Skip to main content

Revista presei media -13 iulie

 

Angajaţii Realitatea TV au dat, sâmbătă şi duminică, teste de cultură generală, cunoştinţe profesionale şi gramatică, relatează Adevărul. Printre cei „convocaţi“ de Cristian Coman, redactor-şef al postului TV, s-au aflat redactori, reporteri, editori, producători, asistenţi de emisie, cameramani şi prezentatori.
Ce li s-a cerut?

  • Alegerea formei corecte a unui cuvânt sau a unei expresii, enunţarea funcţiei unei personalităţi publice numite, menţionarea persoanei care conduce o anumită instituţie de stat.
  • Ce înseamnă CSAT (Consiliul Suprem de Apărare a Ţării) sau ANRE (Autoritatea Naţională de Reglementare în domeniul Energiei).
  • Enumerarea genurilor jurnalistice şi descrierea procedurii de scriere a unei ştiri, de la aflarea ei, până la arhivare.
  • Cameramanii au fost întrebaţi ce ar face dacă s-ar întâlni cu o personalitate şi nu ar fi însoţiţi de reporter.
Publicitate

Despre teste, şi pe Reporter Virtual.
Adevărul: Jurnaliştii de la Realitatea TV au dat „examen“

gabriela-vranceanu-fireaGabriela Vrânceanu Firea nu va mai prezenta Observatorul Antenei 1, după ce a fost numită director general al Intact Advertising, agenţie de organizare de evenimente şi de publicitate. De ce? Explică ea: „din cauza programului foarte încărcat, ce va presupune deplasări în ţară şi în străinătate”. Scriu despre schimbare Adevărul, Jurnalul naţional şi Evenimentul zilei.

Ministrul Turismului a făcut apel la televiziuni, radiouri, presă scrisă şi societăţi de outdoor să difuzeze fără bani o campanie ce nici nu a fost finalizată, scrie Adevărul. Ca urmare a cererii Elenei Udrea de a posta gratuit materialele publicitare din campania „Turist în România“, unele trusturi s-au arătat reticente, iar altele au acceptat. Companiile de outdoor Euromedia şi BetaCons au acceptat propunerea ministrului. Antena 1examinează propunerea”, iar Realitatea TV va difuza reclamele probabil după miezul nopţii.
Elena Udrea vrea să promoveze gratis turismul

Postul de televiziune pentru copii Disney Channel se lansează, în luna septembrie, pe piaţa din România, înlocuind televiziunea Jetix, a declarat pentru Business Standard Maciej Bral, vicepreşedinte Disney Channel EMEA. Aflat în România pentru o serie de întâlniri menite să pregătească lansarea din toamnă, Bral a explicat că schimbarea se va întâmpla indiferent de contextul economic.
Disney Channel se lansează în România, în septembrie

Motorul de căutare okidoki.ro ramâne in beta, dar va începe să fie marketat, în timp ce site-urile publicaţiilor locale ale Publimedia se vor dezvolta pentru alimentarea site-ului gandul.info, anunţă Orlando Nicoară, directorul executiv Media Pro Interactiv, într-un interviu acordat HotNews.
Orlando Nicoară: Okidoki.ro nu va ieşi curând din beta, dar vom începe marketarea

Publicitatea interactivă din Statele Unite va ajunge, anul acesta, la peste 25,5 miliarde dolari, adică la 12% din totalul cheltuielilor de publicitate, potrivit celui mai recent studiu dat publicităţii de compania de cercetare Forrester Research, citat de Business Standard. Marketingul prin motoarele de căutare va genera, anul acesta, cea mai mare parte a veniturilor pieţei de marketing interactiv, respectiv 15,39 miliarde dolari. Publicitatea interactivă, ca procentaj din totalul cheltuielilor de publicitate, în 2010 va atrage circa 13%, iar în 2014 va deţine 21%.
Online-ul câştigă cotă pe piaţa din SUA

piata-online-sua-business-standard

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • este agentia nu autoritatea. nu mai exista autoritati in romania ...

    jurnalistii specialisti ... si te mai intrebi de ce se dau afara

Trimite un comentariu