Skip to main content

Best Advertising - Optimedia, favorite pentru campania Turist în România

 

Agenţia Best Advertising, în parteneriat cu Optimedia au oferit cele mai bune preţuri pentru campania media internă Turist în România, pentru care Ministerul Turismului a alocat 924.000 de euro. Banii vor fi repartizaţi astfel: 415.000 de euro pe Pro TV, 320.000 pe Realitatea TV şi 184.000 pe Antena 3.

Publicitate

Conform informaţilor paginademedia.ro, Best Advertising - Optimedia au cel mai bun punctaj în urma licitaţiei care a avut loc luni. Cifra reiese din procesul verbal al deschiderii ofertelor.

Iată clasamentul, conform informaţiilor paginademedia.ro:

1. Best Advertising - Optimedia

2. Ars Advertising

3. Media One

4. Media Today

5. Media Investment

Best Advertising - Optimedia, parteneriatul favorit pentru campania internă Turist în România,  se ocupă şi de promovarea Ministerului Turismului pe CNN. Astfel, campania "Romania - land of choice" va intra pe CNN prin intermediul celor două agenţii. Bugetul pentru CNN este de 334.000 de euro, fără TVA.

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu