Skip to main content

The Group a cumpărat BrandsOn

 

The Group a preluat 51% din agenţia de marketing BrandsOn. Managementul companiei rămâne la acţionarul minoritar, Marian Dumitrescu.

Publicitate

Proiectele concepute şi implementate de BrandsOn pentru clienţii săi includ campanii de activare a brandurilor la punctul de vânzare, promoţii dedicate consumatorilor, caravane promoţionale la nivel naţional, proiecte de decorare şi mercantizare în supermarketuri, campanii de marketing pe stradă s.a. 

BrandsOn, afaceri de peste cinci milioane de euro

BrandsOn activeză în domeniul marketingului aplicat şi comunicării “în teren” din anul 2003. În cei sase ani de activitate, BrandsOn şi-a consolidat un portofoliu consistent de clienţi care include companii precum Unilever, Danone, JTI, Coty, Tchibo, Parmalat şi numără peste 40 de branduri locale şi internaţionale.

Performanţe în cifre

Cifra de afaceri a companiei BrandsOn în anul 2008 a depăşit 5,2 milioane euro. Agenţia a înregistrat un profit de peste 100 000 euro la sfârşitul anului trecut, conform cifrelor oficiale disponibile la Ministerul Finanţelor. Agenţia BrandsOn a desfăşurat anul acesta peste 220 de programe la nivel naţional.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • brandson era in ograda dnei nicola in 2004, asa ca a spune ca a cumparat-o acum e uspor aiurea. cred ca au emis comunicatele doar asa, sa mai faca niste marketing.
  • Asta chiar e mult prea ciudat...dintotdeauna s-a stiut ca szigeti e in spatele brandson, iar acum "oficial" il cumpara...hai sa fim seriosi asta e pentru cei care nu au habar cu ce se mananca minunata piata de publicitate din roMMania
  • Forbes a mai scapat de 2 oameni. magda munteanu si silvia panturu s-au despartit la sf sapt trecute de "celebra" revista "matronata" de A.H., stiti voi cine...

Trimite un comentariu