ACTUALIZARE: Un comunicat al Radiodifuziunii detaliază motivele pentru care nicio companie nu a fost aleasă: un prag mai mic decât cel din caietul de sarcini, în cazul ArboMedia, un termen de plată mai mare de la data facturării, în cazul Clir Media, o documentaţie incompletă la Splendid Media. Detalii, în text.
Licitaţia de astăzi pentru alegerea unui vânzător de publicitate al Radioului public nu a a avut niciun câştigător. Trei companii au depus oferte - ArboMedia, Splendid Media şi Clir Media (actualul vânzător), dar niciunul nu a fost acceptat.
De ce nu a câştigat nimeni? Cele trei companii nu au garantat un venit minim atras din publicitate, aşa cum a cerut Radioul public. Radiodifuziunea solicita 600.000 de euro în primul an, 800.000 în cel de-al doilea şi 1.000.000 de euro în ultimul an de contract.
Venitul minim garantat a fost şi motivul pentru care, la prima licitaţie, în februarie, nu s-a prezentat nicio companie. La prima rundă, Radiodifuziunea propunea cel puţin 1,25 milioane de euro venit minim garantat din publicitate.
Un comunicat al Radiodifuziunii dă câteva detalii suplimentare:
- Oferta depusă de S.C. CLIR MEDIA S.R.L. a fost neconformă din punct de vedere tehnic, deoarece prevede, la procedurile de lucru, că sumele vor fi plătite către SRR în termen de 75 de zile de la data facturării, ceea ce depăşeşte termenul prevăzut în documentaţia de atribuire.
- Propunerea financiară depusă de S.C. ARBO MEDIA S.R.L. a fost sub pragul minim impus de către SRR.
- Propunerea financiară depusă de S.C. CLIR MEDIA GROUP S.R.L. a cuprins pe lângă comision şi un rebate în cuantum de 12 % care nu era prevazut in documentatia de atribuire.
- Documentaţia trimisa prin fax de S.C. SPLENDID MEDIA S.A. a fost incompletă.
Pentru că în câteva zile expiră contractul cu Clir Media, Societatea Română de Radiodifuziune intenţionează să reia procedura de selecţie.
Pe aceeaşi temă:
- Radioul public încearcă din nou să-şi vândă spaţiul publicitar
- Radioul public a anulat licitaţia din lipsă de participanţi
- Radio România, neinteresantă pentru regiile de publicitate
- Radio România, 3,4 milioane de euro din publicitate
- LICITAŢIE: Radioul public vrea 1,25 milioane de euro pe an din publicitate
Comentarii