Skip to main content

Pe scurt: rebranding U TV, Xerox la Mediaedge şi Zile şi nopţi la Splendid Media

 

 

  • stationid-copyPostul muzical U TV are o nouă identitate de brand. Monica Dumitriu, Brand Consultant Brand Tailors explică noul slogan al staţiei – About U: “În urma auditului de brand am constatat că sloganul brand-ului - I love U - este un angajament mult prea mare în faţa tinerilor, iar aceştia nu caută o promisiune sentimentală din partea unui post TV. Astfel, ne-am dorit ca prin noua filosofie de brand sa creăm pentru U TV un rol de prieten pentru tineri”.
    Realizat de compania BrandTailors, procesul s-a ridicat la aproximativ 90.000 de euro, potrivit Business Standard.
  • Mediaedge:cia România a fost desemnată agenţia care va gestiona contul de media al Xerox România, în urma unui parteneriat iniţiat la nivel de reţea, începând cu luna ianuarie 2009. Pentru acest an, obiectivele de comunicare ale brand-ului Xerox vizează promovarea serviciilor de document management specializate pe industrii precum şi promovarea echipamentelor color şi soluţiilor pentru birouri.
  • Regia de publicitate Splendid Media va administra, începând din februarie, spaţiul publicitar al reţelei Zile şi Nopţi. Revista este prezentă în 21 de ediţii şi este distribuită gratuit în peste 6.000 de locaţii din ţară. Splendid Media are în portofoliu, printre altele, canalele TVR, Etno TV, Taraf TV şi publicitatea în Aeroportul Internaţional Bucureşti Băneasa.
Publicitate
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu