Kanal D (locul 4).

S-au uitat la meci 665.000 de români din oraşe la meci, ceea ce a pus TVR pe primul loc pe acest segment, 13.000 de telespectatori distanţă de a doua clasată, Antena 1.

În ceea ce priveşte publicul comercial urban, TVR a avut constant 332.000 de persoane care s-au uitat la meci, la aproximativ 70.000 de telespectatori distanţă faţă de PRO TV.

5. Japonia - Costa Rica. TVR, la mare distanţă de Kanal D

Difuzat duminică la prânz, meciul dintre Japonia şi Costa Rica a avut o audienţă cu aproape 200.000 de telespectatori mai mare faţă de ziua precedentă, şi a ajuns la o audienţă de 512.000 de persoane la nivel naţional.

În ceea ce priveşte urbanul, TVR s-a menţinut pe locul 1 cu 325.000 de telespectatori, la o distanţă de aproape 100k faţă de locul 2, ocupat de Antena 1.

Pe segmentul comercial urban, publicul TVR aproape s-a dublat faţă de sâmbătă: nu mai puţin de 134.000 de de persoane aveau televizorul deschis pe meciul de la TVR 1. Pe locul 2, la 31.000 de telespectatori distanţă, a fost Antena 1.

6. Belgia - Maroc: mai bine de 730.000 de români cu televizoarele deschise pe TVR la ora 15:00

Pe naţional, 735.000 de români au urmărit meciul dintre Polonia şi Maroc, la o diferenţă de mai bine de 130.000 de telespectatori faţă de locul 2, ocupat de Kanal D. La oraşe, TVR s-a impus cu 482.000 de telespectatori, la o distanţă de 240.000 de persoane faţă de locul 2, România TV.

Pe publicul comercial, TVR 1 este, de asemenea, primul loc cu 211.000 de telespectatori, dar, din nou, faţă de Pro TV, similar zilei de sâmbătă. Diferenţa dintre cele două canale este de aproximativ 100.000 de persoane.

7. Croaţia - Canada: Pro TV, primul avans semnificativ faţă de TVR

Cu 986.000 de telespectatori, TVR a încheiat pe doi în topul audienţelor pe segmentul naţional, la o distanţă de aproape 170.000 faţă de Pro TV.

În ceea ce priveşte oraşele, TVR a fost pe locul 1, cu un avans de 34.000 de telespectatori faţă de Pro TV, a doua clasată, şi la 150.000 de persoane distanţă faţă de Antena 1.

TVR 1 a fost pe locul 2 şi pe publicul comercial, cu nu mai puţin de 261.000 de persoane care au ales partida de fotbal dintre Croaţia şi Canada. Pe primul loc a fost Pro TV, la o diferenţă de aproximativ 40.000 de telespectatori în faţa TVR1.

8. Spania - Germania, meciul weekend-ului. Aproape 1,3 milioane de români l-au urmărit

Cifre record. Până acum. Aproape 1,3 milioane de români au urmărit derby-ul european dintre Spania şi Germania pe TVR 1, care a încheiat pe primul loc la nivel naţional în prime time-ul de duminică seara. Pe locul 2 s-a aflat Pro TV, la o diferenţă de sub 10.000 de telespectatori distanţă.

S-au uitat la meci 805.000 de români de la oraşe la meci, ceea ce a pus TVR pe primul loc pe acest segment, la o distanţă de aproximativ 150.000 de telespectatori distanţă faţă de a doua clasată, Pro TV.

În ceea ce priveşte publicul comercial urban, TVR a încheiat pe primul loc în topul audienţelor pe acest segment, cu 445.000 de telespectatori care s-au uitat la meci. La o distanţă de peste 100.000 de persoane, pe locul 2, se afla Pro TV.

Autor: Alexandru Aruşilor alexandru.arusilorpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • ONe ONe
    Offtopic|A aparut pe internet un clip cu TVR Cultural "în probe",dar si ca,pana la urma urmei,Antena face Pretul cel bun saptamana asta.Mai precis,vineri,si nu asa,editie speciala.Concurentii vor fi cei de la Observator,dupa cadre,matinalii si trupa de la 12
  • R R
    De ce nu publicati cu tabele?

Trimite un comentariu

sus