Skip to main content

Campanie BRAT pentru susţinerea titlurilor auditate

 

Biroul Român de Audit al Tirajelor a demarat azi campania de promovare a publicităţii în publicaţiile şi pe site-urile cu cifre auditate.Timp de 2-3 luni, publicaţiile auditate BRAT şi paginile de internet măsurate în SATI vor posta campania.

Publicitate

Arina Ureche, director executiv BRAT

“Condiţia esenţială pentru o investiţie eficientă în publicitate o constituie utilizarea publicaţiilor şi siteurilor ce îşi dovedesc în mod transparent performanţele.”

Una din execuţiile campaniei:

(click pentru a mări)

Ce îşi propune demersul BRAT?

  • sporirea încrederii investitorilor în presa scrisă auditată BRAT şi site-urile măsurate în SATI.
  • creşterea procentuală a bugetelor de publicitate alocate mediilor auditate şi masurate.
  • explicarea avantajelor utilizării mediilor măsurate.

Silviu Ispas, preşedinte BRAT:

“Nu este legată de criză, dar vine într-un anumit moment al pieţei”. „Campania se adresează cu precădere persoanelor responsabile cu luarea deciziilor legate de investiţia bugetelor de publicitate ale clienţilor, agenţiilor de publicitate şi instituţiilor statului.”

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu