Skip to main content

GSPTV şi Sport.ro, umăr la umăr

 

Posturile sportive Sport.ro (parte a Pro TV) şi GSPTV (Intact) au avut audienţe apropiate în luna noiembrie.

Publicitate

Media pe întreaga zi în mediul urban arată un rezultat egal de rating 0,4 la 0,4. În număr de telespectatori, înseamnă că 44.000 de persoane din mediul urban au urmărit fiecare din cele două posturi.

Situaţia se schimbă în intervalul orar de maximă audienţă (Prime Time, orele 19.00-23.00). Pe acest segment, GSPTV a fost urmărit în noiembrie, în medie, de 78.000 de telespectatori pe minut (0,7 rating), în timp ce Sport.ro a fost vizionat de 68.000 de orăşeni (0,6).

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Melc:
    1. Datele publicate nu sunt venite "printr-un comunicat al Antenei 1", ci dintr-o sursă independentă.

    2. In text se scrie clar că datele sunt pe target all urban.

    3. Că tot ai folosit termenul, de ce nu îţi asumi identitatea "bărbăteşte", ca să ştiu cu cine vorbesc?
  • bai nene ce nu intelegeti voi e ca nea obae a primit un comunicat de la Antena 1 si l-a scris cuvitn cu cuvint. Comunicatul se revera la audienta pe all urban. agarici dela sport.ro nu vind all urban ci barbateste pe target Male. Acolo unde gsp se face de cacao.
  • Stai ca returul va putea fi vizionat si de catre abonatii UPC, atunci lucrurile se vor schimba si mai mult.
  • Cu siguranta Gsp tv ar avea audienta si mai mare daca ar fi difuzat in toate retele
    Si asa stau foarte bine avnd in vedere ca sunt difuzati doar pe RCS

Trimite un comentariu